RATIO..nal thinking?

14 май 2014 г.


Свободни ли сте на 24ти май? Вместо манифестация в чест на българската книжовност ви каня на нещо, което предизвика голям интерес за мен. Нещо, което наистина ще отпразнува и ще допринесе за нашата ..просветеност. 



Преди няколко дни получих кратък имейл от Лъчко, (помните, казвала съм ви за него и преди) който ме светна за събитието и за какво аджеба става въпрос. Рацио форум за ..модерни хора, надраснали безумните остарели схващания за това от къде идваме, как се развиваме, за нещата от живота и за всичко тук и сега.. пък и преди. За това как не се нуждаем от астрология за да си обясним, защо сме по-срамежливи от останалите или защо да не излизаме навън днес. За това как не се нуждаем от книга 'от бога', за да си обясним от къде сме произлезли и кой е върховния 'maker' на всичко около нас. За това как трябва да питаме "Как? Защо? От къде?" всеки ден. Защото не само децата имат нужда да опознават света по този начин.
 Билетите вече са в продажба тук на цени от 10лв, а за ученици и студенти - 6лв. Форума ще се проведе на английски в Sofia Event Center на "Черни Връх" от 14 часа.


follow, like, love

2 коментара

  1. оу уау аз съм почивка може и да се присъединя значи :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ще се видим там значи, даже ако искаш може да ходим заедно (т.е. да се чакаме някъде)

      Изтриване