In shower goodies

14 юни 2014 г.


Освен очевидните неща за баня, като шампоан, балсам, маска, душ гел ..има едни приятели, които заемат едно не по-малко място в рутината под душа. Неща не толкова задължителни, но пък много хубави и полезни. 

Едно от тях е ексфолианта, скоро ще пиша за тях в частност, но тук (малко не на фокус) съм заснела най-новото ми попълнение, а именно Лъшовския You Snap The Whip ..ухае страхотно, много е хидратиращ, скраба е страхотен и е в любимия ми черен цвят .. какво повече да иска човек?! 

Друг много добър приятел на мъже и жени е именно гела/пяната за бръснене, едно време ползвах пяната от душ гела, но този вариант на Balea е супер евтин (около 4лв) и мирише невероятно.. НЕВЕРОЯТНО! Прави кожата много мека и ти трябва адски минимално количество от него. Препоръчвам с две ръце :) 

Интимен сапун, много девойки го пренебрегват, но определено всяка от нас има нужда поради доста причини , тук всъщност съм снимала опаковката на сапуна на Bilka, който ползвах преди, но вътре има Lactacyd ..опаковката ми е по-лесна за използване. Всичко с помпичка е по-добре. 

Ново откритие за мен и прекрасна благословия е лосиона за тяло за под душа на Нивеа, много пъти съм казвала, че адски ме мързи да се мажа с лосион, а този дори използвам с голямо желание. Спестява време и е много удобен, определено виждам действието му върху кожата ми и го обожавам! 

Не на последно място е ..някакъв продукт за лице. Аз редувам тази почистваща пяна на Alverde за смесена кожа, заедно с ексфолианта на Korres и всичко е ..чук както се казва. Много съм доволна от продукта и не пресушава кожата ми в тези гадни топли месеци.

Кои са вашите екстри за под душа, какво интересно ползвате? Споделяйте за да пробвам и аз!

follow, like, love

3 коментара

  1. И аз преди няколко месеца пробвах млякото за тяло за под душа на Нивеа и останах много доволна. Иначе всичко, което си изброила се включва и при мен, тъй като според освен шампоана, балсама и т.н. тези неща също са задължителни ако искаме да поддържаме кожата си сияйна и мека. И аз преди ползвах интимния гел на Билка, но преминах на друг, който е на Green Master.

    ОтговорИзтриване
  2. Пяна е наистина страхотна!
    И аз си я взех вчера, а до преди това използвам от розовата.. лапките стават soo silky!

    ОтговорИзтриване
  3. Ху-ху-ху ползваме един и същ интимен сапун :D
    Наскоро си взех и на Билка душ гел, миришещ на пъпеш, ммм страхотен е!

    ОтговорИзтриване