Животът напоследък ..

17 август 2014 г.

Picture source
Тези дни се чувствам прекалено спокойна, a последния месец беше доста странен.. защото се чувствах много променена, много не на себе си, а дори не знам дали по хубав начин. Имах моменти на тотално щастие и екстравертност, излизане, събиране, комуникиране, запознаване с нови хора, опитване на нови и различни неща. После имах моменти в които се чувствах много .. духовна, дори някак свръх чувствителна, сензорна, дори казах на някой, че все едно съм в някакъв странен PMS, в който всяко докосване е ..преживяване. Сякаш ми се пишеше повече, за минимално време прочетох няколко книги, попивах от света, обръщах шот след шот от живота. После естествено дойде онова типично мое състояние (в което съм сега) на неебателност (сори за думата), спокойствие, дори някаква странна ..летаргия и нихилизъм, усетих се как започнах да се отнасям и с хората покрай мен така, доста нечувствително и малко грозно. 

Сякаш не мога да намеря себе си тези дни.
Става нещо, но не се ..случва. 
Гах, дори не знам от къде ми дойде идеята за този пост, адски е объркано.
Започнах да пиша по адски много теми, но мислите ми изпреварват пръстите и не мога да вляза в релси, случва ли ви се това?

Все тая, днес страницата на блога във фейсбук става на 1 годинка! Йей, а преди няколко дена и събрах 1,000 лайка и ме връхлетяха толкова много спомени от .. преди да започна да пиша тук редовно, за мислите ми тогава, как Нина ми върна страстта към това местенце, което беше започнало да хваща прах.. за което съм и адски благодарна. Благодаря на всички, които четете това и сте всяко +1 в моя живот.
Знам, че често пиша и казвам адските тъпотии, импулсивно вземам кардинални решения и какво ли още не, но .. това съм си аз. Радвам се, че ме търпите все още.

Онзи ден при мен пристигна така дълго желания 45mm обектив и силно се надявам да успея да правя все по-хубави снимки за блога (пък и не само), йей и за това. Също така си боядисах косата синя, може би сте разбрали, малко се вижда в новия OOTD пост, странно е, за пръв път променям цвета на косата си в такива мащаби и доста се стресирам от отсъствието на черната си коса, но пък синьото не е много светло и май стои готино, вие как мислите? Хаха, оох, лайф. Това ми е първия подобен пост, ще се помъча да не са много чести :D 

Ай джъст нийдед ту шеър, ю ноу.! Тенкс!
P.S. нямаме топла вода. Мизерия </3

BLOGLOVIN • FACEBOOK • INSTAGRAM  • TWITTER

5 коментара

  1. Всичко от поста ми звучи много познато, хаха, дори частта с обектива, макар моят да е различен :D
    P.S. И ние нямаме топла вода, но поне вече не е адската жега:)

    ОтговорИзтриване
  2. Same here :)) Кълбо от емоции.. Доста променливи през месеца. Преминах през нещо подобно на разказа ти ;) Съчувствам, ако така може да се каже в ситуацията :дд

    ОтговорИзтриване
  3. Хареса ми нестандартния ти пост! Емоциите, които си описала, са ми толкова близки...Пожелавам ти да имаш още творческо вдъхновение и смятам, че успешни са само блоговете, в които човек е истински и пише от сърце :)

    ОтговорИзтриване
  4. Обичам такива постове, да! :D
    Ох, и много яко ми стана като прочетох това, че съм ти помогнала да си върнеш страстта към блога, леле, това е много голямо за мен... не знам какво да кажа, чувствам се много специална. :D {}{}{} Аз съвсем спокойно мога да кажа, че покрай теб се надъхах да започна моя блог, защото някак четейки твоя, добих кураж да развия това, което ми беше в главата ииииии да, ти си виновницата. Трябва да знаеш, че си ми много специална! <3 :))) <3
    Иииииии, искам да ме снимаш с новия ти обектив *нищо, че съм супер притеснителна и не знам как ще се случи, амааа да видим... есента. :D:D:D*. <3
    Kissssssssssssssssssssssssssss-ки. <3

    ОтговорИзтриване
  5. Топлата вода се върна, добри дни идват :D

    ОтговорИзтриване