What the .. april?!

2 май 2014 г.

Април може би беше един от най-неактивните ми месеци в блога. Разни празници, разни пътувания, работа, счупи ми се лаптопа, кастрирахме куче Бинг, али-бали .. и те така :D Всичко мина адски бързо и без да се усетя стана Май.. всички се оплакват от времето и мрънкат, че вали а аз естествено съм супер щастлива от факта. Юпии!
Наближава пътуването ми до Исландия (през юни) а междувременно с приятеля ми си резервирахме билети и хостел в Будапеща. Всеки ми е разказвал, че това е един от най-красивите европейски градове и след Исландия и Скандинавия .. Унгария е следваща в списъка ми от доста време. Якото е че имам познати унгарци, които ще ни разведат и скоро очаквайте пътепис от там. /me happy


Новия сезон на Game of Thrones започна и с нетърпение чакам да видя какво ще се случи.. заклех се да не влизам във фейсбук и всякакви социални мрежи след като е излязъл нов епизод, защото все някой успява да ми спойлне всичко. Предполагам всички сме така и знаете как е.


Най-накрая си вземах хубава кафе машина (т.е. не си я взех, майка ми ми я подари) от промоцията на Технополис с промоционални 160 безплатни кафета. Сега всяка сутрин пия нещо различно, а следобед си правя капучино и всичко е все едно купено от ... costa или starbucks. Адски съм доволна. От начало много исках от машините Nespresso, но за сега нямам бюджета, надявам се след време да мога да се похваля и с една такава ;)

___

Този месец открих нещо, което всеки ме питаше къде съм спала до сега, че не съм го видяла.. Тотално се побърках по The Fox на Ylvis и като цяло по творчеството им хаха, изслушах всичките им песни (гениални) и гледах доста епизоди от предаването им. Велики са!



Тази песен открих преди няколко дни и много ми хареса, препоръчвам да я чуете. :)



Наскоро се обърнах към една стара любима група - Panic! At the Disco и се заслушах в новите им албуми, които много ми харесаха, осъзнах че наистина музиката която съм слушала през всичките си .. периоди и превъплащения .. все още ми харесва хаха. Особено песни като Nicotine, This is Gospel, Ms Jackson, Far Too Young to Die и т.н. ..Емото в мен се радва и крещи :D


Този месец не съм си купувала никакъв грим, само 2 шампоана, нямам за какво интересно да говоря по тази тема.

Не забравяйте да гледате видеото ми, за да ми помогнете да спечеля. Моля, моля .. много е важно за мен!

follow, like, love

4 коментара

  1. ЕЕеее фенси шменси кафе машина! Чувала съм, че кафето е връХта :-D
    Този Април ми беше най-отвратителния месец! Радвам се че свърши.

    ОтговорИзтриване
  2. И аз си взех кафе машината....уникално кафе прави :) С Game of thrones и аз процедирам така! Пожелавам ти прекрасни емоции по време на пътуването Юни! :)
    П.П.: пускам клипчето винаги щом се сетя :)

    ОтговорИзтриване
  3. Машината е страхотна! :) Чакам кафе пост :D

    ОтговорИзтриване
  4. Оо, P!ATD ^^ И аз понякога така си пускам групи, които не съм слушала отдавна, и стигам до заключението, че продължават да ми харесват

    ОтговорИзтриване