Седмицата в снимки

18 декември 2014 г.

Преди време мислех да направя рубрика "Една снимка на всеки час" за някой от моите дни, но осъзнах ..колко са ми скучни дните, хаха. Напоследък все ми се върти в главата по.. разширената версия, която ще нарека "Седмицата в снимки" за някакъв неопределен период от време от около 5-6-7 дни. Много е важно за мен да разбера дали ви харесват такива постове, така че ще се радвам на всякакъв фийдбек.

Реших да започна документирането в деня преди да си замина при нашите за празниците. Това беше и последния ден (от близкото бъдеще) в който можех да използвам ваучера за храна, който ми предоставиха от FoodPanda за тест на приложението им. Като цяло от доста време го имам инсталирано, но никога не го бях ползвала, защото като със всяко ново нещо .. не знаеш как стоят нещата. Оказа се по-бързо и лесно отколкото смятах и не го казвам, защото едва ли не се чувствам длъжна да го кажа. Очаквах някакви грешки с адресите, оператори, поне две позвънявания .. като за първа поръчка. Нямаше подобни неща, всичко стана много лесно и без излишно суетене. Поръчахме си суши от SushiStar, които имаха 20% намаление на цялото си меню, а и като цяло забелязах доста места с постоянни отстъпки и намаления, ако поръчаш през приложението или сайта им. Останах много доволна, хапнахме добре, храната беше вкусна и почерпих приятели.


Вечерта за кратко отидох на launch партито на календара на Antonia Glaskova и Mirsea, знам че вече ви говорих за календара и го поместих в любимците си, но наистина съм много щастлива, че отидох макар и за кратко, видях се с прекрасни хора и се усмихнах адски много. Трябва да се случват повече такива събития и да има още и още поводи за тях.


На следващия ден с моята Ели (която ми гостуваше в блога тук) си хванахме багажа, куче Бинг и заминахме по Търновския край при семейството ми. Обещавах и от много време да я доведа на гости и чак сега успяхме .. 6 години по-късно хахаха. Направихме си супер разходка, хапнахме, пийнахме, видяхме се с приятели и пийнахме още малко, хаха. Едно ново откритие за мен беше новия ресторант в Търново наречен Асеневци, където хапнахме едни от най-яките неща на света, пийнахме вино и ни обслужиха невероятно (това не е платено съобщение, хаха просто както забелязвате обичам да ям)


На следващия ден Ели си замина и аз отидох най-накрая да се подстрига. Майка ми е фризьор, но нали знаете .. обущаря все ходи със скъсани обувки :) Моя ред за подстригване и боя най-накрая дойде. Казах и да подстригва яката, защото не мога да търпя дълга коса по принцип. Падна около педя и общо взето цялото ми синьо омбре си отиде. Изрусихме се на ново, сложихме син коректор и след около седмица ме чака изрусяване номер две, за да стана ярко синя както бях преди.



Вчера се събудих с много сухо гърло и като цяло нещо не се чувствах добре цял ден, с напредването на времето гърлото все повече ме дразнеше. Сестра ми не се чувстваше добре от вече няколко дена и отидохме на лекар заедно. Запасихме се с витамини и всякакви смучещи и пръскащи неща за гърло и нос. Хвана ме яд, че точно сега се случи защото днес заминавам за Турция. Като цяло май съм по-добре и се надявам да се дооправя до вечерта защото не си разрешавам да се разболявам, пък! 



Сега дописвам тези редове и се връщам към реденето на багаж. Тъй като си имам такъв разбран помагач съм сигурна че ще ми отнеме .. 5 часа. Другата седмица очаквайте снимковия материал от краткото ми пътуване. Бъдете здрави и се пазете от мъглите, защото боли гърло после.



BLOGLOVIN • FACEBOOK • INSTAGRAM  • TWITTER

6 коментара

  1. Привет :) Мноооого ми харесват такива постове..Мани :) Дълги,изчерпателни и много на брой, хихихи.. Ах, Турция..има какво да се види! Приятно и оздравявай бързо <3

    ОтговорИзтриване
  2. Аз винаги имам невероятни преживявания, когато си поръчам храна онлайн понеже блока ми съществува от 20 години, обаче го нямало на повечето карти. :D Та и аз от кога се каня да поръчам от FoodPanda и може и днес да е денят.
    Много ти е яко синьотооо и нямам търпение да те видя с по-яркия вариант :) А, помагача дано повече помага с багажа този път :D Сладур <3

    ОтговорИзтриване
  3. Thumbs up и от мен за такъв тип постове. Твоите особено ми харесват, защото знам, че няма да има само "лакирах си ноктите" или "купих си нови сенки" тип изречения. Всъщност изобщо няма такива! :D Да си изкараш яко в Турция!

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотна публикация! Много ми хареса! Обичам такива разкази в картинки. Хем за обикновени неща, хем не съвсем.

    ОтговорИзтриване
  5. Аз много харесвам такъв тип постове, Мани.
    И няма да ти казвам колко ми се прияде суши сега от тези снимки :D

    ОтговорИзтриване
  6. Още такива моля!
    И весело изкарване в Турция :) =)

    ОтговорИзтриване