Блог гост: Ивелина от Frichic

20 август 2014 г.

Днес на гости ми е една от най-любимите ми блогърки, а именно Ивелина, която не веднъж се е доказвала като един от най-успешните и креативни блогъри у нас (пък и по света). Нещото, което ме провокира да и задам въпросите беше супер непреодолимото чувство да имам част от нейния блог в моя блог, хаха. Тя беше един от първите български блогъри, които започнах да следя и дори си пазя кратка кореспонденция с нея в пощата ми от 2010г., когато фенгърлсвах една камара време след като получих отговор на моите "О, ти си вдъхновение, прекрасна си, от къде си взе това и онова!?" Тя беше виновника за пръв път да си купя нещо от Zara, да започна по успешно да превръщам моя рок в.. шик :D Стига с интрото, ето и кратките въпроси, които и зададох (заедно с нейните отговори, хех) старах се да не питам най-тривиалните неща, но просто .. това успях да сътворя с помощта на Мери

Как започна всичко около Frichic как се реши да създадеш моден блог? Беше ли вдъхновена от други блогове, думи на приятели или просто те връхлетя един ден?
Преди близо 7 години, докато търсех снимки на новата колекция на H&M, попаднах на един блог. По това време този феномен тъкмо се зараждаше. От линк на линк, пред мен се разплете тази много специфична и положителна общност, където всички се познаваха виртуално и общуваха свободно, вдъхновяваха се и се насърчаваха взаимно. След известно време надничане, реших и аз да създам блог.

Как една пънкарка процъфтя като една от най-стилните и влиятелни блогъри в страниците на Vouge?
По-скоро рок шик *смее се* Vogue правеха списък на най-добрите блогове из целия свят. В този момент явно аз съм се справяла най-добре, защото една сутрин получих имейл от тях с разрешение да публикуват снимката ми.


Кога разбра, че всъщност блога жъне истински успех, имаше ли момент в който си каза „Уау!”?
Блогът винаги ме изненадва, провокира и предизвиква. Публикацията във Vogue беше може би първото голямо признание. Следваха още низ от събития, но и до днес, когато си отворя пощата, мога да открия нещо, което да ме въодушеви. За мен успеха е свободата да имам хоби, което да ми позволява да правя това, което аз искам.


Определяш себе си като „пристрастена към онлайн пазаруването”, как се справяш с изкушението? Водиш ли се по някакви правила в пазаруването?
За мен онлайн пазаруването е вече инстинкт, толкова дълго го практикувам *смее се* Обикновено си съставям точна картина, как искам да изглежда гардероба ми през следващия сезон и постепенно си набавям съответните неща. Така излишните и емоционални покупки са сведени до минимум.

Изглежда успяваш да постигнеш завиден минимализъм вкъщи, a къде е стаята с хаоса и купчината мръсни дрехи и ненужни вещи?
В миналото, хахаха. С такава любов, старателност и девешки перфекционизъм подреждам сега, че някои хора не могат да ме познаят. Купчина може да стане с чистото пране, поради липса на време, и се застоява в големия ми гардероб в спалнята. Но в момента, в който не мога да си намеря нещо, всичко трябва да си отиде на мястото. А ненужните неща се разпродават. Ако нещо не се вписва в обстановката или не съм го носила през съответния сезон, значи трябва да си намери нов дом.


Има ли определен тип дрехи, които винаги си харесвала, но поради някаква причина не носиш?
Обикновено, ако не подхождат на фигурата ми.

Какви са твоите съвети за момичетата, които ги е страх да експериментират с мода заради притеснения относно тялото си?
За всяка фигура има интересни комбинации, които могат да се пробват. Моят съвет е да разглеждат сайтове за стрийтмода и блогове за идеи и с много експерименти да открият моделите, цветовете и материите, които работят за тях.


Вълнуваш ли се от ‘модата този сезон’ или по-скоро гледаш голямата картинка на стила?
Вълнувам се до степен, когато се приближава до моя стил т.е. дали ще има избор от „моите артикули“ по магазините или дали мога да добавя елемент, който ми допада и подхожда. Вече съм на етап, в който не променям гардероба си тотално за един сезон.

През годините в блога ти се вижда как често внасяш все по-нови неща в гардероба си и стила ти се променя, все пак липсват ли ти определени отминали времена на личния ти стил или определени дрехи, аксесоари?
Най-ценните ми неща все още ги пазя, дори и да не ги нося. При мен сантиментът идва от мястото или случката по време на покупката т.е. емоцията, която я съпътства.


Модния свят е свързан с много блясък, богатство и лукс, може ли да бъдеш модерен и забелязан в този свят, ако имаш малко пари?
Смятам, че масата от добре изглеждащите хора са тези с ограничен бюджет. Когато ресурсите са ограничени, човек извлича максимума от тях, влага повече креативност и мисъл.

Със сигурност срещаш зяпачи по улицата, според теб какво минава в главите на хората, когато те видят?
Хахаха, до степен, че хората, с които съм са много възмутени. Но за това, какво си мислят, трябва тях да питаме.


Би ли искала да живееш в някое отминало десетилетие заради стила и модата тогава.. или по-скоро искаш да си в бъдещето?
О, аз винаги витая някъде м/у настоящето и бъдещето. Предпочитам да съм изненада от това, което предстои, въпреки че непознатото е малко страшничко. Това усещане ме държи в добра форма.

Коя е най-старата и износена дреха в гардероба ти в момента?
Първият ми чифт ботуши над коляното – сива кожа, токът е много ожулен, но все още ги обожавам и нося!

Какъв съвет би дала на младите модни блогъри?
Да не се захващат с типичния моден блог! Това е вече нещо в миналото. Да открият това, което ги прави различни и което им е страст и никога да не подражават на някой друг.

Всички снимки са взети от frichic

BLOGLOVIN • FACEBOOK • INSTAGRAM  • TWITTER

2 коментара

  1. Обожавам я. Много е отдадена в това, което прави и я следя от известно време именно заради това - защото си е такава, каквато е всъщност, а това нещо в уеб много го ценя. Браво, Мани и благодаря за интервюто, което ни предостави ^---^

    ОтговорИзтриване