Рецепта: Плодово Смути

17 юли 2014 г.

След като рецептата за Марокански Кус Кус пожъна успех, реших да ви споделя нещо малко по-друго. От известно време насам си имам блендър и си забърквам разни нещица от време на време.. особено смутита. Днешното ми смути беше общо взето "Каквото има в Промаркет", а се оказа едно от най-сполучливите ми творения. Бързо, лесно и мноооого вкусно!


За около 3 водни чаши ще са ви нужни:
1 Зелена ябълка
1 Банан
1-2 шепи малини/ягоди и/или каквито и да е било "бери" плодове
400мл плодов сок (аз ползвах вишна)


Приготвянето е .. нарязвате всичко, сипвате сока, може предварително да разбиете и лед (препоръчвам) и всичко на макс в блендъра. Честно казано съжалих, че си взех малини, защото имат онези семчици, които не могат да се разбият и ме дразнят, така че .. вземете си ягоди :D


Като разбиете всичко - опитайте го и ако е прекалено сладко - добавете малко вода или сока на половин лимон. Става фантазия!

Някой друг смути-джънки като мен да сподели любими рецепти?
М?

BLOGLOVIN • FACEBOOK • INSTAGRAM  • TWITTER

18 коментара

  1. Ммм, изглежда страшно вкусно!! Ще се опитам да си направя поне подобно :)

    ОтговорИзтриване
  2. Диня, киви, банан и ванилов сладолед <3 Може и прясно мляко, вместо ванилов сладолед - и двете комбинации са простооооо <3 Ще тествам и тази :)))

    ОтговорИзтриване
  3. Аз вече споделих преди време и настана smoothie hype :D мисля пак да пусна, имам снимки на няколко... :)

    ОтговорИзтриване
  4. Както видя и аз съм смуути фанатик ;) А рецептата е must-try.

    ОтговорИзтриване
  5. Банан, праскова и прясно/кисело мляко! Това също изглежда вкусно, трябва да го опитам. :)

    ОтговорИзтриване
  6. Мммм!!!! Ух, преди си правех сок от моркови и банани...божествено!

    ОтговорИзтриване
  7. Даа, много е яко като съвсем случайно откриваш някакви яки работи :D:D Пробвай!

    ОтговорИзтриване
  8. Много исках да си взема киви и аз, но нямаше.. явно не е сезон хаха. Лимона е добър вариант за малко .. цитрусов вкус :P

    ОтговорИзтриване
  9. Хихи, да! Малко прекалено сладко ми стана на мен, но малко повече лед и е много свежо :)

    ОтговорИзтриване
  10. Точно преди това си правих праскови с кисело мляко... страхотно стана!

    ОтговорИзтриване
  11. Аз не обичам шоколад и не знам дали би ми харесало нещо подобно, но пък авокадото ми е любимо. Гуакамоле с запечена питка за дюнер ммм...

    ОтговорИзтриване
  12. Ябълка и банан съм си правила (класика), но с банани не съм .. ще пробвам!

    ОтговорИзтриване
  13. Смутитата са прекрасно нещо. На мен любимото ми е това:
    http://www.kulinarno-joana.com/2010/06/strawberry-smoothie/

    Но мисля да пробвам и твоето :)

    ОтговорИзтриване
  14. Моята съквартирантка е купила блендер и като се прибера в София ще пробвам и аз.,,,,за първи път. Ако има още такива продукти ше пробвам рецептата ти.

    ОтговорИзтриване
  15. Like снимките. Цвикa не знaм дaли стaвa зa пиене

    ОтговорИзтриване
  16. Как ожаднях! Страхотно изглежда : ))

    ОтговорИзтриване
  17. Обожавам! Напоследък рядко се сещам обаче, трябва пак да почна да си правя. Ето любимата ми рецепта (от "другия" блог): http://nyxsrandomramblings.blogspot.com/2014/06/100-73.html

    ОтговорИзтриване