Цитат на седмицата

3 март 2014 г.

Днес съм подготвила цели три цитата, просто защото така ми дойде. Не съм пускала цитат отдавна и смятам, че сега е супер време да го направя.
~~~
"Хората искат винаги да бъдат лъгани. Никой не иска да чува истината. Тя не е удобна, не е красива и не може да се преглътне, ако не е подсладена и не е поднесена със шоколадови кексчета. Някак си ни е по-лесно да страдаме, отколкото да се опитваме да бъдем щастливи."
—  "Кабаре" 

Първия цитат прочетох наскоро, дори не съм сигурна, че е от Кабаре, защото не го помня, но така пишеше в сп. Обекти, хаха. Смятате ли, че на хората им е по-лесно да са жертви отколкото борци? Според мен винаги е по-лесно да се предадеш и да се правиш на глупав. Невежеството и отказа за приемане на реалността са движеща сила, хората всеки ден си затварят очите, тъжно е.
~~~

Когато често се срещаме с дадени хора, те стават част от живота ни. И като станат част от живота ни, започват да се опитват да го променят. И се сърдят, когато не правим това, което те изискват от нас. Понеже всеки си мисли, че знае как другият трябва да живее живота си, но всъщност никой не знае как трябва да живее своя собствен.
—  Паулу Коелю

Втория цитат стоеше в myspace профила ми още преди .. 7-8 години. Дори не знаех на кого е, но знаех че е правилен, самата аз се улавям често да критикувам хората и себе си, именно заради поведението ми тип "Трябва" (за справка - предния пост). Но както знаете, често на харесваме черти в другите хора, които сами намираме в себе си, та .. воала. Хората трябва да си гледат в паничката и после да съдят другите. Мяу!
~~~



Никога не обяснявай. Пред приятели не се налага, а враговете няма да повярват.
— Незнаен.



Последния цитат е доста .. самодостатъчен. Много съм виновна и тук, защото никога не мога да замълча, в 30те неща за мен писах че, съм изключителен търсач на справедливост, вечно се обяснявам, защитавам тези, търся доказателства, разансям книги, чета на хората и никога не мога да приема, че просто колкото и да обяснявам е безмислено, просто трябва да се съглася на НЕсъгласието. С баща ми сме вечно така, спорим за всякакви дреболии и се стига до грандиозни скандали. Много често изпадам в отбранителна позиция без да се налага дори, защото все си мисля, че някой ме критикува. По принцип не ме е страх от критики, дори ги предпочитам пред комплиментите, но просто не мога да обясня на хората, че това е моя начин на функциониране. ха.

~~~

2 коментара

  1. Много прекрасни цитати си подбрала! Определено смятам, че са вярни, но за последния мога да кажа, че и приятелите понякога не разбират, все пак цитат номер две е тясно свързан с цитат номер три. Понякога самите ние изискваме прекалено много от околните, а дори не го осъзнаваме, просто имаме очаквания, а после се разочароваме, трябва да престанем да имаме очаквания. :)

    ОтговорИзтриване
  2. първият цитат така добре ми се върза с настроението тези дни и ме мотивира доста... мисля да го шерна, хората имат нужда :D

    ОтговорИзтриване