Rails Girls | Sofia

20 февруари 2014 г.

Днес ще ви запозная с нещо адски интересно и любопитно.
Преди няколко дни Моника ми даде линк за събитие в което тя ще участва като инструктор, а именно 
Rails Girls (линк).


Това е уъркшоп, за въвеждане на момичета и жени в света на разработката на мобилни приложения. Ориентиран е към абсолютно начинаещи дами с интерес към IT и техниката като цяло, а аз като един точно такъв индивид веднага реших да се включа.
Ще бъдем само момичета и усещам, че ще бъде адски забавно.

Ще се проведе в рамките на два дена - 7-8ми март в академия Терелик. Регистрацията започва в 7 без 15 вечерта, така че повечето ще имат време да стигнат след работа.

Регистрирайте се тук до тази неделя (23ти) в 12 часа и ще получите отговор с информация и това дали сте приети по имейл до 28ми февруари.

facebook | bloglovin | instragram

7 коментара

  1. И аз преди няколко дни кандидатствах, btw :))

    ОтговорИзтриване
  2. Звучи супер, жалко, че не мога да съм там :( пустата София, всичко е там :( Сестрата на приятеля ми учи в Телерик и знам, че там всичко е на ниво и със сигурност ще е интересно и полезно...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Жако е че всичко хубаво остава само за столицата, дано някой ден се сетят, че има и други желаещи от "провинцията". Да можех да се телепортирам.

      Изтриване
    2. Така е, нали :( Нас не ни огряват концерти на световни звезди и прекрасни културни събития, което е жалко...

      Изтриване
  3. И аз кандидатствах преди няколко дни, нямам търпение да получа отговор-надявам се положителен.
    Карала съм и един от курсовете на Телерик, останах много доволна. Да се надявам тогава, че ще се видим там :)

    ОтговорИзтриване
  4. Много се радвам, че събитието предизвиква интерес ^^ Стискам палци на всички и дано се видим на Rails Girls!

    А с теб някой път ще поприказваме за технологични неща, Мани ;)

    ОтговорИзтриване