Ежедневна грижа за кожата

11 април 2014 г.

Напоследък съм в някаква творческа дупка и две думи не мога да вържа. От много време искам да направя пост свързан с бялата козметика която ползвам, но все не можех да намеря правилните продукти. Сега от известно време ползвам няколко, които определено се отразяват много добре на кожата ми. В този пост ще наблегна на главните виновници за доброто състояние на кожата ми напоследък. 

За уточнение: 
1. Кожата ми е смесена, със сухи участъци, леко дехидратирана (защото не пия достатъчно вода явно), но е и склонна към пъпки.
2. Не всеки ден използвам всички продукти, това не е 'рутинна грижа' пост.
3. Някои от продуктите са ми предоставени от фирми за проба и тест и не съм купила със свои средства. Не ми е казано/платено да изразявам мнение или да ги рекламирам.


Сутрин.
1. Измиване: Korres Exfoliating Cleanser 
Предпочитам да ексфолирам кожата си сутрин, защото кожата ми 'лъсва' през нощта, докато спя. Странно, но винаги е било така, будя се с мазна кожа и малки пъпчици с връхче (вече не е така, скоро ще разберете защо) Клензъра на Корес е сравнително нова покупка, но сме любов от пръв поглед, единствено не харесвам миризмата му, мирише ми на нещо старо (чувала съм много хора на които миризмата не им е гадна, но аз съм странна с миризмите и преди съм казвала). Според мен всичкия шум, който се вдига покрай него в youtube е напълно заслужен. Ексфолиращите частици са много приятни, образува лека млечна пяна и хидратира кожата перфектно. Премахнах всички сухи участъци откакто го ползвам.

2. Хидратиране: Hydrance Optimale UV Légère
Ползвам този крем от зимата и все още го обичам толкова, колкото в самото начало . Има UV защита, много е лек и е абсолютно подходящ за кожата ми, защото хем е прекрасно хидратиращ, хем не позволява на кожата ми да се омазнява през деня. Прекрасен крем! Бих купувала пак и пак (както всичко споменато тук)

3. Освежаване: La Roche-Posay Eаu Thermale
След като се измия и намажа с крема отскоро ми стана навих да се пръсвам с термална вода. Адски освежаващо и приятно чувство, чудя се защо не съм ползвала и преди. Често си я нося в чантата и се пръсвам, когато почувствам кожата си мръсна, а няма къде да се наплискам с вода.


Вечер.
1. Почистване: Garnier Micellar Cleansing Water
Страхотна мицеларна вода! За мен почти толкова прекрасна като тази на Bioderma. Върши страхотна работа с премахването на грима ми вечер (ако нося такъв) Много е свежа, не оставя лепкаво чувство, не мирише ..прекрасна е! Покрива всички мои стандарти за дегримьор.

2. Измиване: Lush Angels On Bare Skin
Гледам да не претърквам кожата си, но когато се чувствам спешъл се измивам с този прекрасен продукт на лъш, който настаних в една от техните кутийки, на вече използвана маска. Просто за удобство. Писала съм и преди за продукта. Обичам го, страшно е икономичен, дори се чудя дали ще успея да го използвам преди да му изтече срока на годност.

3. Хидратация: Bioderma Hydrabio Serum
Нощния ми режим отскоро включва и хидратиращия серум на Bioderma, имах го едно време като тестер и почти бях забравила колко много ми харесваше. Това е най-най-най любимия ми продукт на марката. Ако мога да го нарека ..крем, то бих го коронясала и като най-любимия ми крем на света. Има консистенция на прозрачен гел, а на кожата се усеща все едно е вода. Попива моментално и кожата ми е много по еластична и жива откакто го ползвам отново. Не бих го заменила с нищо!

4. Допълнителна грижа: La Roche-Posay Effaclar DUO+
Както ви споделих - по някаква причина, кожата ми се омазнява докато спя.. реших найнакрая да си взема някакъв крем, който да ми помогне в случая и не сгреших. Бях чувала много хубави неща за този крем. Преди около година Tanya Burr ме светна за него и с очите си видях разликата, която направи в кожата и. Разликата в моята кожа също е на лице. (тогава тя ползваше стария вариант на крема т.е. без [+], а този е новия и подобрен вариант, който помага и при хиперпигметнация и белези.) Вече не се събуждам с малки пъпчици, мазна кожа и 'ewww' лице. Крема е страхотен и ще продължавам да си го ползвам с огромно удоволствие.


Вие как се грижите за кожата си? 
Искате ли подробно ревю/снимки на някой от продуктите?

Чао, надявам се ви е било интересно, защото напоследък друго явно не мога да измисля :P


follow, like, love

23 коментара

  1. Снимките ти са разкошни, направо ми идва да се пресегна през екрана и да си грабна някоя тубичка :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много се радвам, че ти харесват. Буквално ги правих с пот на челото, защото слънцето тъкмо залязваше и хващах последната светлина в стаята, а исках да пусна нещо в блога възможно най-скоро, хаха ;))

      Изтриване
    2. Ами определено потенето си е заслужавало ;)

      Изтриване
  2. Корес ме заинтригува многооо напоследък,искам да пробвам буквално всичко,но не ги намирам!!! Пратете ми от Бг :) Да направим размяна....хихиих
    Супер интересен пост Ман

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Съвсем наскоро писах в страницата на блога във FB, че в HQhair.com бяха намалени и + това имах код за допълнителна отстъпка и ми излезе 20 и ..нещо лева. Пиши ми ако искаш, може да се помъча да намеря някой нов код за намаление ;)

      Изтриване
  3. Мани, Effaclar-a върху другия крем ли го слагаш? То, то е всъщност локално, само където има пъпчици, нали?

    ОтговорИзтриване
  4. То другото е серум и може да се слага преди крем. Кожата ми е прекалено суха на места за да плзвам крем за мазна кожа сам по себе си и глефам да я хидратирам колкото се може повече. Иначе като си измия лицето слагам серива о вече преди да си легна слагам ла рош :-)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Яснооо ;) Че и аз гледам тоя Effaclar... ;)

      Изтриване
    2. Писах тоя коментар от телефона и сега като го прочетох се смях до безсъзнание, надявам се си разбрала какво исках да кажа :D

      Изтриване
  5. И аз се зарибих по ексфолианта на Корес. :) А за Angels On Bare Skin- моят мухляса, преди да успея да го изразходя. Умрях от яд, защото страшно ми харесва. Затова съветвам да се слага по по-голямо количество, за да не се застоява. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ангелите го бях разделила на 3 части и си го пазех в хладилника (в банята стои само часта, която си ползвам). Цаката е да не пускаш вода в продуктите на лъш, защото заради органичния състав е нормално да мухлясат, хъх

      Изтриване
  6. Благодарение на твоята FB страница и аз разбрах за намалението на HQhair и поръчах няколко неща от Korres и съм влюбена в тях. А крема на Ла Рош отдавна ми е в уишлиста. Страхотен пост (както винаги) :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. хаха, мерси! радвам се че са ти харесали, аз винаги чувам хубави неща за тях и нямаше как да не си поръчам нещо :)))))

      Изтриване
  7. Харесвам поста! Скоро и аз ще правя такъв ;) Имаме два продукта, които ни съвпадат и за мен също са ключови- на Bioderma серума и на la-Roche Posay Effaklar Duo+ ^^

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много хубави са, имам и други кремове, но определено тях ползвам най-често и с най-голямо удоволствие ;)) Твоята кожа май също беше смесена, нали?

      Изтриване
    2. Да, точно и като твоята със склонност към дехидратация ;) Няма угодия, както се казва :-D

      Изтриване
  8. Много полезен пост Мани! Аз много искам ревю на La Roche-Posay Effaclar DUO+ тъй като имам абсолютно същия проблем с кожата сутрин и общо взето нищо не ми е помогнало до сега, това обаче звучи обнадеждаващо :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ами за сега като го ползвам ми е идеален, опрелдено не ми излизат малките пъпчици, ще пиша!

      Изтриване
  9. Интересен пост! Моята кожа също е смесена, но за щастие нямам особена склонност към пъпки. Отскоро ползвам Effaclar DUO+ преди лягане (и понякога сутрин) главно заради мазните участъци и съм доволна :) Иначе за измиване ползвам ежедневния леко ексолиращ гел за лице на Himalaya, а за сухите участъци - Xerodiane Plus емулсия. Все още съм в търсене на идеалния продукт за хидратация...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз на хималая си взех една маска и сега ме е страх да им ползвам нещата хахаха :D Серума на биодерма е ..перфектен!

      Изтриване
  10. Интересно ми беше!Бях се отказала да си купувам термална вода,ама ти сега почна да ме колебаеш :d Иначе от Лъш си бях харесала като ми свърши моя ексфолиант/след 2 века,maybe / да си взема Ocean salt,ама за тея ангели чета толкова хубави неща,че съм раздвоена.И Корес много ми допадна описанието,което даде - като че ли имам нужда от нещо такова за сутришно измиване на лицето,с ексфолиращи частички,само дето цената ми е малко нанагорно,икономичен ли е?Ако е - може и да се прежаля :d

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз си го взех за 25лв някъде и е доста икономинен, но тъй като е органичен има кратък срок на годност :)

      Изтриване
  11. И аз съм изпаднала напоследък не в творческа дупка, а направо в кратер!
    Много ми беше интересен поста! Рядко използвам каквито и да е козметики, но обичам да чета какво използват хората. Сестра ми ми подари Vichy колекционерска кутия с Idealia Life Serum. Мисля да го ползвам него, пък да видим колко е магически :D

    ОтговорИзтриване