Някакви любими

27 април 2015 г.

Здравейте, любими мои. Long time no see... ще ви разправям по-нататък. Днес съм решила да ви занимая с една приятна и лежерна тема за моите любими нещица напоследък. (Ох, имам чувството, че съм забравила как се пише пост)

Наскоро бях в Италия, ако все още не сте разбрали от instagram профила ми и се върнах с няколко покупки от KIKO, най-любимите от които са моливът за вежди и очната линия от серията Precision. 
Молива в 01 (сивеещо черно) много добре пасва на веждите ми и не помръдва от там цял ден. Определено е най любимия ми подобен продукт, който имам. 
За очната линия мога да кажа само хубави неща, това определено е най .. 'precision' четчицата, която съм използвала някога, адски лесно се създават всякакви форми и можеш до микро .. мили ..метър да си играеш с flick-а на линията. Адски е удобна и дълготрайна, не е водоустойчива, така че се поизносва към вечерта, но е много черна и матова и определено ми харесва много. 
Този гланц за устни получих преди доста време от представители на Golden Rose и чак сега започнах да го използвам, не съм свикнала да нося гланцове, но доста хора ми направиха комплимент и казаха, че цвета ми ходи, все още не мога да свикна косата ми да лепне по-устните, но определено съм пробвала и по-лепнещи. Сега ми харесва да го нося, нанася се много бързо без да му мислиш и ефекта е готин за ежедневието.


Наскоро се сдобих с нови маратонки, този път Adidas, а за да бъдем по-точни - Adidas Tubular K. Материала е доста интересен scooba-напомнящ и прилягащ по крака. Връзките са като декорация, защото цялата маратонка се чувства като чорап. Пантосвам с тях улиците цяла седмица и смятам, че доста ми прилягат на ..ансамблите хахах.


Миналия месец от работа с няколко колежки спечелихме ваучер за Dextrophobia Rooms, преживяването беше страхотно, адски е интересно, добре замислено, вкарва те на 100% във филма и излизащ от там с най-голямата усмивка. Заслужава си всяка стотинка според мен и нямам търпение да посетя новата им стая. Отидете с приятели, едно от малкото свежи неща за правене в София напоследък!


Изненада - започнах да гледам нов сериал. Vikings години наред ми се дърпаше, някак нямах вяра че ще ми хареса нещо излязло от History Channel, но БОЖЕ МОИ сериала е прекрасен, героите са невероятни, митове, легенди, взаимоотношения, боеве, драми, фентъзи, остроумни и забавни моменти - този сериал има всичко, под всичко визирам и Рагнар (главния викинг), който е толкова секси, че не може да бъде описано. Препоръчвам - гледайте. P.S. Саундрака е 10/10


The Dictionary of Obscure Sorrows сайт и най-после youtube канал, който ми е толкова любим, че искам да го изкреща през терасата. Сигурно няма местенце в youtube, в което се чувствам толкова .. прекрасно. Мога да гледам клиповете им с часове. Дават думи за усещания, които езика не може да даде просто обяснение. Чувства, мисли, емоции, които всички някога сме изпитвали, но не знаем как да опишем, не знаем защо се чувстваме така. Изгледайте поне трейлъра, който ви споделям тук и решете сами дали ще влезете по-дълбоко в заешката дупка. Настръхвам само докато си мисля, колко е брилянтен този канал.


И така short but sweet ви оставям да се наслаждавате на седмицата си, докато аз отпивам последната си глътка кафе тази сутрин. Замислила съм много нови постове, но все нещо .. не ми се получава, дори мисля да започна един страничен проект, за който се надявам да разберете до месец-два. Желая ви усмихната седмица и ще се чуем скоро. Не забравяйте да ме харесате във фейсбук и да ме следите в bloglovin за да сте в час с постовете, които предстоят.

BLOGLOVIN • FACEBOOK • INSTAGRAM  • TWITTER

7 коментара

  1. Убеди ме за очната линия! Ще е следващата ми :)))
    Nice to see u back! ^^

    ОтговорИзтриване
  2. Ох колкото и да им слабост към обувки които ме правят по-висока, няма нищо по-прекрасно от удобната маратонка!

    Отдавна съм хвърлила око на тези стаи и ти ме мотивираш още повече за тях!

    ОтговорИзтриване
  3. Kiko имат страхотни неща! :) Маратонките изглеждат супер!

    ОтговорИзтриване
  4. Хаха, една приятелка ще ходи скоро в тези стаи, струва ми се леко хипстърско :D Но ако идеш с приятели сигурно ще е голям купон! А какво да кажа за Викингите освен....синеоки мъжеее...
    Маратонките - 10/10 *_*

    ОтговорИзтриване
  5. off-topic за поста ти, но откъде си намери тази блуза https://instagram.com/p/xMepV7r8Lv/?taken-by=mannierox ? много е asdfghjkl<3 , ако мога така да я опиша.

    ОтговорИзтриване
  6. хаха, мерси.. мисля че беше от MOHITO в мол сердика, но май беше последна ;/

    ОтговорИзтриване
  7. fuu надявах се да е от h&m или нещо такова, защото не живея в България, но сега пък съм по-мотивирана да си изпръскам пуловер с боя :Д

    ОтговорИзтриване