Последни часове 2014!

31 декември 2014 г.

Колкото и да са клиширани подобни .. новогодишни изявления, исках да свърша годината в блога с нещо смислено (доколкото е възможно). Исках да припомня за този пост от миналата година.. просто малко да рефлектирам и ..нали сме си приятелчета.. да си споделя мъките и радостите както се казва.


Лични неща.
Тази година се преместих на ново място, не е собствен дом, но си ми е хубаво. Живея много близо до работа, до центъра.. до където ми трябва. Има място за Бинг (който през февруари навърши първата си годинка). Друго важно е, че понаучих малко норвежки, оказа се не толкова трудно колкото си мислех, но трудно от гледна точка да отделиш време и внимание. Ако си спомняте този период и беше доста кофти, спрях да пиша в блога, бях в болница за две седмици (+ рожден ден там) Бях модел за Антония Гласкова и Мария Атанасова, също така дефилирах на подиум за Bulgaria Tattoo Expo и SweetMe Up, след което спечелих трето място за цветна татуировка. 
На работа ме повишиха, което е добре, но отново не правя това, което ме удовлетворява. Тази година взех и изплатих първия си кредит. След като получих прекрасен подарък от вуйчо - смених телефона си. Предизвиках себе си и през половината от 2014та не ядох месо. Открих страстта си по настолни игри, открих нови и мнооого прекрасни приятели, посетих страхотни концерти, събития, излизах повече, пътувах, участвах в конкурси, ядосвах се, плаках, смях се, радвах се, сбъдвах мечти.

Пътувания
Тази година се оказа най-дългата от към изминато разстояние. В преден пост споделих, че посетих 6 различни държави, една от които .. най-мечтаната за мен - Исландия! С повече от половин година подготовка, много вълнение, успокоителни и валериани .. успях да се додрапам до там с двама от най-любимите ми хора на този свят. Всяко пътуване беше приключение. За другата година искам да посетя повече центрлноевропейски държави и определено да видя повече от друг континент.


mannierox
Мани Рокс тази година направи 4 години, над 300 читатели в bloglovin' и 1,400 лайка във facebook. Вземах кардинално решение, че този блог отново ще стане мое лично местенце, съдържащо повече лични постове, повече любими неща, позитивизъм и добро настроение. Козметиката се беше намърдала на страницата ми повече отколкото ми се иска, за това ще и дърпам шалтера по-често. Бях на страниците на две интернет списания MissBloom и Hashtag Magazine, за което съм много благодарна. Предстоят нови вълнуващи постове и колаборации. Стискайте палци да имам повече свободно време. Тази година си взех нов апарат, статив и съм снабдена с 2 обектива. Решила съм да се развивам малко повече в продуктовата фотография, но все не мога да се наканя да поработя по този въпрос. Инстаграм акаунта ми набра скорост с новия телефон (т.е. камерата му) за това ви приканвам да ме следите там.

Като цяло
Тази година беше година на приключения, нови преживявания, предизвикателства. Искаше ми се да доброволствам повече, да гледам повече театър, да бях обърнала малко повече внимание на здравето си, но имам 2015 за поправка. Тази година много развих блога, мирогледа и съзнанието си, протестирах, научих много. Отворих се към нови неща и пътувах много. Убедих се, че с познанието страха и предразсъдъците изчезват. Убедих се, че мога да съм социална личност стига да искам. Убедих се, че не съм сама и има други изтрещели като мен. Клише, клише .. 2015 .. bring it on!

BLOGLOVIN • FACEBOOK • INSTAGRAM  • TWITTER

1 коментар