[TAG] За мен ..

30 юли 2014 г.

Снимка Maria Atanassova Photography
_
Кръстен ли си на някого?
Да, на баба ми Минка и Недялка (Нела, Нели) = Мануела .. горе-долу.

Кога плака последно?
Миналия месец. По много тъп повод. 
За пореден път чувство, че не съм оправдала нечии очаквания.

Имаш ли деца?
Куче.

Ако беше някой друг щеше ли да бъдеш приятел със себе си?
Определено не. Супер досаден приятел съм и само давам акъл, а много мразя да ми дават акъл.

Имаш ли някакви guilty pleasures?
Да, Ай ай ай!

Обичаш ли да пишеш на ръка?
Понякога. Не обичам да си водя записки, но обичам да пиша random думи ако има празен лист пред мен.

Коя ти е любимата зърнена закуска?
Не ям такива много, много. Не мисля, че са много присъщи за българското ежедневие. Харесвам белия Нескуик иначе. Брои ли се това?

Кое е първото нещо, което забелязваш у хората?
Чусто визуално - косата, дрехите.

Какъв цвят са очите ти?
Черни, като душата ми! Хахаха!

Страшни филми или щастлив край?
Нито едното, нито другото. Тегави, чувствени филми с тежък край.

Любим сериал?
Приятели, определено. Завинаги ще е така.

Зима или лято?
О, зима! Няма две мнения по въпроса. Обичам времето на месец Ноември.

Прегръдки или целувки?
Зависи :P

Специален талант?
Никакъв. Тотално бездарна съм.. но пък се трудя усърдно.

Къде си роден?
Велико Търново.

Хобита?
Да пиша, да готвя, да чета, да снимам, да живея.

Имаш ли домашен любимец?

Любим филм?
Боен Клуб.

Какъв цвят е колата ти?
Пеша съм.

Какъв искаш да станеш като пораснеш?
По-добър човек.
Професионално - писател, журналист, организатор.

Благодаря на Кали за идеята. Аз също оставям тага свободен за правене от всички, които искат!

BLOGLOVIN • FACEBOOK • INSTAGRAM  • TWITTER

15 коментара

  1. Написах дълъг коментар и успях да го изтрия. :(
    Таа, за guilty pleasure-a абсолютно те разбирам ;D И когато прочетох "куче" под имате ли деца се засмях с глас! Много се радвам, че направи тага, беше ми много хубаво да го прочета ^^

    ОтговорИзтриване
  2. Милият Бинг! <3 Искам да го обичам!

    ОтговорИзтриване
  3. Чудесен таг :) Номер 4 ссе отнася и за мен с пълна сила хихиих Ще го направя и аз!

    ОтговорИзтриване
  4. Чудесен таг :) Ще се включа ;))

    ОтговорИзтриване
  5. Супер отговори! Почвам и аз ^_^

    ОтговорИзтриване
  6. Fight Club- Check! Обичаш Зима- Check! Чувство че не съм оправдала нечии очаквания- Check! Мразя да ми дават акъл- Check! Толкова прилики виждам вече, че се плаша! Хайде да ставаме besties най-накрая и да се приключва :D

    ОтговорИзтриване
  7. Аре де! :D От кога чакам, може да повеем крачоли по улиците за first date скоро. :D :P Свиркай! :}}

    ОтговорИзтриване
  8. Хайде! Искам да видя и твоите отговори! <3

    ОтговорИзтриване
  9. хахаха, радвам се .. а то кучето си ми е като дете :P

    ОтговорИзтриване
  10. Hahha, пррди години си бях направила такава тениска, ама я съсипах хаха

    ОтговорИзтриване
  11. Хаха, накараме да се замисля каква свекърва съм, и че никога не бих общувала със себе си :D Направо се чудя как изобщо имам някакви приятели, трябва да им купя по нещо :D

    ОтговорИзтриване
  12. Забавен пост! :)
    И аз мисля да се включа...
    П.П.: Кучето е жестоко! :D

    ОтговорИзтриване