Блогърски неволи

9 август 2014 г.


Не искам да е гадно когато ..
  • Не се чувствам вдъхновена 24/7 и не знам какво да напиша за блога.
  • Не съм пускала пост цяла седмица.
  • Съм забравила да отговоря на някой коментар/имейл.
  • Не съм достатъчно организирана.
  • Не съм в течение с всички блогове, които следя.
  • Не пусна пост, защото не смятам, че е достатъчно добър.
  • Не обисля достатъчно някоя публикация.
  • Снимките ми не са достатъчно добри.
  • Забравям да проверя за правописни грешки.
  • Вече съм пуснала пост и съм забравила да спомена важни неща.
  • Не ми хареса продукт изпратен от някоя фирма.
  • Не получа достатъчно внимание на пост, за който съм била много развълнувана.
  • Не се чувствам достатъчно компетентна да пиша за нещо, но искам да го направя.
  • "Не искам да те засегна, но..." коментари.

Познато?
BLOGLOVIN • FACEBOOK • INSTAGRAM  • TWITTER

11 коментара

  1. Да,да,да! Познато ми е всичко (или почти всичко), чак се развълнувах хаха.
    Пък не съм пускала пост от 8 дена вече :(

    ОтговорИзтриване
  2. Аз бих добавила и когато имаш много идеи за постове, но не ти остава време да ги изпишеш всичките и съответно някои изостават или отпадат :(

    ОтговорИзтриване
  3. Съгласна! Понякога инвестираме доста емоции в блоговете си, които си остават един вид зад сцената :)

    ОтговорИзтриване
  4. Много,много познато!!!Нещо отвътре ми трепна сега!

    ОтговорИзтриване
  5. Да,но май вече взех да свикмам и знам,че момичетата,които ме следят са го разбрали :)

    ОтговорИзтриване
  6. ДААААА! Старая се да не ми пука последните няколко месеца. Преди обаче, приемах навътре доста неща, все не бях достатъчно добра. Вече почти не ми дреме, правя максимума и съм го е.... :D

    ОтговорИзтриване
  7. И аз съм така.... Позната история :)

    ОтговорИзтриване
  8. Да, или пък не можеш да намериш подходящ фон за снимане - това на мен редовно ми е проблем, дори до преди малко обикалях апартамента и умувах, хаахахаха. :D

    ОтговорИзтриване
  9. Всички от това страдаме май. Съгласна.

    ОтговорИзтриване
  10. Когaто нямaш вдъхновение не пишеш. По-добре дa пропуснеш от колкото дa отбиеш номерa с някaквa публикaция. Всичко си е съвсем нормaлно.

    ОтговорИзтриване