Tech Thirst

28 март 2015 г.



Напоследък много съм се размечтала и реших направо да прехвърля списъчето си от тефтера в блога. Някои от тези нещица са си доста смели желания, но се надявам да имам една или дуга тяхна вариация поне ... някога.

· iRobot Scooba | Тъй като имам куче, което постоянно мизерства и пуска косми из апартамента повече от 15 килограмовата ми коса един робот-прахосмукача с функция за миене на пода ще ми дойде перфектно.
· Clearsonic Mia 2 |Четките за лице винаги се представлявали интерес за мен. Струват ми се като много полезна джаджа за един човек с перманентни черни точки. Всички блогъри и влогъри, които хвалят четката не допринасят много за материалното ми състояние.
· Sigma 30mm f/2.8 | Един обектив от списъка ми с желани обективи остана незачеркнат, а именно 30 милиметровия на Сигма. Доста добър мултифункционален обектив, най-вече много компактен и лек идеален за често мъкнене. Много бих искала да го пробвам за видео.
· XBOX One | Конзолата е дългогодишна моя мечта, както всяка друга излизала някога. Имала съм щастието да отрасна с нинтендо игри и дискети, безкрайни часове марио, танкове, смъртоносни битки, СЕГА МЕГА ДРАЙВ. Ох...
· LG Projector | Проектора е нещо, което се надявам скоро да заживее в новата ми спалня вместо телевизор. Имам навика да гледам сериали преди да заспя и това ще е идеално решение. Качеството на LED проекторите е невероятно, искам!
· iPod Touch | Не че нямам iPod nano заровен в някое чекмедже, но е толкова стар, че вече едва ли знае за какво става въпрос. Имам го от ученическите си години и крайно се нуждае от ъпгрейд. Липсва ми да слушам музика докато отивам или чакам за някъде.
BLOGLOVIN • FACEBOOK • INSTAGRAM  • TWITTER

4 коментара

  1. Clearsonic-а преспокойно може да го замениш с моята четка, мега добра, а за супер по-малко пари - Magnitone Lucid. За iPod-а те подкрепям с двете ръце и двата крака. Струва си. :3

    ОтговорИзтриване
  2. Към iRobot и подобните съм силно скептична след онази история за кучето, което се изходило на пода и роботът го размазал старателно из цялото жилище :) А с моят звяр подобни изпълнения не са изключени :)))))

    ОтговорИзтриване
  3. Имам четката на Браун и съм супер доволна. Препоръчвам! В комплект с епилатор, тук ми излезе 64 евро :)
    А за робота се нареждам и аз на опашката! Ние имаме едно дето, само обира космите. Пак е робот, ама не смуче. Пускам го през ден, а два пъти в седмицата и прахосмукачка! хахах И пак мога да изплета няколко пуловера от Кари, плюс моята коса! :D

    ОтговорИзтриване
  4. Имам Xbox One от около две или три години... Мисля, че си заслужава покупката ако имаш подходящ телевизор, за да го оползотвориш добре и особено ако имаш surround sound :) Добра идея е, но не мисля, че някога трябва да се хаква, по-добре да се купуват игри... Понякога омръзва, но пък дори да не го пипнеш 2-3 месеца после пак ти става интересно, а и винаги може да се заредиш с нови игри. Може и без него, но ако човек има финансова възможност, като цяло е страхотна дългосрочна покупка :)

    ОтговорИзтриване