Несесера ми за път

20 май 2014 г.


След няколко дни заминавам за 5 дена в Будапеща, град, който всеки ми е казвал, че ще обикна. Единствения ми допир с Унгарската култура и цивилизация са няколко приятели, с които се запознах на един доброволчески обмен преди 1-2 години в Македония. Преди това бях пила някакво странно тяхно питие и бях минавала с автобус през столицата. Сега най-накрая ще успея да видя всичко, което ми позволява времето прекарано там. Имаме си резервации, билети, план за действие, карта, същите тези приятели, които ни чакат на място и адски много енергия за изразходване.
Ще обиколим всичко от Буда до Пеща, а после ще ви показвам. Вече се замислих и за багажа си, така че в този пост, ще намерите (почти) всички несесер-работи, които ще взема с мен. Крайния списък може да се промени леко с наближаване на тръгването, хаха.


1.  The Body Shop Mesh Bag
2. Matrix Repair Shampoo and Conditioner x2
3. Impala Liquid Eyeliner
4. Garnier Neo Deodorant (Unscented)
5. SebaMed Clear Face Anti-Pimple Gel
6. Balea Atem Pause Shower Gel
7. Alverde Clear Cleansing Cream
8. Maybelline One By One Mascara
9. Burrbery Body + Paco Rabane Lady Million Perfumes
10. La Roche Posay Effaclar Duo +
11. Maybelline Fit Me Foundation
12. Maybelline Fit Me Concealer
13. Real Techniques Expert Face Brush
14. Colgate Max One White Optic Toothpaste
15. Klorane Soothing Eye Make-Up Remover with Cornflower Water
16. La Roche Posay Thermal Water

+ Няколко памучни тампона и травъл размер на мицеларната водa на La Roche Posay, която забравих да снимам.


follow, like, love

7 коментара

  1. Обожавам когато в мъничкото несесерче се събере всичко :-)

    ОтговорИзтриване
  2. Искаме влог от Будапеща :)

    ОтговорИзтриване
  3. Здравей :)) Имаш ли ревю за La Roche Posay Effaclar Duo + ... търсих, но не успях да намеря :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Изцяло за крема - не, но и тук съм писала: http://www.mannierox.com/2014/04/blog-post_11.html

      Изтриване
  4. Как е тоя дезодорант? :/ Допада ми идеята ама оставя ли бяло, че имам фобия да не ми съсипе дрехите. ;D

    ОтговорИзтриване
  5. Ами не оставя бяло, но не емного ефикасен срещу изпотяване. Не го препоръчвам. Пратиха ми го от гарние, сега уж го 'тествам' ама.. Предпочитам си рексоните :-)

    ОтговорИзтриване