Tattoo Advice #1

31 август 2014 г.

Едно от най-честите търсения в гугъл свързани с моя блог е "mannierox татуировки", не знам дали се има предвид тази тема или просто моите лични татуровки, но каквото и да е ..явно хората се интересуват.. пък и аз обичам да говоря за това.
Реших да направя серийка от постове за татурането и татуировките като цяло. Често хората ме питат всякакви различни неща свързани с това и реших да задълбая малко в темата. Днес ще говорим за ..първата татуировка и моите съвети. Не твърдя, че съм супер наясно, просто това е моята гледна точка и съвети, на които съм попадала и са ми харесали, които също така практикувам.

Picture by Google; Mod by me
* Един от най-яките съвети на които съм попадала е - Преди да се татурате и вече знаете, че искате нещо се замислете дали искате това нещо за татус... или за тениска. Тениската е нещо, което можеш да облечеш и съблечеш по всяко време, а татуса е нещо, което трудно би премахнал от тялото си. Тениската може да е с нещо любимо в момента, нещо интересно, цветно и готино, което ти харесва сега, а татуировката е нещо, което ще представлява теб завинаги. Запомнете, че винаги ще бъдете съдени за нещата, които сте си татуирали независимо дали е канджи символ, дракон или картина на Дали. Независимо дали хората приемат татуса по-скоро позитивно или негативно, вие ВИНАГИ ще бъдете едно цяло с татуировката си и ще бъдете съдени от другите за него.

* Според мен е заблуда, че зад всяка татуировка трябва да има дълбоко значение. Естествено, първата татуировка на почти всеки е направена с някаква .. цел и значение, но според мен това е по-скоро за да можеш да оправдаеш направата и пред себе си и другите. С времето значенията вече не са това, което са били едно време и няма нищо лошо в това да си направиш татуировка на ..ягода примерно, просто защото ти харесва как изглежда или пък, факта че обичаш да ядеш ягоди.

Щом вече сте си харесали дизайн за татуировка, но все още ви измъчват някакви ..несигурности свързани с нея - изчакайте. Принтирайте си дизайна, накарайте някой да ви го нарисува и си го закачете някъде, където ще го виждате всеки ден. Изчакайте още малко .. и още малко, месец, два, три, гледайте го всеки ден - на стената, десктопа на компютъра, на телефона и т.н.. Ако все още ви харесва и все още си мислите - "ОХ, искам да си го татуирам!" - давайте. Освен това помнете, че когато се татуирате не си разглеждате татуировките всеки ден за да си припомните какво сте си татуирали някога, те са част от вас, както не трябва да си припомняте че имате ..пъп примерно. Татуировките ви не са песен, на която трябва да отделяте време всеки ден за да изслушате, че да ви омръзнат.

Picture: Google
* Когато търсите къде да се татуирате - бъдете много внимателни и взискателни. Намерете артист, който рисува неща, подобни на това което искате вие като стил. Може да има много татуисти с пообен стил (пр. олдскул, реализъм, традишанъл и т.н.), но е важното да изберете този, който смятате, че ще си пасне най-добре с стила на избрания дизайн. Малко артисти са .. унивесални и биха ти направили перфектно всичко от олдскул черно-сива татуировка, до анимационна ярко цветна такава. Ако ваш приятел си е направил красив татус на традиционен японски дракон при някого и го препоръчва, не означава, че този артист ще се справи с задачата - акварел, който ти искаш примерно. Интересувайте се и НИКОГА не правете компромис с татуиста, студиото, условията и парите. Татуси 'на промоция' за 30лв не свършват добре, вярвайте ми. Инвестирайте в татуировката си, тя ще представлява теб ..до края на живота ти.

* Когато се разберете за час ще е хубаво да се уточните за стила на татуса, изгледа, колко ще е голяма, къде ще бъде (според мястото може да се наложат промени, защото тялото ви не е прав лист хартия) и евентуално цената. Когато татуировката не е много голяма (около педя) татуиста може да ви даде точна сума, но ако е ръкав, гръб или нещо такова, може да ви каже само приблизителна сума базирана на часовете/сесиите, които ще направите и това колко може да държите на сесия. Всеки татуист си има собствена система за изчисляване на цената, не си мислете че тези пари отиват при татуиста, поддръжката на едно студио, заедно със всички оборудвания и машини излиза много по-скъпо толкото си мислите. Никога не се пазарете за цената на татуировката!

Pic source
* В деня на татуировката личната хигиена е ..ужасно важна, все пак татусита ще бъде доста време в личното ви пространство, така че се постарайте да сте си взели душ и да миришете на нещо социално приемливо, хаха. Също така е добре предварително да сте обезкосмили желаното за татуиране място, но и татуиста може да го направи на място, аз личдно предпочитам да съм подготвена предварително. Носете удобни дрехи, които лесно откриват мястото за татуиране, ако е гърба примерно - носете риза с копчета, така ще може да я обърнете и да я облечете за да прикрива гърдите ви, докато открива гърба.

* Болката е неизбежна. Татуировките болят. Няма две мнения по въпроса. Всяко място върху кокал, сухожилие или място, което по принцип е изнежено, ще болят повече, но естествено всичко зависи от вашия толеранс. Болката общо взето идва от това, че мини иглички пробиват кожата ти стотици пъти в минута. Мен определено повече ме боли след татуирането, чувствам се много уморена, а мястото е все едно съм паднала със засилка върху дребни камъчета. Усеща се все едно е изгорено от слънцето, ожулено. Ако ви е страх от игли - не е като да ви правят пиърсинг и няма нищо подобно с усещането да ви бият инжекция. Общо взето - татуировките болят, но това няма никакво значение. Сега като погледна някоя от татуировките си никога не си казвам "Оф, баси защо си я направих, болеше ужасно много за няколко часа и после ми беше малко неудобно за около седмица", хаха
BLOGLOVIN • FACEBOOK • INSTAGRAM  • TWITTER

6 коментара

  1. Нямам татуировки и хич нямам афинитет да си правя...много готин пост! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотен пост! Аз от много време обмислям дали да не направя татуировка. Знам дори и какво искам, но не издържам на болка и май само това ме спира до момента. Всички твои татуировки, които съм виждала (на снимки най-вече) ми харесват страшно много :)

    ОтговорИзтриване
  3. Много полезен пост! За всичко съм съгласна с теб :)

    ОтговорИзтриване
  4. Според мен за това се започва с нещо по-малко. Мен докато ме татуират не ме боли честно казано,поне не много, само ако е повече от 4-5 часа, боли ме след това, но имам една приятелка, която е МНОГО татуирана и се татуира все повече и повече, но мноооого я боли милата.. и почти всеки път плаче от болка, хаха При всеки е абсолютно различно и можеш да плачеш от болка ако те хапне комар, но при татусите да си супер издръжлив пич. (аз съм така, хахаха) Така че всеки човек си е различен, никой не може да ти опише интензитета и чувството преди да си го направила, така че ..прочети пак последното изречение от поста :DD

    ОтговорИзтриване