Winter SOS

11 януари 2015 г.

Не знам защо всички са се заели да ме питат за любимите ми козметични продукти за зимата, хората някак като знаят, че имам блог постоянно надничат какъв балсам си слагам, с какво си мажа ръцете и т.н., хаха. Познато блогъри? Реших на бързо само да споделя за любимите си козметични продукти за сезона. Ей, така.. информативно.


Сухото олио NUXE винаги ми е било любимец по цяла година, но зимата особено. Обичам начина по който мирише и как кожата ми се чувства след като го позлвам. Дори понякога слагам на косата си малко от него. Зимата е особено полезен продукт и го препоръчвам на всички. Това е втората ми опаковка, което е доста показателно.
За лосиона Celebrate на Lush, вече говорих на кратко в един от предишните ми постове. Тогава не бях толкова запозната с продукта, но сега съм напълно обсебена. По принцип цитрусовите миризми в козметиката са ми гадни и ми напомнят на някакъв почистващ препарат, но celebrate не мирише толкова на лимон, колкото на .. сладки портокали и розов грейпфрут и греяно вино с портокали и джинджифил хаха, но определено не мирише тежко или сладко. Мирише на бъдни вечер. Оставя кожата ми мека и аромата се запазва през деня.
Cicaplast Levres на La Roche Posay е откритието ми за този сезон. Не мога да кажа достатъчно за да го нахваля. Всички балсами за устни в крайна сметка.. са си балсами за устни, Cicaplst е серия специално за раздразнена кожа, претърпяла нещо доста неприятно. Балсамчето идва в прекрасна тубичка и за няколко часа напълно възстанови устните ми от студения и жулещ въздух отвън. Сложете го преди сън и ще се събудите с бебешки устни. Прекрасен продукт!
Bioderma Hydrabio Serum от много време насам е любимия ми хидратиращ крем за лице. Всеки път след баня, особено след като съм ексфолирала кожата си над мивката слагам от серума и той попива магически. Когато слагам ФДТ след серума забелязвам, че сухите участъци са загладени и всичко се нанася по-лесно. Вече изпомпвам последни капки от него и ще ми е време за нов съвсем скоро.


BLOGLOVIN • FACEBOOK • INSTAGRAM  • TWITTER

10 коментара

  1. Обожавам NUXE!!!!!!!! Страхотен аромат!

    ОтговорИзтриване
  2. Балсамът на La Roche Posay ми е любимец от миналата година.Чудесен е <3

    ОтговорИзтриване
  3. Балсамът на La Roche ми беше много любим и миналата година изхабих 2 от него..Но тази зима се доверявам на Himalaya и EOS.

    ОтговорИзтриване
  4. Все се чудя за продуктите на Биодерма и дали са добри. Чувала съм позитивни отзиви и сега и от теб! ^_^Ползвала ли си други неща на марката?

    ОтговорИзтриване
  5. Каквото съм ползвала все ми харесва, зависи и каква серия, какъв тип кожа имаш. Една приятелка е много доволна от нещата за чувствителна кожа, друга не е доволна от тези за мазна.. ама всичко пак зависи. На мен този серум (имам смесена кожа) много си ми харесва хаха

    ОтговорИзтриване
  6. Аз имам и хималая, амаааа not the same hahah. ЕОС-ите нещо не ми вдъхват доверие нещо хаха

    ОтговорИзтриване
  7. Мисля да си купя още от него даже хахаха

    ОтговорИзтриване
  8. Дааа, има парфюмче със същия аромат даже хаха

    ОтговорИзтриване
  9. ;д хахха и на мен така,но като се сдобих веднъж с него,не мога да се разделя вече..

    ОтговорИзтриване
  10. Това олио само аз го нямам май, май :D Ще взема да го купя да видя за какво е цялата врява :) Кутията с кърпичките е уникална! :) (О.О)

    ОтговорИзтриване