Ако бях филм щях да бъда ... (Част 1)

29 април 2014 г.

Отначало идеята беше за 1 филм, после за 3, накрая си направих папка с нас 20 и реших че прекалявам, въпреки това.. реших да ги споделя всичките поетапно. Сигурно докато дойде време за втора част ще имам материал за трета.
Уточнение, това не е лист с 'любимите ми филми', а е лист с филми, които .. докосват нещо вътре в теб по странен начин. Не са в никакъв ред, така застанаха в папката.





 



Не забравяйте да гледате видеото ми, за да ми помогнете да спечеля.
Докато пусна втора част да сте изгледали тези!

follow, like, love

5 коментара

  1. 7 от твоите 12 биха били и в моя списък :) Ако трябва да кажа един обаче - първият, който ми изниква, е A Good Year :)

    ОтговорИзтриване
  2. Меланхолия, прекрасен филм!
    От както гледах 500 days... имам сериозно залитане по господин Джоузеф Гордън - Левит <3

    ОтговорИзтриване
  3. ох как ме накара да се замисля за моя списък не е истина просто <3

    ОтговорИзтриване
  4. https://www.youtube.com/watch?v=PvPkLG-tvzM Most depressing song eveeeer! :D

    ОтговорИзтриване