Life Update

2 декември 2014 г.


Здравейте хора, дойде време за обещания ъпдейт за моята липсва през последните месеци. Честно казано малко се шашнах от идеята да направя поста, защото вече няколко човека ми споделиха че го очакват с нетърпение и подобен .. прешър не ми действа добре на писателските ..способности, хаха. Имам чувството, че хората очакват кой знае какво да ми се е случило за тези три месеца..

Истината е че всичко започна с едно .. общо неразположение, липса на муза и енергия за каквото и да е било. Есента си е моя сезон и след напрегнатото лято (заради жегите) това е моето 'me time', та се отдадох на мързел, след това нещо потънах и естествено се разболях. Приеха ме в Александровска болница за две седмици с температура и доста гадна бъбречна инфекция. Казаха ми, че заради инфекцията и аритмията ми се е ..усложнила (така ли се казва?) От тогава насам пия 15 вида хапчета, хаха за бъбреци, за сърце, за имунитет, витамини, антибиотици, пробиотици хаха, но няма да се плашите, аз съм си така по принцип. 

Цялото това.. боледуване съвпадна с месеца повишението ми на работа и започването ми на курс по норвежки... а и изкарах рождения си ден в болницата "йей". Два пъти повече работа, отговорности, домашни, учене .. изостанах много, трудно се върнах в релси, но горе-долу закрепих положението.

Отсъствието от блога също ме върна към по-чести социални контакти на живо, запознах се с много и интересни хора, вуйчо ми ми подари нов телефон. Посетих доста концерти, ходих на командировка в Сърбия, качих се на връх Ботев, бях Уензди Адамс за Хелоуин и едно от най-възможно яките неща евър, беше че имах удоволствието да ме снима Антония Гласкова (снимките тук), също така може да надникнете в мейкинга на фотосесията тук. Моята прекрасна Мирсеа ме преобрази на индиянка и беше страхотно изживяване. На 13ти декември може да заповядате на launch партито в NeuBerlin на календарите на Тони от серията ASPECTS|OF|COLOR. Ще бъде велико!

Със сигурност има и още много неща, които изпускам, но това за сега не исках да се разправям прекалено много. Доста често ъпдейтвам инстаграм, така че за информация в сегашно време ме търсете там. За сега това от мен, очаквайте скоро нови постове, не обещавам че пак ще започне с 10+ поста на месец, но няма и да е и без нищо :)

П.С. Не забравяйте да се включите в LUSH giveaway-я ми.

BLOGLOVIN • FACEBOOK • INSTAGRAM  • TWITTER

9 коментара

  1. Йеееееееееееееей, на мен това ми го разказа лично и се чувствам много спешъл, хохо!
    Радвам се, че се завръщаш, мое вдъхновение прекрасно! <3

    ОтговорИзтриване
  2. Желая ти много здраве и вдъхновение :)

    ОтговорИзтриване
  3. Радвам се, че се завърна, Мани! Липсваше на блог сцената.
    Много ти завиждам за норвежкия. Каква е причината да започнеш да го учиш?
    На мен ми се иска да уча шведски, ей-така, за удоволствие.
    Доскоро и бъди здрава!

    ОтговорИзтриване
  4. Радвам се, че се завърна и ти пожелавам да си много много много безкрайно здрава :))
    Чакаме пост на норвежки :D

    ОтговорИзтриване
  5. <3 Липсваше.
    Температура + Бъбреци + Болница ми навява гадни спомени.
    Да оздравяваш!

    ОтговорИзтриване
  6. Първият ми пост за деня,отрази ми се отлично с кафето :)
    Липсваше ми <3 Бъди много здрава и продължавай да сбъдваш мечти!

    ОтговорИзтриване
  7. Благодаря за ъпдейта, съвсем се побърках като те нямаше, но реших да не наглея и да те оставя да си живееш живота, както света извън интернет пространството повелява :D
    Вече те сталквам в инстаграм и ще знам всяка твоя стъпка O_O
    Съжалявам, че е трябвало да преживееш толкова много болнично време. Била съм често там, доста е...не особено приятно. >.<

    ОтговорИзтриване