МАНИи x Hannah Maggs

2 март 2015 г.

Мятам един бърз пост за да ви споделя вълнението и любовта си по една прекрасна влогърка наречена Hannah Maggs. Следя Хана от около година, горе долу когато се роди детето и, което е централна фигура във влоговете и. Семейство Мичалак са крайно прекрасна двойка и бебе Грейсън е страхотно слънчице, което ти пълни сърцето всеки път.
Според мен са крайно недооценени влогъри и заслужават много повече фенове отколкото имат. Влоговете им са изпипани до съвършенство, крайно артистични, искрени и неподправени. От прекрасното качество на клиповете, заснемането, настроението, и музиката до емоциите всичко е на много високо ниво. Общо взето събират каквото са снимали през седмицата в един ~30минутен влог и ъплоудват всяка неделя. 
Хана е много вдъхновяваща личност, минала през доста трудности в живота си и намирам за супер интересно да следя ежедневието и като млада майка. Правят неделите ми крайно прекрасни и дългите клипове не ме отегчават дори за секунда. Препоръчвам да отделите малко време за да се запознаете с тях!

Може да намерите Хана тук: Youtube | Blog | Twitter | Instagram| Facebook


BLOGLOVIN • FACEBOOK • INSTAGRAM  • TWITTER

3 коментара

  1. Любимата ми влогърка!!!! Не изпускам нито един епизод, страхотни са! <3

    ОтговорИзтриване
  2. Знам аз, че споделяме любов към нея. Напоследък влоговете им са станали още по-добри с гледките от дрона направо ми разтапят сърцето.

    ОтговорИзтриване
  3. Да, с новия - повреден дрон :D Няма късмет Стеф нещо с тези джаджи :Pp

    ОтговорИзтриване