Review: Boohoo Lottie Boots

2 август 2014 г.

Здравейте и добре дошли в новото офромление на блога ми, хаха! Надявам се ви харесва, банера е до голяма степен е дело на Empirina (с мои съвсем малки допълнения) за което адски и благодаря.. особено, че върна вдъхновението обратно в мен с прекрасната си личност и креативност! Вижте страничката и, тя тъкмо започва бета версия на блога си и ще и е нужна подкрепа!


Та, да преминем по същество! Онзи ден пуснах instagram снимка на мистериозна кутия, която пристигна от boohoo.com В следствие от вълнението ми покрай съдържанието и закъснях за работа, но това няма никакво значение. Вътре намерих knock off на може би едни от най-дълго обичаните и желани от мен обувки (справка) Coltrane на Jeffrey Campbell (които се продават на 'скромната' цена от около 300лв), а именно Lottie Gold Buckle Cut Out Flat Boot, които купих за 65лв от сайта на boohoo. Намирала съм подобни модели от китайски сайтве, но някак ме глождеше страх от това да не са прекалено лъскави или прекалено евтино изглежащи, да не би хардуера по тях да е гаден/счупен etc. В крайна сметка реших да дам ..10лв (хаха) отгоре и да си поръчам от що-годе по легитимен сайт (не че не ги вземат от едно и също място сигурно, но meeeeh..) Не останах разочарована! 


Обувките изглеждат страхотно и много елегантно. Нямат евтино усещане, кожата (изкуствена) изглежда много здрава и е доста по-матова отколкото очаквах, което беше прекрасно, не исках да са лъскави, това беше един от най-големите ми страхове! Платформите са много удобни и това са първите ми толкова високи обувки (6см) Не са нито леки, нито прекалено тежки, не умориха краката ми и не ми излязоха пришки, въпреки че се носят на бос крак!
Хардуера беше завит в харттийки по отделно за да не се одраска, което ми направи прекрасно впечатление, златното наистина е златно, а не тип ала-паднало-ми-се-от-пуканки. Токите са здрави, но закопчаването е малко трудно, тоест - трябва да се наведеш и да се обуваш поне 2 минути, докато закопчееш всичко, не стават за 'нахлузване'.
Единствените минуси, които виждам са защото аз съм ..крива. Глезените и стъпалата ми са freakishly слаби и несъразмерни с останалата част на крака/тялото ми и за това са ми мааалко широки на езика и на закопчалката на глезена, но по никакъв начин крака ми не 'плава' вътре и не отнема от комфорта.

Плюсове:
Евтини: 65лв (с доставка)
Комфорни
Размера е 1:1
Качествена матова кожа (изкуствена)
Не много тежки
Изглеждат невероятно
Бърза доставка (1 седмица)

Минуси:
Малко широки отгоре (личен проблем)

Заключение: Обувките са прекрасно съотношение цена/качество, много комфортни и ги обожавам! Когато излизам с тях не е имало човек с когото говоря и да не ги забележи и да не ми направи комплимент за тях, което е доста показателно. Опредлено бих поръчала и други продукти от сайта на boohoo.

Поста не е спонсориран, просто си обичам новите обувки.

BLOGLOVIN • FACEBOOK • INSTAGRAM  • TWITTER

14 коментара

  1. Дамн.. прииска ми се и на мен да ги обуя :Д Ппинципно и аз издирвам подобен тип модел да си на меря за по-студеното време.

    ОтговорИзтриване
  2. Хаха, тези за си за пролет/есен, определено не са за сняг :D Дано си намериш! <3

    ОтговорИзтриване
  3. Влюбих се! Срам нямаш да имаш такъв готин стил!

    ОтговорИзтриване
  4. Обожавам ги този модел обувки, просто са невероятни! А Boohoo имат страхотни глезотийки на народни цени, double win! :D

    ОтговорИзтриване
  5. Хахах, те са си за влюбване! <3

    ОтговорИзтриване
  6. Да, определено са си доста еджи :D

    ОтговорИзтриване
  7. Оф, да .. искам всичко, но като цяло тези .. винаги са ми били най-желани ;)

    ОтговорИзтриване
  8. Ох, те са създадени за теб! :))) <3 Да са ти честити!

    ОтговорИзтриване
  9. Много са готини! Носи си си ги със здраве :3

    ОтговорИзтриване
  10. Кекеке, мерсии! Ще се срастнем скоро :D

    ОтговорИзтриване