March Favourites

30 март 2014 г.

Който ме следи във фейсбук, вече сигурно съм му писнала с моите оплаквания и драми покрай снимането за блога. Никога не можех да намеря добра и удобна поставка за снимане, светлината винаги ми се губеше, обектива ми беше прекалено широкоъгълен и какво ли още не, но най-накрая с минимални средства успях да подобря качеството на снимките. Все още съм в експериментална фаза на нещата, но според мен промяната си личи. Най-накрая!

Та, нека си дойдем на думата за мартенските ми любимци. Писах за доста работи този месец и не исках да се повтарям, все още ползвам и обичам доста работи от предните месеци, в момента тествам нов крем за лице и още няколко козметични продукта и изчаквам поне месец за да съм сигурна в резултатите и ще пиша по-подробно тогава.


Първата и най-скорошна покупка от тук споменатите е новия Lip Butter на NIVEA. Разкошен е, знаете че си колекционирам продукти в които има макадамия, а с балсами за устни мога да се зарина ..сигурно имам хиляда хаха. Има вкус на ванилов пудинг и е толкова меко и се разтапя при допир с кожата. По принцип опаковки от този тип са ми най-малко любими, но пък не може всичко наведнъж!

Преди около седмица и нещо, вуйчо ми ми писа, че има малък пакет за мен и да го чакам по пощата. Не след дълго пристигна и отвътре изскочиха две от най-любимите ми неща на този свят. Любимата ми песен My Way, като част от компилацията на Frank Sinatra "Best of the BEST" и любимия ми филм - Fight Club на DVD с изрязани сцени, behind the scenes, интервюта, допълнителна информация, интересни факти и още, и още. С това DVD зачеркнах още едно от оставащите ми "50 неща, които трябва да направя, докато съм жива."

Преди малко повече от месец се похвалих, че спечелих първия си giveaway от vosgesparis в колаборация с artelimited. Принта на Микел Нилсон пристигна след няколко дена и до съвсем скоро му търсих подходяща рамка, защото се оказа по-голям отколкото си мислех. Принта е любимото ми нещо вкъщи, а като го сложих в рамка и го поставих да се вижда, кучето не спря да го лае. Знам, че е крийпи и дори мен малко плаши, н
о си представете мен, сама в къщи и кучето лае по картината. Бррр...



Оф, гледайте клипа.. имам мръсни сънища с тази жена от 3 дена .. 
Та, това е..развълнувах се. Кои са вашите любими неща този месец?

follow, like, love

14 коментара

  1. Представих си те, хахах! :-)
    Чудесни снимки!

    ОтговорИзтриване
  2. Здравей! Май за първи път коментирам. По-добре късно, отколкото никога. :) Честито за новата техника, снимките изглеждат прекрасно. А принта е наистина уникален. Има нещо особено атрактивно в черно-белите композиции! Може и да е крийпи, но там му е очарованието.

    ОтговорИзтриване
  3. И аз наскоро си купих Lip Butter на Nivea ,но е с малинки и мирише божествено ! I'm in loveeeee <3 :D

    ОтговорИзтриване
  4. Принта е чудесен и това, че е крийпи е отличителната му черта. :)

    ОтговорИзтриване
  5. Да, прекрасен е принта и точно такъв си го пожелах, можеше да си избирам от хиляди принтове, но това беше просто ... моя принт хахаха :D

    ОтговорИзтриване
  6. Аз от теб чух песента на Кайли и мен ме изкефи :) Принта е страхотен, радвам се на неща от дома! Снимките също си ги бива, мечтая някой ден и аз да имам средствата да снимам така хубаво :) Вуйчо ти май ти чете блога, хаха :D

    ОтговорИзтриване
  7. Снимките са прекрасни <3
    Искам и аз да опитам балсамчетата на Нивеа. Само хубави неща чувам за тях :)

    ОтговорИзтриване
  8. Снимкитеее <3
    И балсамите на Nivea ги няма още при нас :(
    Girl's Temptations

    ОтговорИзтриване
  9. Аз въобще не бях разбрала, че вече ги има балсамчетата и при нас. Само че бях хвърлила око на този с карамел, който не видях в никой от магазините/дрогериите тук. Ти да си го виждала някъде?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. не съм го виждала и аз.. само оригилналния, ванилия и малина съм виждала тук..може да докарат нови.. не знам ;)

      Изтриване
  10. The Nivea Lip Butter is cool, must have

    FOLLOW MY BLOG / Maybe we can follow each other!!!

    ОтговорИзтриване
  11. Синатра <3
    Принтът е много красив.
    За Кайли - помня като я пусна във фейсбук и после аз се пристрастих към тази песен.

    ОтговорИзтриване