REVIEW: Wet'n'Wild Cover All

22 март 2014 г.

Здравейте и ето го обещаното ревю на новата серия фон дьо тен и пудра на Wet'n'Wild - Cover All. Гива свърши и тези (е, не точно моите) продукти ще отидат при късметлийките, които ги спечелиха. Йей!
Та... за първи път ми се налага да ползвам base продукти, които не са били избирани в присъствието ми и бях много притеснена дали цветовете ще ми паснат, защото имам сериозен проблем с цветовете за тен и пудра - винаги са ми розови, а аз съм с маслинова кожа и е просто закон на Мърфи, че всичко, което си купя ми розовее. Описах кожата си на представителката на Wet'n'Wild и след като получих пратката и пробвах продуктите останах изумена колко добре ми пасват! Фон дьо тена е в цвят Light/Medium, а пудрата Medium и смея да кажа, че въпреки малкия избор на цветове, самите те са много универсални. Цвета нито е прекалено жълт, нито прекалено розов, бих казала клони към неутралните подтонове. Перфектен е, дори мисля, че това е най-добре пасващото на кожата ми комбо, което притежавам. Та, нека преминем към продуктите.


Фон дьо тен (крем) COVER ALL.
Опаковката е изключително стилна, плоска, прозрачна тубичка с черни детайли, изглежда прекрасно според мен, количеството е 30ml, единственото, което не ми харесва е че отвора е малко голям и трябва да се внимава при стискане, но до сега не се е разтичал.

Консистенцията е точно като на крем, определено не течна, много мека, не лепкава, размазва се по кожата прекрасно.

Покритието според мен е средно, не е тежко, но определено не е и леко, стои супер естествено, към матовата страна на нещата, но не е и напълно матово, мисля че му казват 'сатенено'? Ау донт ноу! Цвета е тотално моя цвят без съмнение и дори погледнато от много близо не изглежда все едно съм се намазала с нещо. Много фон дьо тени супер подчертават сухите ми участъци, особено ако не съм ексфолирала преди това, при този определено това не се случва. Стои на кожата ми дълго време, не мога да кажа точно колко часа, но като сложа пудрата определено не мръдва.

Като цяло, много ми харесва и определено ще го ползвам с голямо удоволствие. Не мога да се сетя за нещо негативно, което да кажа. Моята кожа е нормална към смесена, в момента е по-суха заради сезона и продукта определено не я доизсушава, но и не я омазнява, което е супер.
Обичам го!!!
Най-добрия възможен тест за фон дьо тен - покриване на татуировка. Малко не ми пасва цвета на ръката, но все пак не е за там.

Пудра COVER ALL

Опаковката е в същия тон като фон дьо тен-а - прозрачна с черни детайли. Пластмасова, с капаче. В долната част има апликатор. Количеството е 7.5гр.

Самата пудра е много фино смляна, матира лицето и не изглеждаш като брашнян чувал. Искрено съм възхитена, защото повечето пудри, които съм ползвала винаги стоят много странно на лицето ми.
Тук ще кажа, че не съм много веща в ревютата на пудри, за мен един продукт или ми стои добре, или не.. или работи, или не. Пудрата определено ми харесва, естествено не е нещо магическо, но с голямо удоволствие я ползвам заедно с тен-а през последните седмици и не съм забелязала някакви лоши страни.


Cover ALL серията скоро ще може да бъде намерена в търговската мрежа, както и онлайн в mybeautyshop и brambazuk

Продуктите любезно ми бяха предоставени за тест от представител на Wet'n'Wild България.

follow, like, love

5 коментара

  1. За теста с татуировката... Thumbs up :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. хахаха, мерси :D
      бях се мазала по лицето и бях снимала, но честно казано ако нямам някоя действаща пъпка примерно не може да се види ефекта добре .. за това мазах по татуси :D

      Изтриване
  2. Заинтригувана съм =) Някаква идея в кои магазини от търговската мрежа могат да се намерят? Нещо не си спомням да съм ги засичала в големите вериги.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. В магазини на рефан ги има, на витошка примерно. Може да видиш тук http://world-of-makeup.intelpharm.com/216/%D0%9A%D1%8A%D0%B4%D0%B5-%D0%B4%D0%B0-%D0%BD%D0%B8-%D0%BD%D0%B0%D0%BC%D0%B5%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B5/ :)

      Изтриване
  3. Фон дьо тенът ми се струва интересен. Търся нещо хем с добро покритие, хем естествено, хем да няма "брашняно матов" ефект и най-вече...да седи дългоооо :)

    ОтговорИзтриване