Целувки за влюбените [GIVEAWAY ft. AVON]

1 февруари 2015 г.

Здравейте! Наскоро получих едно страхотно предложение от AVON да пробвам най-новото им червило Ultra Color Indulgence и заедно с това да наградим двама от читателите ми по повод празника на влюбените. Ке-ке <3

Да, косата ми е зелена. Скоро ще подновя синьото, worry not :D
Кратко след това получих пратка съдържаща подаръците и нещичко за мен и оттогава насам тръпна в очакване да ви покажа. Цвета, който най-много ми хареса е Honey Flower, а той е един от 20те възможни нюанса, от които може да си избирате. Също така доста ми допадна Red Dahlia, изглежда като доста ..мой цвят, хаха (може да разгледате нюансите на сайта им) Наскоро ви споделих манията ми по нюд лакове, това червило се вписа доста добре в колекцийката ми от телесни цветове. Червилото е със средна покривност и доста хидратиращо, не изсуши устните ми грам, разнася се много приятно и изглежда като глос-червило на устните. Също така мирише много вкусно, хаха. Цвета е телесен, леко розовеещ, след нанасяне е по-гланцов, но след известно време придобива сатенен завършек, който доста повече ми допада. Както се казва цвят "your lips, but better". Харесва ми, че може да се нанася и дори без да се гледаш в огледало и бързо може да се съживи при нужда. Опаковката е тънка, пластмасова, като типичните за AVON, добре изглеждаща и щраква без проблем да за предотврати вероятни инциденти при отваряне в чантата.


~GIVEAWAY~


Avon бяха така добри и ми предоставиха два прекрасни цвята, които да подаря на две щастливи момичета (или господа, на които би им послужило или пък такива, които искат да зарадват някой специален за Св. Валентин) Телесния Honey Flower и кораловия Daffodil Petal. Правилата са много прости:

1. Може да се запишете за участие САМО И ЕДИНСТВЕНО през по-долната приставка на rafflecopter, тя в определения ден и час ще избере двама победители на случаен принцип.
2. Печелите едно записване за играта просто защото сте тук и споделите кое червило бихте искали, едно ако харесате фейсбук страницата на блога ми, едно ако споделите снимката на играта, едно ако ме последвате в bloglovin' и едно ако ме последвате в instagram. Това ви дава 5 възможни шанса да спечелите.
3. Ще изтегля и обявя печелившия на 14.02.15г. и записвания се приемат до тогава.

a Rafflecopter giveaway

BLOGLOVIN • FACEBOOK • INSTAGRAM  • TWITTER

32 коментара

  1. Готово, всичко е изпълнено, вече участвам в играта, червилата са страхотни на Avon, въобще цялата козметика

    ОтговорИзтриване
  2. изпълнено, желая ви успех във Avon

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотна игра.Бих искала да спечеля кораловия Daffodil Petal :)

    ОтговорИзтриване
  4. Успех на всички! Имат много приятни цветове тази серия:)

    ОтговорИзтриване
  5. Много са готини, бих искала да спечеля кораловия Daffodil Petal :)

    ОтговорИзтриване
  6. Страхотен гив :) Изпълних условията.

    ОтговорИзтриване
  7. Споделих снимката, следвам те навсякъде отдавна и се включвам :) Много обичам червила...

    ОтговорИзтриване
  8. И мен ме привлече кораловия цвят!

    ОтговорИзтриване
  9. Записвам се и аз! Червилата изглеждат страхотно!!!

    ОтговорИзтриване
  10. Бих желала да спечеля Daffodil Petal. Изглежда страхотен <3

    ОтговорИзтриване