Любими ТВ сериали: Драма

8 май 2014 г.

Дойре ред на последния пост от срията с любимите ми ТВ сериали.. този път най-любимия ми жанр - драма.


Desperate Housewives (Отчаяни Съпруги)
Отчаяни съпруги е от онези сериали, които много хора биха пренебрегнали на пръв поглед, ижглежда като женска посредствена драма, но е много повече от това, крими, мистерия, напрежение, естетсвено и драма, сълзи и сополи.. не можех да се събера от рев след последния епизод. 8 сезона, които съм гледала много, много пъти и винаги ми е интересно, винаги успява да ме вкара в пипалата си. Обожавам го и го препоръчвам на всички, които не са го гледали.


House M.D. (Д-р Хаус)
Кой не знае доктор Къща, кой не е чувал за него :D Медицинска драма в 8 сезона. Може да отнесе доста критики, но и доста симпатии. Ако мислите, че може да ви допадне хапливия и нелеп характер на Хаус, гледайте и се забавлявайте. От към медицинската си страна куца, но останалото е перфектно. Актьорския състав, историите, човешките отношения и мисли са на много високо ниво!


Dexter (Декстър)
Декстър не е сериал, който по принцип би ми допаднал, но някак успя да ми влезе под кожата и да не излезе от там доста дълго време. Поредния сериал, който свърши с 8 сезона, а самия край според мен беше необмислен и ненужен, въпреки всичко, един от най-любимите ми сериали, понякога просто усещах как ми настръхва косата от .. притеснение и 'вкарване във филма'. Ако случайно сте спали под камък през последните 10 години, сериала се разказва за сериен убиец, който работи в полицейско управление, очаквайте да крещите по компютъра отвреме на време  :D


Queer as Folk
Един не много популярен сериал, но един от топ-а ми на всички времена. Queer as Folk е едно .. прекрасно преживяване и поглед през едни различни очи. Разказва се за малка група от хомо-мъже, напомня малко на "Секса и града", но в малко по-интелигентен вид. Сериала е базиран на UK сериал със същото име и сюжет. Обожавам го, адски е интересен, вкарва в живота на героите, започваш да си имаш любимци и винаги може да се оприличиш на някого.


Breaking Bad (В обувките на Сатаната)
Чесно казано дста трудно се зарибих по този сериал и в началото го гледах с малко досада и без желание. С времето започна да ме грабва с факта, че не съм гледала нищо подобно на него. Персонажите са адски колоритни и запомнящи се. Сюжета е динамичен и те държи под напрежение веднъж щом вече си на куката. Разказва се за учител по химия, който поема по доста интересен път в живота си и става производител на метамфетамин. Моето мнение е че това е поооо.. мъжки сериал, но и доста индивиди от женски пол го харесват. BITCH!


Homeland (Родина)
Поредния сериал в който са намесени агренти на ФБР и престъпници.. на пръв поглед скучно, но всъщност доста интересно и добре замислено. Силни персонажи, интригуващ сюжет. Представлява главно част от борбата с тероризма. Водещ се за изчезнал сержант се връща след месеци отсъствие под предлог, че е бил в плен. Започват подозрения, разследвания, политически намеси и борби на силни характери. Не точно 'мой' тип сериал, но определено си заслужава да хвърлите един поглед и да видите дали би ви харесал.


Downton Abbey (Абатство Даунтън)
Обожавам този сериал! Страхотен е! Това е пък точно 'мой тип' сериал. Разказва се за фамилия благородници и живота им през годините. Създават семейства, деца, смърт, трепеди, интриги ии ..абе всичко от живота. Адски реалистичен, занимаващ се със съдбите на хората по много НЕ-пошъл и доста интелегентен начин. Персонажите са строхтни, темата, времето, нравите, маниерите всичко е на супер високо ниво и адски автентично. Думите не ми стигат да го препоръчам достатъчно. Типичните за UK сериали 'коледни епизоди' са невероятни и играят голяма роля във всичко. Тази година чакаме 5ти сезон и нямам търпение!

Та това е последния пост от серията постове с любими сериали. Тук може да намерите препоръките ми за Комедия и Фентъзи

follow, like, love

6 коментара

  1. Започвам да ги гледам с изключение на Хаус и Отчаяните :D Аз бих ти препоръчала The 100 уникален сериял е ♥

    ОтговорИзтриване
  2. Boardwalk Empire и Rome! Забиват в земята всички останали! :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Boardwalk Empire мъжа го гледа и той много ми го хвали. Струва ми се прекалено стил .. Гатсби и си мисля, че няма да ми хареса хахах

      Изтриване
  3. Съпругите са и в моя топ. Особено четвърти и пети сезон :)
    Downton Abbey определено буди любопитството ми и ще му дам шанс.
    Успех с твоето видео - разцъквам си го от време на време и ти стискам палци :)

    ОтговорИзтриване
  4. Щом харесваш Отчаяните съпруги като мен ти препоръчвам Devious Maids :) Revenge също е доста добър.

    ОтговорИзтриване