1 продукт, 5 начина за употреба

21 юли 2014 г.

lush tea tree water

Искам да ви запозная с един от любимите ми продукти на Lush, а именно тоника Tea Tree Water. Предполагам доста от вас знаят, че чаеното дърво е природен антисептик и се ползва за адски много неща. Полезните му действия са адски много. Тонера на лъш се препоръчва за хора с мазна кожа, но с моята смесена се справяме перфектно, защото не съдържа алкохол и каквито и да е било киселини. Всъщност съставките му са само 6 на брой и състава му не прилича на химична таблица, което е супер. Може да се ползва локално.. или обилно - навсякъде за където сметнете че ви е нужен. Действа много успокояващо, а аз го ползвам сутрин, за да премахне натрупания себум и да свие порите за през деня. Често го нося с мен и е верен приятел в много ситуации. Ето и 5 от най-широко разпространените:

1. Тонер, естетсвено. Действа против зачервявания и пъпки. Попивa излишното омазняване. Може да се пръка директно върху лицето и да се масажира или да пръснете върху памучен тампон и да забършете лицето.
2. Санитайзър/освежител за ръце. След 1-2 напръсквания ръцете ми нямат гадното мръсно и лепкаво усещане на градския транспорт.
3. Успокояване на сърбеж, може да си го пръснете върху пъпка от комар, по скалпа.. веднага успокоява кожата и действа освежително.
4. Локално лечение на пъпчици. Нанасяйте локално през 4-5 часа през деня и ви гарантирам, че лицевия демон до 1 ден ще е повехнал.
5. Върху телефона. С памучно тампонче и 1 напръскване може да си избършете телефона и да сте сигурни, че няма да разнесете мръсотията от него по лицето си.

Надявам се съм привлякла интереса ви, защото тонера определено си заслужава според мен поради много повече от 5 причини, хаха. Единствения минус е че съдържа метилпарабен, но по никакъв начин това не променя любовта ми към това черно шишенце.
<3

Пробвали ли сте другите тоници на Лъш? Какво мислите?

П.С. Няколко часа след заснемането на снимката за този пост се случи това.

Гласувайте за моята снимка и история от Исландия.

BLOGLOVIN • FACEBOOK • INSTAGRAM  • TWITTER

2 коментара

  1. Трябваше да качиш и снимката с кученцето <3 толкова е виновен хихи. Продукта звучи обещаващо, заслужава внимание. Новият вид на блога е чудесен

    ОтговорИзтриване