[TAG] Уууд ю радър (това не е за мен)

10 февруари 2014 г.

Не знам защо реших да направя този таг, но Ида ме е тагнала, стори ми се интересно и чак като го попълних осъзнах, че не съм момиче :D Всее тая, не мога да направя по-смислен пост от това, сменям квартири, не знам къде ми е апарата и свободното време.
Едитвам влог и се рендърва от 3 часа и десет минути, а е на 60%, сори.
Енджой дъ таг!



1. По- скоро би изгубила всичките си спирали, моливи за очи и продукти за устни, или всичките ти палитри сенки? 
Не притежавам нито едни сенки, да не говорим за палитри. Не мога да се възприема със сенки, не мога да си слагам такива, така че - и да имах, бих останала без тях.

2. По-скоро би се лишила от всичката си коса или би била неспособна да я отрежеш никога повече?
Определено бих се лишила от коса. Като имам коса по-дълга от раменте ми тежи, топли, влиза навсякъде.. като цяло не търпя много дълга коса. Пък ако нямам такава, мога да нося перуки, няма да ми се налага да я мия, да давам пари за сто вида козметики за нея, практично е. ;)

3. Коралов или розов руж?
Абе, брат ... каква е разликата?

4. Ако имаш 1000 лв за харчене, по- скоро ще ги изхарчиш за грим или за дрехи?
Дрехи, без никакво съмнение. 
1000лв дори са малко, дайте повече. С още 1-2 нули в края ще съм по-доволна. *greedy bastard*

5. По- скоро би използвала червило вместо молив за очи или молив за очи вместо червило?
Червило по очите не ми звучи като добра идея. Предполагам лепне. 
Бих заложила на молив вместо червило, черен, червен, зелен, син .. яко ще е :D

6. По- скоро би използвала само един цвят сенки или само един цвят червило до края на живота си?
Както казах - сенки не притежавам, а така или иначе нося само червени червила (или лилави) така че избора и тук не е много труден. Смятам, че на тъмната ми кожа и черна коса червено стои най-добре :D Мога да нося бордо до края на живота си :)

7. По-скоро би носила зимни дрехи през лятото или летни дрехи през зимата?
На мен винаги ми е топло, вечно съм по клин и тениска независимо от сезона, просто зимата мятам и някоя жилетка. Определено ако трябва да избирам ще заложа на летните дрехи през зимата, защото така или иначе са ми практика :P

8. Конска опашка или messy bun?
Косата ми е къса и не мога да я връзвам, но като имах по-дълга коса - кок тип (както Пепа вика) 'в сесия съм и ми е дошло' ми е любимия стайлинг :D

9. Ако трябва да носиш само един вид лак за нокти през цялото време, какъв би предпочела- тъмен, ярък или неутрален? 
Тъмен, както червилата, така и с лаковете - обичам тъмно червено. Черното също се нарежда с топа, заедно с тъмно зелено-синьо ;-)

10. Ярки устни и неутрални очи или неутрални устни и цветен грим на очите?
Цвят по очите ми няма да видите #allblackeverything 

11. Ако трябва да се откажеш от едно от двете, кое би избрала- грима или лаковете за нокти? 
От лаковете. Без това ме мързи да се лакирам, че после да се трия, дъра бъра.. Очната си линия не я давам за нищо на света!

Тагваммм .. тебе, тебе и тебе, тагове за мама, кака и бати!

facebook | bloglovin | instragram

4 коментара

  1. Забавно ми беше, радвам се, че си се решила да направиш таг-а :)

    ОтговорИзтриване
  2. ROFL! Кок тип "сесия съм и ми е дошло" ще ми стане любимия лаф на света май :D Мисля, че имаме поне едно 90 % прилики :D Особено откъм сенките, кък са слага туй нящо ненам!

    ОтговорИзтриване
  3. хахаха много се забавлявах...весели отговори :D

    ОтговорИзтриване