Visit at Lush + Massive Haul + GIVEAWAY

29 ноември 2014 г.

Well, I am back!

Здравейте отново, любими мои хора, съжалявам за дългото отсъствие, ще се опитам да наваксам с един ъпдейт пост след няколко дни, в който ще ви светна за доста от нещата, с някаква важност, които се случиха в живота ми, но дотогава бързам да ви се похваля. 

Знаете че аз и Лъш сме си гъсти и често се виждаме. Те са една от любимите ми марки и едно от местата, които най-много обичам да посещавам. Всъщност единственото място в мол, което обичам да посещавам. Преди няколко дена отидох в The Mall, където любимата ми Силвия (която е управител там) ми показа зимните им нещица. Доста от тях снимах за да ви покажа. Не забравяйте да останете до края на поста за да се включите в скромния гивауей. -

Нещата за вана са едни от най интересно изглеждащите в магазина, а коледните такива са толкова сладурски и така хубаво ухаят, че просто не можеш да им устоиш! Всички са създадени с благоуханни масла и съставки, които да направят кожата ти като бебешко дупе.. обожавам ги и дори си взех няколко, които ще ви покажа в haul-а.

Wizard
Sparkly Pumpkin


Father Christmas
Dashing Santa


Star Light, Star Bright + Snow Angel
Drummers Drumming

Магазина е зареден с подаръци буквално до горе. Те варират в различни ценови категории (от 12 до над 200лв за цели 3+ килограма lush благинки вътре, гах кой не би си ги пожелал хаха) и съдържание, всеки от тях има различна тема и име. Също така са опаковани толкова прекрасно че ти трябва известна доза смелост за да ги разкъсаш!




Поиграхме си с FUN продуктите, супер сладки са!
Новите им душгелове са out of this world. Всеки е толкова различен и с такава прекрасна миризма, чееее .. абе вижте haul-а хаха. Новото масло за тяло Celebrate ее магия в кутийка, мирише леко цитрусово, леко ядково, размазва се по кожата адски гладко и попива много добре. МНОГО ми хареса, то също отиде в торбата. Също така ми показаха продукта им за измиване на брада, хаха да - брада. За всички господа оцелели moevember - това е за вас. Честно казано май и доста дами го ползват като измиващо средство за лице за чувствителна кожа, а говорейки за почистващи средства Movis е ..сапун за лице с консистенцията на леко мокър.. хляб.. може би дори кекс? Странно мек и пълен с овесени ядки и масла от жито, хмел, какао, които да ексфолират и предадат мекота на кожата.
Snow Fairy
Hot Toddy
Celebrate
Kalamazoo - почистващо средство за брада
Movis


So White


Разгледах и помирисах новите парфюми Gorilla, а Karma определено е моя фаворит, предполагам, че скоро ще се върна за него. Направихме си и терапия за ръце, фотоапарата ми беше покрит със златен глитър и миришеше страхотно. Дори сега докато пиша миризмата все още се усеща.

Buche de Noel

Gorilla

Новите сапуни Yog Nog, Reindeer Rock, Snowcake и Baked Alaska
Някои от подаръците са увити в много красиви кърпи, които .. както ще видите по-долу са мултифункционални и аз лично ги харесвам като аксесоар за коса :) Сетивата ми по едно време вече щяха да избухнат от кеф, и за финал решихме да си направим малко снимчици за спомен ..



Общо взето изкарах си един прекрасен ден с момичетата от Лъш, отваряхме подаръци, правихме си процедури, снимахме се и се посмяхме. Колкото и да не съм ..празничен човек, ме обхвана една голяма усмивка, която не можах да изтрия известно време. Много ви благодаря за хубавия ден!



~~~~~~~~~~~~~
HAUL
~~~~~~~~~~~~~


1. Душ гел Hot Toddy* Честно казано в началото миризмата на този душ гел не ме грабна като нещо което бих си взела веднага, но на първото измиване в магазина с него той ми стана най-любим. В бутилката сякаш миришеше доста тежко, но на кожата усещането и уханието е невероятно. Определено е вече номер едно любим душ гел от лъш! Мирише на коледен пунш с канела и джинджифил.

2. Балистика за вана Golden Wonder още на отиване към магазина знаех, ще ТРЯБВА да си взема тази балистика. Вътре нещо трака и нямам търпение да я пробвам.

3. Масло за вана Floating Island Маслото мирише много меко и нежно, вътре има ванилия, сандалово дърво, какаово масло и обещава продължително топене във ваната. Ще го комбинирам с пенливото си блокче!

4. Терапия за коса H'Suan Wen Hua Дълго време се чудих, дали да си взема отново Fluff Ease или да пробвам нещо ново. Едно ревю на Fleur De Force ме подтикна да грабна точно това бурканче и не сбърках. Терапията се ползва един път на седмица на суха коса, преди баня, ефект - ИМА. Косата ми е по-мека, а изгорелите ми от изрусяване краища не са метлата, която бяха.

5. Лосион за тяло Celebrate* Това малко бурканче имам чувството че ще ми стигне за цяла вечност. Мирише БОЖЕСТВЕНО цитрусово и е толкова гладко, че просто не му давам да си почине от ползване хаха.

6. Маска за лице Mask of Magnaminty За тази маска вече съм ви говорила сигурно сто пъти. Hands down - любимата ми маска за лице.

7. Душ гел So White Този душ гел е толкова свеж за кривите и студени зимни утрини, за всички любители на зелена ябълка като мен - това е вашия рай! Прави обилна пяна и цялата баня мирише на фреш.

8. Душ желе Snowman* Не знам от къде да започна, хахах. Ползвала съм го само един път и никога през живота си не съм се смяла така в банята. Този дребосък се плъзга навсякъде и го гоних из ваната като побъркана, беше ми страшно забавно и е един от тези продукти, по които децата ви ще са луди.. вярвайте ми.

9. Душ гел Snow Fairy Този душ гел беше избор на приятеля ми. Мирише много сладко, на захарен памук. Всъщност доста ми харесва и на мен сам по себе си, но тези които ме четат редовно знаят че съм скарана със сладките миризми що се отнася до неща за ..тяло. 

10. Сапун Snowcake* Все още не съм започнала този сапун, защото имам останал Mangnificent. Описанието в сайта е еднозначно, мирише на блокче марципан. Nom nom...

11. Пенливо блокче за вана The Comforter Балистиките на лъш не са пенливи и за това си взех това блокче, трябва ти една малка шепичка от него за планина от балони във ваната. Мирише много хубаво и нямам търпение да го изпробвам.

Продуктите означени с * са ми подарък от Lush Bulgaria.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
GIVEAWAY
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
За да спечелите по ваш избор един от трите коледни душ гел-а So White, Tod Toddy или Snow Fairy, които показах в haul-а ще трябва да:

3. Да напишете на коментар под снимака кой от трите душ гела бихте искали да спечелите So White, Hot Toddy или Snow Fairy.

Победителя ще бъде изтеглен на 25ти Декември 2014г. и обявен тук. Ще изпратя наградата до адрес само в България.

BLOGLOVIN • FACEBOOK • INSTAGRAM  • TWITTER

11 коментара

  1. Snow fairy звучи и изглежда чудесно :) Била съм един път в магазина на Лъш...ммммм всичко е прекрасно, а момичетата си знаят работата останах супер доволна от отношението им. Искам пак да отида :)

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря мила, но само коментари под снимката, която може да намериш тук :) https://www.facebook.com/mannieblog/photos/a.207822046050471.1073741828.207000232799319/375698842596123/?type=1&theater

    ОтговорИзтриване
  3. Да, мирише много готино, там винаги си е приключение, а момичетата в the mall са супер мили :) Не забравяй да се включиш с коментар под снимката във фейсбук за да играеш за душ гела :)

    ОтговорИзтриване
  4. Нямам търпение за ъпдейта O_O А иначе, ех....да имах достатъчно жълтици, щях да си купя специалните Gift кутий. Разкошни са *_*

    ОтговорИзтриване
  5. хахах хората така се ексайтнаха за този ъпдейт, че имам чувството че ще разочаровам всички със скучния си живот :D Иначе - да трябват си жълтици за там хаха

    ОтговорИзтриване
  6. Благородно ти завиждам за прекрасното изживяване! Lush е един от любимите ми магазини и то не само заради прекрасните продукти, но и заради отношението на персонала. Винаги подхождат с особено внимание към всеки един клиент и те предразполагат да се чувстваш страхотно! :)

    ОтговорИзтриване
  7. Добре дошла, Манииии!
    Искам да изям целия магазин, заклевам се! Не знам ти с какви нерви успяваш да устоиш да не изкупиш всичко.. :D

    ОтговорИзтриване
  8. Всеки път като мина покрай магазин и ми замирисва уникално, а само от снимките ти може да се усети аромата на прекрасните коледни неща !

    ОтговорИзтриване
  9. Вчера четох едно ревю за Movis и... бях сигурна, че съм го виждала някъде ;D Уви, нито него, нито Kalamazoo и новите масажни блокчета виждам в сайта за поръчка :X

    ОтговорИзтриване
  10. btw, желетата още като ги купя и ги нарязвам на малки парчета с ножицата ;D доста по-удобно и икономично е! + задължително се ползват с ония рошавите гъби! ;D

    ОтговорИзтриване