Yes, I like stormy weather

27 март 2014 г.

Hello, lovelies!  (песента зад заглавието)
Миналата неделя аз и Мария (от Maria Atanassova Photography a.k.a. snezhenchovek, тук в blogspot) излязохме на кратко скитане из централните улици на София с апарат в ръка. Прилагам резултатите тук и адски много и благодаря, че ме накара да преглътна поне малко неловката си стойка и ме накара да се почувствам хубава чрез прекрасните и снимки. Моля всички да и ударят едно рамо с някой лайк и фолоу, защото за хилядния си фен ..май е намислила малка изненадка :P
Хайде, оставям ви с .. мен :D








P.S
Роклята е Cheap Monday
Жилетката Bik Bok (second hand)
Колието H&M
Боти H&M
Червилото е №20 на Golden Rose matt

 follow, like, love 

15 коментара

  1. ASDFGHJKL;
    100% PERFECTION.
    Браво на фотографа и на модела, разбира се!
    So much beauty in one photo... <3
    *искам и аз да съм фотогенична, пък!*

    ОтговорИзтриване
  2. как може да си толкова сладка бе, спри се

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. браво на мария, страхотна работа сте свършили

      Изтриване
  3. Разкошни снимки,а ти си уааауу :))

    ОтговорИзтриване
  4. Супер снимки,браво на фотографа,а ти си много хубава!

    ОтговорИзтриване
  5. Ех, че си красавица!!!! Невероятна! Много е трудно да се отруснеш пред камера, особено когато наоколо има хора зяпнали с отворена уста :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. О, ние само дебнахме да няма хора покрай нас, че се спичам :D

      Изтриване
  6. Прекрасна си Мани! От косата до ботите! А Мария просто знае как, какво и кога да снима! Талант! <3

    ОтговорИзтриване
  7. OMG LUV UR TATTOO!!! <33
    Anyway, would u like to follow each other ?? Just let me know ;)

    Visit mine:
    aiiness

    ОтговорИзтриване
  8. AAAAAAAAAA! 100% Speechless! Tи си роден модел! Изражението ,стойката, ефекта на снимката! Браво и на двете ви!
    *аз искам също фотосесия ПЪК!* :D

    ОтговорИзтриване
  9. ехеее <3 <3 <3 ето така се носи черо хихихи красота, евала и на Мария!!!

    ОтговорИзтриване
  10. Много си красива, dark lady :)

    ОтговорИзтриване