Запознство с лечителя на чувствителната кожа.

8 юли 2014 г.

Здравейте, хора! Преди известно време много мило бях поканена от Биодерма на едно прекрасно събитие (фръц-фръц), прекарах малко време с чаша вино в ръка и в компанията на любими блогърки и беше супер преживяване. Също така разбрах колко много жени всъщност определят кожата си като чувствителна, не че беше изненада за мен, но тъй като никога не съм се сблъсквала с този проблем не се бях замисляла. За довиждане получих като подарък най-новия продукт на Биодерма насочен към жените с чувствителна кожа от серията Sensibio - Tolerance +. Не ми трябваше много мислене и веднага се сетих на кого би бил послужил този крем и побързах да го дам на моята добра приятелка Ели, която постоянно страда от зачервяване и раздразнения по кожата на лицето и не веднъж ми е споделяла за безуспешната си борба със тях. Силно се надявах да мога да и помогна с решаването на проблема, ето какво сподели самата тя накратко след използването на Sensibio Tolerance + няколко седмици:


Здравей Ели, моля те, опиши ми кожата си? 
Чувствителна, крехка, много мека и нежна, много лесно се зачервява от всичко, лесно податлива на дразнене особено от от UV лъчи, студ, вятър.

Какво си помисли за крема след първото нанасяне?
Веднага забелязах, че крема е с много лека текстура и попива много бързо, адски лек на кожата. Остави много приятно чувство. Също така е доста практичен и хигиеничен, защото е с помпичка, а това е много важно за чувствителните кожи - да се избегнат възможните дразнители.

Как се повлия кожата ти? Какви промени забелязваш?
Кожата ми стана още по-мекичка на допир, но пък като цяло изглежда по-здрава. Типичните зачервявания намаляха. Въпреки времето отвън кожата ми остана много хидратирана и чувството на свежест порължава през целия ден.


Какво най-много ти хареса в крема? 
Определено това, че зачервяванията намаляха, което е основния проблем при мен.

На кого би го препоръчала?
На хора като мен! Смятам че крема е много точно попадение за хората с чувствителна кожа, които са склонни към зачервяване.

Нещо, което искаш да добавиш или споделиш?
Съвсем сериозно смятам да си го купя, когато свърши тази опаковка, според мен това е достатъчно показателно за качеството на крема.

Благодаря много на Ели, че беше мое опитно зайче и честно казано съм много доволна, че крема и е харесал наистина. Благодаря на BIODERMA за предоставания продукт и както винаги  за милото отношение.

BLOGLOVIN • FACEBOOK • INSTAGRAM  • TWITTER

2 коментара

  1. Това се казва страхотен пост. Невероятна идея да дадеш продукта на някой, който наистина има нужда от него! Супер пост, наистина!!!

    ОтговорИзтриване
  2. Много харесвам Биодерма, благодаря за поста. И благодаря на Ели! ^_^ Приятеля ми има чувствителна кожа и само се клепа с моя крем. Ще пробвам този :D

    ОтговорИзтриване