Първи впечатления: MEMEBOX Lucky Box #9

26 август 2014 г.

Не мога да скрия вълнението си от кутията, която дойде днес по пощата. Това е втората MEMEBOX кутия, която си поръчвам, от първата останах прекрасно очарована и бързо, бързо повторих с поръчката около месец след това. Колкото и да защитавам нашите кутии в опитите им да пробият и да станат конкурентни, реших да се отпиша и да вложа малко повече средства в непознатата за мен корейска козметика. Напоследък си купувам все по-малко неща, защото не искам да си вземам козметика от ..трупаща гледна точка. В момента, ако си взема нещо, то не е поредния шампоан, поредното червено червило или спирала за очи - искам разнообразие, искам нещо интересно, нещо което не съм пробвала, така че сметнах memebox е отговора на моите нужди.



Кутията ми излезе 30лв. и дойде за 5 дена от Корея.
23$ кутията, 6,99$ доставката - 10$ намаление = 20$
MEMEBOX постоянно имат примамливи намаления и отстъпки, така че следете страницата им и сайта, гугълнете купони преди да поръчате.



Вътре намерих 6 пълноразмерни продукта и 4 мостри на обща стойност над 115$ За мое щастие нито един продукт не е декоративна козметика, всичко - бяла. Все още не съм си поиграла с никой от продуктите, току ще се прибрах в къщи и побързах да споделя, извинявам се за снимките - правени са на лампа в 10 без 15 вечерта :D


Първото нещо което извадих е POWDER WASH vitamin face cleanser на марката i belivyu. Самия продукт е във формата на едро смляна пудра, пише да се сипе малко в ръката, да се намокри и разтрие в дланите, тогава ще се разпени и можеш да го масажираш в лицето след това да изплакнеш. Пише, че съдържа витамини и ензими, масло от макадамия и т.н. като гарантира хидратация и сияйност на кожата. Никога не съм имла нещо подобно, нямам търпение да видя как ще се справим! 70гр. Реална цена: 24$


Следващия продукт е на марката RECIPE by Nature и е наречен Spray Essence Water. Впръсква се в чиста кожа за хидратация и подхранване на кожата. Съдържа витамини, амино киселини, минерали и органични киселини за подобряване на кожата. 40% натурален продукт, без минерални масла, изкуствени аромати, бои, парабени и .. триетаноламин? Мнооого ми е любопитен, изглежда вътре има някакви бляскави частици, изглежда сууупер! 140мл. Реална цена: 35$ edit: не са бляскави частички, а по-скоро капчици от масла, които много секси отрязваха изкуствената светлина от лампата :D


Третото нещо, което докопах е на марката BOSCIANS и е наречено Cylcle Repair Whitening Spot. Доколкото схващам това е крем за фини линии и бръчки и цели да подобри еластичността и блясъка на кожата. Мноооого ми харесва как звучи и това, нямам крем за бърчки все още, имам само околоочен и мисля, че ще ми свърши страхотна работа. Поне силно се надявам, хаха. 15мл. Реална цена: 24$


Още една.. пудра, която явно не е пудра, хаха. Продукт на марката The Skin House, наречен Pore Control Powder Serum. Страхотно и много елегантно.. скъпо изглеждащо стъклено шишенце, съдържащо доста гъста течност. Серума обещава свиване на порите, да изглади повърхността на кожата и да матира. Също така предотвратява повторно омазняване и поддържа кожата мека през деня. Още един продукт с който ме целнаха право в десятката, нямам търпение да го пробвам! *подскача наоколо* 50мл. Реална цена: 28$


Извадих и четирите сашенца на марката AWESOME, осъзнах, че са два различни продукта, единия крем, а другия клензър. Предназначени са за мазна кожа и са хидратиращи продукти. Пише че са правени от вода на канадски глетчъри, която е пълна с минерали. Хаха, звучи пикантно. Нямам търпение да пробвам! 120мл/ 50мл Реална цена: 22$/34$


Последното и най-весело изглеждащо нещо е маската на Y.E.T за успокоение на кожата. В кутиите произволно е сложена една от десет възможности, на мен ми се падна тази за успокояване на раздразнена кожа. Оооохххх! Нямам търпение да си я лепна на личицето!  23мл. Реална цена: 1$

Как ви се струват нещата. Аз на кутията давам 100 от 10 възможни хахаха. Всичко АДСКИ МНОГО ми харесва и ще си го ползвам! Може да вкарам и някое ревю, ще видим. Сори за късния пост, нооо .. така се случват нещата при мен!

BLOGLOVIN • FACEBOOK • INSTAGRAM  • TWITTER

18 коментара

  1. Звучи ми като че искам да си поръчам такава кутия ВЕДНАГА! Също така разбрах, че си супер нетърпелив човек :D

    ОтговорИзтриване
  2. Интересни продукти. Аз от доста време имам мерак на корейската козметика, тъй че може направо да се пробвам с една такава кутийка, изглежда изгодно.

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасно! Много обичам да чета за бюти кутии, публикациите за тази точно са ми винаги много интересни. И твърде изкушаващи! Трудно е да удуржам фронта.
    Много готини глезотийки си получила.

    ОтговорИзтриване
  4. Кутията е страхотна!Особено съм привлечена от Pore Control Powder Serum
    и ще ми е интересно дали върши работа :))

    ОтговорИзтриване
  5. Изглеждат много интересни нещица, те като цяло май имат доста иновативни продукти. Чудех й се на тази кутия, както и като цяло на другите, но все не се решавам. Soon...

    ОтговорИзтриване
  6. уОУУ, супер готина кутия! Нямам търпение да видя ревю на поне на едно нещо от нея : )))

    ОтговорИзтриване
  7. Всичко изглежда супер :( аз вече се отказах да поръчвам каквото и да било с предварително плащане. Български пощи съкс, когато си извън София.
    Със здраве да си ги ползваш :) и драсни няколко реда и с втори впечатления в бъдеще, пудрата която не е пудра силно ме привлича :D

    ОтговорИзтриване
  8. Отдавна ми се иска да си купя такава кутия и все се отказвам. Страхотен пост, много благодаря, нави ме още повече за тези кутийки *_*

    ОтговорИзтриване
  9. И аз очаквам впечетления от серума за пори; р

    ОтговорИзтриване
  10. Аз ..за щастие нямам разширени пори и кожата ми не се омазнява прекалено (нормална към комбинирана) и за това не съм сигурна дали ще мога да дам адекватно мнение.

    ОтговорИзтриване
  11. Споменах и в един от предните коментари, че не съм сигурна дали ще мога да дам адекватно мнение, защото кожата ми няма да е голямо предизвикателство за серума, защото е нормална към смесена ..

    ОтговорИзтриване
  12. А как ти завиждаам. Моята Тraveller's beauty kit много ме разочарова, знаех си, че трябва да изчакам да презаредят Luckybox... :/

    ОтговорИзтриване
  13. АА чакам си сега моята кутия!! Изглежда супер!

    ОтговорИзтриване
  14. A получи ли някакво намаление от това, че хората кликнаха върху линка ти?

    ОтговорИзтриване
  15. Здрасти! Следя блога ти от известно време и се впечатлих здраво от този Memebox and guess what поръчах си разбира се (доста мотивиращо си разказала за него). Взех си wholegrain и мисля че ще е готин, въпреки че не става за ядене :) Та така, keep up the good work!

    ОтговорИзтриване