Recent Faves

3 юли 2014 г.

Днес мисля да ви занимая с няколко любими неща от последните дни/седмици/месец-два. Знаете, че не съм много последователна с постове тип "Любими за ..едикой си месец", но пък от време на време ми се събират няколко вълнуващи неща за които ми се говори.



Ще започна с по-момичешката част, а именно козметиката ..
Ако следите блога ми ще си спомняте, че в началото на Юни направих кратко посещение, а и впоследствие пост за Lush и приключението ми там. Един от продуктите, които прибрах вкъщи беше дълго желания Tea Tree Water тонер за лице. Вече имампочти готов пост отделен само за него и многото му функции и защо толкова много го обичам, така че .. stay tuned!

Докато висяхме по летищата този месец попаднах в безмитна зона и нямаше как да не си взема нещо от любимите ми The Body Shop, а именно душ гела "Moringa". Представете си цъфнало плодово дръвче, свежа пролет, пъпките на любимо цвете .. така мирише този душ гел. Адски, АДСКИ свежо и флорално, може би най-флоралната миризма съществувала някога. Невероятен е!

Не знам за вас, но много ме дразнят американските и британски блогъри с техните Soap And Glory любимци всеки месес, все неща, които изглеждат толкова яко, но никога нямам възможността да пробвам.. е, в Лондон попаднах в Boots, а там имаше промоция вземи 3, плати 2 на продуктите на Soap And Glory .. може вече да се досетите какво направи Мануела .. За сега се престраших да пробвам само едно от нещата, които си взех за под душа а именно Flake Away скраба за тяло. Мирише .. невероятно.. невероятно, сладко, но не прекалено захаросано.. прекрасно и магическо, много мек, хидратиращ, разкошен! Ако сте се чудели дали да пробвате нещо на марката - не се чудете хайпа не е напразен!

Друга летищна покупка беше най-дълго мечтания парфюм.. Lancome Tresor Midnight Rose. Имах малък тестер и от тогава го обичам и желая и най-накрая дюти фрий-то си каза думата. Мирише на виолетки и .. не знам какво, еднорози! хаха

Друго странно нещо, което ползвах доста често (докато кучето не ми изяде кабела за него) е Power Bank. Доста често ..съвременните хора зависим от телефоните си, а когато ни падне батерията в най-неподходящия момент.. вече става въпрос на живот и смърт. Тази малка джаджа е много лесна за носене в дамската чанта, върви с малко кабелче към нея. Общо взето - когато ти свърши батерията, ръчваш кабела и телефона ти започва да се зарежда. Спасява животи. Беше изключително евтин и си заслужава!



Нещо в пълен разрез с това как живота ми понякога зависи от телефона ми е и книгата, която прочетох вчера. Казва се "Машината Спира" и е на Едуард Фостър. Писана е през 1909 и е дистопичен .. кратък разказ (около 50 страници), който така (символично) описва социалните мрежи в сегашно време, че чак ти настръхва козинката. Хората живеят в единични стаи и са свързани към голяма машина, чрез която общуват един със друг и човешкия лице-в-лице контакт е почти изчезнал. Книгата разказва за ..съвременното общество damn it, нуждата от технологиите и как света отвън изглежда ..ненужен, как може да си набавиш всичко през машината но за жалост .. не всичко.
Който иска мога да му изпратя разказа в .pdf (hahahaha), само ми драснете един имейл. mannierox@gmail.com (о, не ужас! срам и позор!)


Orange Is The New Black е официално нов любим сериал на Мани! Обожавам всичко, всичко, всиииичко и съм влюбена в персонажите! Ако не сте го гледали, моля - хвърлете му едно око! Базиран е на мемоара на главната героиня Пайпър Чапман и преживяванията и в затвора, хората с които се среща и ситуациите в които попада. Поредния много добър и успешен сериал на Netflix! Засяга много социални теми, повдига тежки въпроси с много комедия, сериозна драма и .. прости човешки отношения, борбата за оцеляване и човешките приоритети според различните ситуации. Вери, вери гуд!

Та, това. Така. Бай!

BLOGLOVIN • FACEBOOK • INSTAGRAM  • TWITTER

6 коментара

  1. Парфюмът е уникален, чудесни неща :) И аз мисля като посетя Лондон през август да си взема продукти на Soap & Glory. И преди съм използвала някои техни неща и бях очарована, така че няма да пропусна. Между другото съм на същото мнение за блогърите и техните faves. много от тях са трудни за купуване :)http://mayaetsavieenrose.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
  2. Дистопичен разказ! Определено ще му хвърля око :)

    ОтговорИзтриване
  3. Когато аз пазарувах soap and glory нямаше мнного голямо разнообразие, но пък си взех от най.. така популярните неща и съм много доволна. Силно се надявам повече чужди марки да стъпят и на родна земя, ще е много хубаво :)

    ОтговорИзтриване
  4. Давай, кажи ако искаш да ти го пратя ;)

    ОтговорИзтриване
  5. Сериалът!!! Аз приключих с него преди няколко дни, страхотен е! Няма толкова готини героини! А и комбинацията от драма с ужасно смешни моменти е супер. Намерих си и книгата и скоро ще се захвана и с нея. :)) Разказът за който си писала също ми стана интересен, по-късно ще ти пиша мейл^^

    ОтговорИзтриване
  6. Mani, ne sym sigurna, no mislq che v Sephora prodavat produktite na Soap and Glory :)))

    ОтговорИзтриване