Любими тази седмица

10 август 2014 г.

Ох, винаги се чудя как да започна поста, с поздрав или направо по същество... доста е awkward. Все тая. Хай! Днес ми се е дописало за козметика, а отдавна не съм писала за такава, особено пък за декоративна, хаха. Днес ще споделя няколко мои любими продукта, които ползвам интензивно през последната седмица-две, а някои дори само от няколко дни, но съм пристрастена. Мисля да започна по ред на номерата.


Околоочен крем URIAGE Isoliss
Най-накрая близо до 25ия си рожден ден се реших на анти ейдж грижа. Доста позакъсняло, но човек се учи докато е жив, хаха. Прочетох доста статии колко е по-добре да се започне от рано с тези неща и без много да му мисля скокнах в ремедиум за препоръка. Майка ми ми е споделяла, че е много доволна от кремовете на URIAGE и реших да си взема такъв и съм много доволна също. Крема е много мек и озаряващ, мисля че има финни блестящи частици, доста е хидратиращ и го ползвам с удоволствие вече няколко седмици. Единствено не ми харесва, че е във формата на рол-он, но се преживява.

Спрей за тяло Victoria's Secret - Secret Charm
Още когато пусната тези спрейчета на пазара много исках такъв, но честно казано не ми трябваше до такава степен че да отделя 20лв+ за него. Един ден влязаох за шампоан в Лили и видях, че са намали на по 15 или 16 лв и си викам.. "абеее, айде!" Повечето ми бяха доста сладки и се спрях на аромата Secret Charm, който е много флорален, а на опаковката пише, че е с жасмин и ..орлови нокти, хаха. За трайност въобще не мога да преценя, аз все си мисля че се отмирисва много бързо и само се къпя в него. Много ми харесва, но не знам дали не си втълпявам, че не трае хич.

Фон дьо тен Bourjois Healthy Mix Serum
С този продукт сме приятели от доста години, но едно време имах нюанс, който беше прекалено тъмен за мен.. едно време си мислех, че съм много по-тъмна отколкото явно съм и всичките ми фон дьо тени (оле само аз ли мразя думата фон дьо тен и я смятам за супер неудобна?) бяха прекалено тъмни. Преди няколко месеца си взех точния цвят и още повече се влюбих в него. Има прекрасно средно покритие и стои прекрасно на кожата, сега за лятото е задължително да му хвърля малко пудра отгоре, но особено за зимата е невероятен!

Коректор Rimmel - Wake Me Up
Това коректорче (и тази дума е абсурдна, все пак има разлика между corrector и concealer, но меех) има много леко озаряващо покритие и е супер за лятото. С околоочния ми крем се разбират чудесно, но за прикриване на каквото и да е било - не става. Нито за тъмни кръгове, нито пък за пъпки или хиперпихментация (не че е направен за това де, но да си кажа). Сега всичко започна да звучи все едно не ми харесва, а напротив. Като цяло го ползвам супер ежедневно като го поставям под очите и както се ползва хайлайтър и стои прекрасно. Харесва ми доста, но не бих го нарекла коректор хахаха

Течно червило MUA Luxe Velvet Lip Lacquer
Тази прелест дойде преди няколко дни заедно с един кремообразен руж, който съм ползвала само веднъж, но пък това червило се сцепих да нося. С Мери искахме да си поръчаме LimeCrime, но след като премерихме плюсовете и минустите се решихме на 3 паундовия вариант на MUA. Червилото е със страхотен червен цвят, в началото е леко лепкаво и после се превръща в красив кадифено..матов цвят. Приятеля ми каза, че устните ми изглеждали като дунапрен хаха (не знам как да го приемам това) Червилото има средна тайност, но пада по ужасен за мен начин. Повечето червила просто се изтъркват, а това след четвъртия час започва да се рони при допир с вода или храна.. и е много трудно за поддръжка като цяло, трябва да го изтъркаш цялото (а това не става лесно) и да го нанесеш на ново. Не ми се сучваше, на новата ми заглавна снимка съм с него, хаха.

Очна линия L`oreal SuperLiner
Вземах си този стар любимец, но в различен цвят - синьо. Тъй като косата ми вече е синя реших, че ще съм готина и ще си правя линията в синьо. Много ми харесва, цвета е .. синьо-черно и е много красив и стои чудесно. Обичам очните линии на Лореал, но при допир с вода просто ги няма на момента. Флик-чето изчезва доста бързо през деня, но пък цвета е много плътен и самата линия е адски лесна за разнасяне. Имам много странна love-hate връзка със Superliner-ите, но пък съм упорито магаре и .. оф обичам ги, хаха

Та, това от мен. Ако имате въпроси за някои от продуктите - питайте, може да се пробвам за по подробно ревю със суочове и т.н., ако имам муза някой ден :D

BLOGLOVIN • FACEBOOK • INSTAGRAM  • TWITTER

5 коментара

  1. И аз преди няколко дни се сдобих с фон дьо тена /и на мен думата ми е твърде дълга и досадна :D /, най-светлия възможен разбира се и пак ми е една идея по-жълтеникъв. Още се чудя дали ми харесва много или средно, но със сигурност е приятен. Само цената му не е много приятна, но...не може да имаме всичко :)

    bbrillliantt.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  2. Не знам защо, но винаги се радвам когато видя, че някой е включил е неговите любимци - мои любими продукти. Става ми едно такова готино отвътре :)))
    P.S. За фдт говоря :))))

    ОтговорИзтриване
  3. Ох и аз страдам с подобен проблем за спрея на ВС, моят е друг аромат, но все не мога да реша траен ли е или не. Поне този от Лили, поръчах от един сайт друг и трябва и него да пробвам :)

    ОтговорИзтриване
  4. Присъединявам се към теб. И аз за фдт говоря :)

    ОтговорИзтриване
  5. Много е хубав фон-дьо-тена и аз съм му фенка :)

    ОтговорИзтриване