Да блогваш ..

23 юли 2014 г.

Пореден пост на Нина ми вдъхна адски много идеи и свежест и с нея решихме да създадем един .. нега го наречем таг #bgbloggertalk, таг който да използваме както в блоговете си, така и във всички социални мрежи. Хрумне ли ви нещо свързано с блогването, нещо което обичате, трудност, мнение, въпрос.. каквото и да е - така ще се намираме, споделяме идеи, помагаме. Влезте в туитър и споделете блога си с хаштага, попитайте за нещо, кажете каквото ви е на сърцето.. направете пост! 
Днес реших да доразвия дълго забравена чернова с нещата, които блога промени в ежедневието ми и се надявам да дам успешен старт на новия таг.

Читателите
Както предполагам знаете.. аз блогвам от доста време, но общо взето отскоро започнах да ставам по-активна и разликата се усети. Мои познати четат блога и се водят по съветите ми, купуват си продукти, които съм препоръчала, съпреживяват с мен състезания, трзания, всякакви лични неща без дори да го подозирам. Когато някой дойде при мен и ми каже "О, Мани вземах си това от блога ти и много ми хареса!" и всичко изведнъж добива реални размери, разбирам че думата ми е повлияла на някого .. и за добро. Става ми мило и топло. Също когато непознати ми пишат или ме срещат по улицата и споменават блога ми всичко е .. невероятно, чувствам се страхотно и съм адски благодарна за всичко това!

Различен поглед
Вече когато изляза, пътувам, посетя нещо, опитам нещо ..започвам да се чудя дали би станал готин пост от него. Дали си заслужава да бъде споменато, започвам да си записвам впечатления, да снимам, да го изживявам по друг начин.. по-интензивен. Да се наслаждавам. Да преоткривам. Да изследвам. За мен това носи неописуемо удовлетворение, защото по природа съм си един изследовател и ме кара да се чувствам по-креативна и полезна.

Технически прогрес
С времето започнах да развивам и техническите си познания. HTML, Adobe продукти, обработка, фотоапарат, лещи, сетъп. Осъзнах как имам кътче вкъщи пригодено за блога и с времето задобрявам. Постоянно търся в гугъл как се прави това и онова, започнах да помагам на когото мога и с нещата, които вече знам. Много ме радва, че все по-често хора се обръщат към мен с молби да им разясня как се правят разни малки врътки и се чувствам полезна.

Личностен прогрес
Любовта ми към блогването започна да ме предизвиква да се развивам, дори малките уишлисти и 50те неща, които искам да направя, годишните голове, ме карат да се мотивирам все повече и повече и осъзнавам как се старая да спазвам обещанията, които съм направила в блога. Може би защото веднъж казано пред толкова хора, нещото вече придобива по-голяма тежест и ми е по-трудно да се отметна. Блога ме направи по-постоянна и ме обогати по много начини.

Общност, към която принадлежа
Още си спомням първия път, когато някой ме нарече "блогър". Дори не се отнасяше за този блог, но дойде от много уважаван от мен артист, което значеше изключително много за мен. Комплимент. Дори не считах себе си за такъв и ми беше много странно, но този коментар беляза едно бъдещо .. амплоа за мен, хаха.От момента, в който станах по активен .. блогър, намерих общност, хора, приятели, преживявания, събития, спомени, които определено промениха живота ми. Много от тези моменти споделям и тук, други решавам, че са нещо лично, други просто забравям да документирам, но те са там.

Признание
Освен прекрасните читатели на нещата, които пиша започна да се обръща внимание и от други електронни медии, блогове, форуми, фирми. Имах възможността да си сътруднича с някои големи уеб портали, давах интервюта, мои текстове бяха публикувани на доста места и разпространявани от стотици хора. Звучи като нещо, за което дори не съм имала и възможността на мечтая. Радвам се, че дори и в качеството си на лайфстайл блог, доста марки ми предлагат продуктите си, с някои се сработваме, с други - не, но по този начин успешно се сработих с доста брандове и успях да напиша някои доста готини постове, което още веднъж ме кара да се чувствувам прекрасно в кожата си на "блогър".

Какво бихте споделили вие с тага #bgbloggertalk, нека говорим за блогове, нека бъдем чути!

BLOGLOVIN • FACEBOOK • INSTAGRAM  • TWITTER

14 коментара

  1. Много яко! И позитивно! <3

    ОтговорИзтриване
  2. Хареса ми.. Мнооого! ;) А, и за новата визия да те поздравя :))

    ОтговорИзтриване
  3. Много истински думи и мисли!Зареди ме позитивно,Мани!И аз подготвям нещо по въпроса и с удоволствие скоро ще използвам този таг!

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря ти! Много се радвам, че ти харесва ^_^

    ОтговорИзтриване
  5. Благодаря тии! Да споделиш веднага, че да видим!

    ОтговорИзтриване
  6. Интересна статия! Много ми хареса :)

    ОтговорИзтриване
  7. Йе! Радвам се, че ти е допаднала :)

    ОтговорИзтриване