The Body Shop | Body Polish

22 февруари 2014 г.


Току що излизам от банята и бързам да съобщя на всички за един от най-яките продукти на които съм попадала последно време! А именно body polish-а на the body shop. Знаех, че ще е нещо яко, но някак не бързах да го ползвам, защото имам и други скрабове за тяло.. но се пречупих! Прилича на ядогов мармалад и мирише точно така, направо като го изстисках в ръката си ми идеше да го изям! Това, което ме изненада (може би защото не бях прочела) е че се пени.. но не се пени като балончета и нормален душ гел, а се превръща в много мека, нежна и млечна пяна. Скраба не е от захарните, които се топят при допира с кожата, а има по-големи черни частици (като семчиците от ягоди) и по-малки фини и червени такива. Измива и ексфолира тялото, мирише аадски добре! Чесно да ви кажа, това ми е новия любим продукт за под душа, уникален е, до сега не съм имала нещо подобно. Силно го препоръчвам. 

Моя беше в подаръчния им ягодов комплект, който може да намерите тук, а отделно самия полиш - тук.

Това от мен.. с бърз рапорт направо след душ. Йе! 

facebook | bloglovin | instragram

6 коментара

  1. Мога да си представя колко вкусно мирише само от снимката <3

    ОтговорИзтриване
  2. чак ми се прияде ягодов мармалад :))

    ОтговорИзтриване
  3. Ох, сетих се за сладкото от ягоди, което мама беше направила... Пф. :D
    Много яко изглежда!

    ОтговорИзтриване
  4. Ууууффф, това само като го гледам как изглежда и ми иде да го плиосна на филия :D

    ОтговорИзтриване
  5. Ооо, ягоди! Изглежда прекрасно :D И какво Кейт каза - точно като за филия е!

    ОтговорИзтриване