Помогнете ми да се върна в Исландия!

9 юли 2014 г.

Здравейте, учствам в конкурс организиран от rent-a-car фирмата, която ползвахме в Исландия. Наградата е екскурзия в Исландия! Самолетни билети, хотел, кола, разходки, всичко в пакета!
Ако ме четете предполагам ви е напълно ясно какво означава за мен това място..

Всичко, което се изисква е да имам най-много лайкове на снимката си до 17ти Август. Общо взето лайквайте, споделяйте и ми помогнете да се върна у дома. 
Гласуването не изисква допънителни регистрации.

Ето тук може да гласувате за моята снимка и история от Исландия.



BLOGLOVIN • FACEBOOK • INSTAGRAM  • TWITTER

3 коментара

  1. Много хубава снимка, гласувах за теб.Исландия наистина е в топ листата ми на желани дестинации. :) Успех!

    ОтговорИзтриване
  2. Веднага го направих! Успех! :)

    ОтговорИзтриване