A day in LUSH

13 юни 2014 г.

Здравейте, прекрасни хора!
Подготвила съм ви адски много постове, но нямам никакво време да ги изпълня, покрай мен е лудница и юни се оказа може би един от най-натоварените ми месеци, а сме едва в началото. Обещавам скоро да ви зарадвам с много нови и интересни неща, но без допълнителни обяснения искам да ви споделя едно прекрасно преживяване, което успях да съчетая с натоварения ми уикенд миналата седмица (скоро ще ви разказвам и за него).



Става въпрос за това, че най-любезно бях поканена от LUSH The Mall да се запозная и изпробвам най-новите им продукти.
Който не знае или поне не е изцяло информиран за това какво е Лъш, накратко ще ви обясня тук.
Lush наблягат на натуралните съставки, синтетиката е сведена до абслютния минимум и винаги е възжно най-безопасната опция, също така e вегитарианска/веган козметика правена на ръка. Подкрепят активно борбата срещу тестването върху животни и продуктите им са просто едно невероятно изживяване за сетивата. Може да помиришете техен маазин от далеч и след като благоуханията са ви вкарали вътре, прекрасния персонал ви залива с усмивки и винаги е готов да ви помогне, покаже, да тествате всичко, което ви е любопитно. Взех моята прекрасна приятелка Пепа с мен за да тества, а аз да документирам. Видяхме и изпробвахме новите им попълнения и сме просто влюбени.

Първото, което ми направи впечатление естествено бяха новите им сапуни, обожавам сапуните им, за лице, за тяло.. позлвам ги за всичко, а това, което е най-готиното е че десйтват като ароматизратор на цялата ми баня :D

Mangnificent и Parsley Porridge



Parsley Porridge съдържа чаено дърво, което е с естествено антибактериално действие, съдържа ексфолиращи частици и билки. Измива чудесно и според мен е изключително добро решение за хората с по-мазна кожа.
Mangnificent еее... ооох! Представете си узрели екзотични плодове, манго, лимон, мандарини .. цитруси и нероли, направоооо.. не знам как да ви го обясня. Адски е свеж и е направен точно за сутрешен душ през лятото. Вече си имам мой си отрязък от него и не мога да му се наситя!

После изключително милата Силвия ме заведе при African Paradise, лосион за тяло за под душа, който честно казано ме изненада, очаквах да е много екзотичен, дори прекалено плодов може би, а миризмата му се стори много по изискана и .. красива, не толкова дестка и натрапчива. Използвани са много масла и плодове в направата му, а на мен сякаш ми миришеше по-флорално и леко ..спайси. Обожавам го! Останах очарована и приятно изненадана, защото не обичам лосиони и кремове с прекалено тежка и сладка миризма.



Нещо, което не знаех за лъш е че предлагат кремове за бръснене и след като отворих D'Fluff за да видя как изглежда лъшовски крем за бръснене просто щях да почина от кеф .. вижте го ..ягодова пяна за бръснене. Прилича на пухкав крем от ягоди! :D



Имах изключителен интерес към техния Sea Salt Spray и покрай него на рафтчето със стилизиращи продукти видях и Zest. Който прилича на симпатичен жълт Флабър и е наречен - желе за коса. Мирише цитрусово и е подходящ за момченца и момиченца. Не е лепкав и тежък, адски симпатичен продукт,с който смятам, че приятеля ми би заместил фикиращия си крем за коса.


За последно ви оставих най-миличката шарена балистика за вана, има някакво грууви-хипи излъчване и мирише цитрусово и вкусно (surprise, surprise) Просто .. вижте я ...Granny Takes a Dip!



След като обстойно разгледахме и се запознахме със всичко, започнахме със спа процедурите на Пепа.














Благодаря на Lush за поканата! Поста не е рекламен и за него не ми е платено. Всички мнения са на базата на моите впечатленя.
Всеки клиент на Лъш има възможността да изпробва продуктите в магазина както ние направихме или да пожелае тестер.

P.S. Не можах да се измъкна без няколко нещица от там, за които ще пиша скоро <3


follow, like, love

5 коментара

  1. Само от снимките ти се чувствам като Хензел и Гретел в къщата на бабата... искам от всичко и с тези твои описания искам всичко да изям! Толкова апетитно изглеждат и даже успях и да ги усетя на аромат <3 Супер пост още днес съм в LUSH

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотна публикация наистина :)) как сладко ухае всичко

    ОтговорИзтриване
  3. Интересен пост. Напомня ми на чуждестранните, в които някоя блогърка посещава фабриките им, но този е доста по нашенски в добрия смисъл ;) Ще очаквам новите ревюта.

    ОтговорИзтриване
  4. Ууу, доста често минавам от там, но така и не се спрях да разгледам обстойно. Благодаря за поста, следващия път определено ще ги посетя :D И уааа, постригала ли си се? :P

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотен пост! Обожавам Лъш и си знам, че не трябва да се доближавам наблизо, защото мирише толкова прекрасно, че дори нищо да не ми трябва пак си купувам нещо :P Honey I washed the kids сапунът ми е най-любимото нещо на света.

    ОтговорИзтриване