Цитат на седмицата

1 август 2014 г.

Помните ли? Имах такава рубрика, а не съм пускала нищо в нея от мноооого време. За първи път цитата на седмицата, ще е наистина .. цитат на седмицата в живота ми. С мои приятелки обсъждахме нещата покрай 'вземането на идеи' от някой друг ..вдъхновението, което черпиш от нещата покрай теб.

Моята гледна точка е, че когато видя нещо взето от мен, било то по каквато и да е причина, дали пладнешко открадване на идея или различно превъплащение на нещо, което съм направила преди - за мен това е комплимент. Чувствам се харесвана, съвсем буквално. За да се стигне до там, че някой да намери себе си и да намери за успешно или красиво нещо, което съм създала е ..прекрасно.

За това пускам мои снимки публично, за това пиша, за това създадох блог, за това имам мнение - да заразявам хората с него. Далеч съм от идеята, че съм иноватор или пък чист последовател, за да си ..ревнувам идеите. Единственото важно за мен е - изпълнението, когато се вдъхновите - направете го готино. Ох, стига толкова текст - ето ви цитата:

"Imitation is the sincerest form of flattery" 
- Charles Caleb Colton
~~~
"Имитацията е най-висшата форма на ласкателство"
- Charles Caleb Colton


P.S. Нямаше как да не се сетя за тази песен, хаха
BLOGLOVIN • FACEBOOK • INSTAGRAM  • TWITTER

6 коментара

  1. Страхотно казано, Мани може даже и аз да те цитирам! Много ми хареса тази част: "за това имам мнение - да заразявам хората с него." :)

    ОтговорИзтриване
  2. Напълно подкрепям Кали и я копирам директно в отговора! - "Много ми хареса тази част: "за това имам мнение - да заразявам хората с него." :D <3

    ОтговорИзтриване
  3. Мерси Кали - споделяй, цитирай, давай! :D Както казах ..само радост ми носи :)))

    ОтговорИзтриване