Bits and pieces I love recently

13 декември 2014 г.

Хаотичното ми блог завръщане продължава. Адски много съм отвикнала да пиша за блога и мисля, че ще ми отнеме известно време да добия отново рутината и .. да мисля отново като блогър, това странно ли звучи? Какво значи да мислиш като блогър, хаха? Уатевър, имам доста неща, които все отлагам напоследък, заела съм се с приготвянето на коледни подаръци, пътувания, задачки и т.н. Другата седмица ми предстои кратко пътуване до Турция с което ще задраскам шест посетени държави за тази година - Исландия, Унгария, Швейцария, Германия и Сърбия. Тази година беше толкова ..странна, но за това друг път. Мисля да направя пост за седмицата ми в снимки и кратък текст + отделен пост за Истанбул. Как ви звучи? И да не искате - ще го направя пък! Така, все пак тук сме се събрали за моите любими нещица напоследък. Стига увъртане. 3, 2, 1 .. сега.


Започвам с любимата категория на много от вас, именно бюти нещицата. Последно време не си купувам почти нищо, нямам желание за козметики и гримове, но все пак почетно място в рутината ми заемат душ гела на Lush - Hot Toddy, за който не спрях да ви надувам главата, но пък - ОБИЧАМ ГО! Страшно е икономичен и мирише толкова вкусно, че искам да плача. Друго любимо нещо ми е един стар фейвърит - лака Wicked на Essie. Ако бях лак за нокти - щях да съм Wicked. Не знам какво се пише по принцип за лакове за нокти, но .. има хубава четка и е червен. Достатъчно ли е? Зарибих ли ви? :D Последното ми любимо нещо отново е на лъш и това е терапията им за коса H'Suan Wen Hua .. Суан уен уа? .. примерно, хех. Ползвам я всеки уикенд откакто я взех и вече свърши. Слагам я от корена до върха и състоянието на косата ми видимо се подобри. Стигна ми за 4 процедури при положение, че имам много гъста коса и като цяло не я пестих много. Страхотно попадение отново, препоръчвам.

Продължавам с няколко уеб любими неща, ще започна с приложенията. Две от тях са за обработка на снимки, а именно Afterlight и VSCO cam. Афтърлайт струваше 1,50лв мисля, а VSCO е безплатна, въпреки че аз си купих достра филтри на промоция за около 2-3 долара. Ползвам афтърлайт за коригиране на сенки, сатурация, контраст и др. тя ми е доста по-удобна за тази цел, а любимия ми филтър е Hollow. VSCO има много удобна камера, черно-белите B филтри, фейднатите Т, също така LV1, HB2, A5, S3 .. абе много са. Друго любимо приложение ми е Wunderlist, за него съм говорила и преди, създаваш си to do листове. Любима игра ми е Plants vs. Zombies 2 .. спаси ме по време на много скучни моменти напоследък.

Любим ютюбър последно време ми е Helen Anderson, по-известна като Malon Lady. Коледните и влогове са прекрасни и от всички този сезон най-много обичам нейните. Направени са по много готин начин, не са хаотични и дълги по 30 минути, не изглеждат насилени и като цяло Хелън е прекрасно същество. Може да скипнете първия ден, защото там сякаш нещо не е вложила толкова труд, пък и спомена, че е забравила да снима през по-голямата част от деня.



Миналия уикенд започнах да гледам The Walking Dead, знам че съм доста закъсняла с хайпа, ноо .. чак сега успях да намеря сили и време да го започна. Вече съм в края на трети сезон и става все по-яко и по-яко, противно на всички сериали, които сякаш замират с времето. Харесва ми, че вкарват силни и способни женски образи, а не само някакви които тичат подир мъжете си докато те ги спасяват. Зомбитата са супер на ниво и горещо препоръчвам сериала.
Преди няколко дена усилено започнах да търся "Разкази с неочакван край" на Роалд Дал, но никъде не я намерих. Дори на панаира на книгата не я намерих, за това си взех направо част две, докато си намеря първата. Откакто кучето ми изяде четеца ..доста съм го закъсала с книги, но тези разказчета са ПОКЪРТИТЕЛНО яки. Дота от вас дори не знаят, че са се докосвали до неща на мистър Дал - Чарли и Шоколадовата Фабрика, Фантастичния г-н Фокс, Матилда и др. другата страна на монетата са доста крийпи разкази като тези, които чета аз.

Едит: Секунди преди да публикувам поста реших бързо, бързо да включа календара на Тони и Мирсеа, с който се сдобих буквално преди час. Ако си спомняте Тони ме снима като индиянка тази есен, а друг неин проект заедно с Мирсеа е ASPECTS|OF|COLOR, който доби реални измерения днес. Вътре в календата можете да намерите най-красивите момичета, които познавам и нямам търпение да стане 2015 за да започне да краси стената ми. Дори вземах един за майка ми. Днес Тони разписа моя календар по най-култовия и искрен начин. 
Обичам ви момичета, продължавайте в същия дух! Може да поръчате календара, като пишете на страницата на Антония Гласкова или най добре да последвате този линк, от където директно може да закупите календара през paypal. Подкрепете тези прекрасни същества, за да може все по-често да ни радват с креативността си!





А, кои са вашите любими рандъм неща напоследък? Препоръки за сериали, книги?

BLOGLOVIN • FACEBOOK • INSTAGRAM  • TWITTER

2 коментара

  1. Няма друг блогър, който да е така убедителен за продуктите на Lush. Душих им в магазина коледните душ гелове и всичките са невериятни, но някак не се само убедих да си купя или да взема един за подарък :) Сега малко съжалявам май! радвам се, че се завърна. Липсваха ми твоите постове и бях почнала да се чудя къде се изгуби ;)))

    ОтговорИзтриване
  2. Хихих, страхотен нов пост. Аз мисля като блогър...всичко в живота ми го приемам като потенциален пост....Побъркала съм се, но пък не ми е ососбено зор :D
    Страхотни неща си избрала, само за Walking Dead мога да поспоря...:D
    А календара е божествен, евала!

    ОтговорИзтриване