Mornings & Update

7 март 2014 г.


Който гледа "Приятели" да си представи как Рос казва "Хааай" по най-измъчения начин на света, а за тези, които не го гледат или не могат да си спомнят - ето. Та... хааай! Който не е разбрал съм болна от няколко дена и само се чудя какво да правя, пускам постове през ден, просто защото не знам с какво друго да се занимавам. Дните ми се състоят предимно в духане на нос, капане на капки, кафе, чай, интернет от лаптопа, интернет от телефона и Фредерик Бегбеде (така и не научих как се произнасят имената на тея французи). Чета "Любовта трае три години" за .. 3ти път откакто съм си я взела, наскоро привърших 9,99, която ми стана една от любимите книги евър и се захванах пак за негова книга. Редуването Буковски - Бегбеде понякога ми играе лоша шега, който е чел един от двамата ще разбере мизантропичното състояние, в което изпадаш след последната страница.
Салфетки "Amore mio" из целия апартамент, кучето ми яде кабела на мишката, отвън времето е повърня, кафето ми изстина и аз кашлям като идиот, все тая ..стига с оплакванията.
Както знаете онзи ден започнах giveaway с Wet'n'Wild България, които са просто едни от най-милите хора на света, нищо общо с всичките нахакани PR-и типa na "Тука аз великия ще ти пратя едно нещо, ама да пишеш само хубави работи, поне в 6 поста, да направиш 3 видеа с него, да снимаш и майка ти как го ползва" ..нищо общо, направиха цели три комплекта специално за читателите ми и ми пратиха някои от наградите за да ги пробвам и аз, все пак да знам какво давам на хората, супер са. Скоро дори ще направя ревю. ^.^


Вчера приятеля ми ме изкара от мизерията ми и ме заведе за чай във Веда Хаус, пихме чай наречен "Кралска звезда", от селекцията им с ароматен зелен чай, който беше превъзходен и много свеж, защото вътре има и сушено грозде, определено мноого ми хареса, също така хапнах Сайтан със зеленчуци, което беше едно от най-вкусните неща, които съм яла последно време, хии хи. Обичам всеки път да пробвам различен чай, въпреки че си имам и любимци, като Ангелска Целувка (бял чай), Ройбос Масала (ройбос естествено) и Жасминовия бриз, който също е бял и дори си взех пакетче за вкъщи, определено обичам флоралните и свежи чайове, до сега в чайната не съм пила черен чай, може би защото ми е познат като вкус от преди и винаги се насочвам към новите неща, НО този път си взех да пробвам Мейгуй Хонча, който освен черен чай вътре има розови листа, звучи точно като за мен! Последното пакетче е от новите им чайове, е имено Ройбос с портокал и евкалипт, не мога да ви опиша колко приятно мирише! Дори мисля, че се чувствам виновна, защото май ми мирише по-хубаво от любимия ми жасминов бриз, хаха. Oh, well..

На връщане минах през Ремедиум, да взема за една читателка от промоционалните комплекти на мицеларна вода bioderma и реших всеее пак да пробвам и тази на Гарние, беше намалена на 6лв и някакви стотинки, а е 400мл, така че, дори да не е толкова прекрасна, колкото я описват, поне ще имам евтин демакиант за доста време напред. Вчера я пробвах за първи път, мисля че беше супер, но от едно ползване не мога да си изградя мнение определено, ще пиша по-нататък. После видях намален и интимния гел на LACTACYD, който така и не съм пробвала, а билката ми тъкмо свърши, така че определено ми беше време за нов, има много лек и приятен аромат, но опаковката определено не е толкова удобна като помпичката на Билка, така че май ще има преливане скоро време :D Тук показвам и какво си избрах за себе си от подаръците на giveaway-я, а именно новата им серия COVER ALL фон дьо тен и пудра и протеиновата им спирала, която има положително действие на миглите при нанасяне. Доколкото знам COVER ALL все още не е по магазините при нас и много се радвам да съм от първите ползвали я. Ако искате да спечелите някои от продуктите на Wet'n'WIld не забравяйте да се включите тук.
Таа, това е от мен за сега, надявам се не съм ви отегчила и такъв тип постове ви харесват, много искам да започна постовете "100 неща, които ме правят щастлива", но просто не мога да си събера тялото и главата от няколко дена. Хайде, та това е, странно е да си изливаш душата пред хора, които не познаваш, но това е да си блогър.

П.С. Искам да стана по-активна в ask.fm, защото както казах няма много какво да правя тези дни, така че задавайте ми тъпи въпроси анонимно тук. Бааай!
☆ 
follow, like, love 
 facebook | bloglovin | instragram 

4 коментара

  1. Гарниера май и аз ще го пробвам, че тъкмо биодермата свърши, тъй че и този вид постове са полезни ;)

    ОтговорИзтриване
  2. И аз успях да се докопам до последната бройка на водата в Lilly ... so far so good ... Май ще повторя :))

    ОтговорИзтриване
  3. О, жасминовият бриз е страхотен чай, сред любимите ми. Ройбос с портокал и евкалипт също съм го опитвала и ми допада. Относно черните - има един "сладък трюфел" или нещо такова, който е доста хубав.

    ОтговорИзтриване
  4. Бегбеде ми е май любимия жив писател... Прочети Windows on the World.

    ОтговорИзтриване