Когато НЕтатуирани хора разберат, че си татуиран ...

25 февруари 2014 г.

Снимка: tumblr : Едит: Моя милост
Или влизат в защитен механизъм и обясняват защо самите те нямат татуировки (?!) или задават странни въпроси от рода на...

.. на мен ще ми омръзне много бързо, на теб омръзват ли ти? 
.. мен ме е страх, че ще боли, теб боля ли те?
.. о, и аз искам, ама не знам какво да си татуирам.
.. ти при кого си ги прави?
.. няма ли да съжаляваш като остарееш?
.. ти като имаш на корема няма ли да ти се разшири ако забременееш/ ако надебелееш?
.. аз харесвам татуировки ама не бих си направил/а.
.. о, един приятел и той има такава подобна татуировка.
.. разказват ти потресаваща история как някой е умрял от ..гангрена заради татус.
.. аз ако си направя, после дали мога да я залича, ако ми омръзне?
.. имаш ли някъде на 'интимно място'?
.. колко татуса общо имаш?
.. какво значат?
.. как така не значи нищо?
.. приятеля ти харесва ли те така?
.. какво казаха вашите като те видяха?
.. някой ден ще дадеш ли на децата ти да се татуират?
.. колко пари даде за тази?
.. бои на растителна основа ли ползва татуиста ти?
.. къде те боля най-много?
.. аз не харесвам жени с татуировки.
.. като не се вижда, за какво си я направи?
.. аз бих си направил/а някъде, където няма да се вижда, че да мога да си намеря работа.
.. как те взеха на работа така?
.. виждам имаш *еди какъв си татус*, то май вече всеки има такъв.


В повечето случаи отговора е "Не ме интересува, пич" или "Това си е моето тяло, теб какво те касае?"

25 коментара

  1. ОХ БОЖЕ! Аз дето имам само едно тату, въпросите са милиони! И то най-вече "Какво означава?", "Какъв е смисъла й?", "Там долу на корема е много тъпо, ще се разтегне и прецака" - ми баси, 7ми месец започвам, татуса ми верно се е разтегнал, но нито се е нацепил, нито нищо.... >:( мфст..!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Най ми е противно някой да ми каже, оф 'то птица/надпис/звезда' има всеки, за какво си ги татуира и ти?'
      Да ме съдят какво съм си татуирала или хора които като цяло съдят някакъв тип татуировки, колкото и да са разпространени и клише и каквото и да е .. това си е от тебе за тебе .. бахти !!!

      Изтриване
    2. И аз имам една :) Знам какво значи, много си я исках и никога няма да съжаля. Щом си си направил за теб има някакъв смисъл, без значение за другите как изглежда.

      Изтриване
    3. Йо моята на корема се разтегна много обаче в последните два месеца и сега е ужасна,дразни ме много и съвсем скоро ще поправя. На 10 год е обаче

      Изтриване
    4. Моята е на 7 години.. не е мръднала. Явно си зависи много от мастило, изработка, кожа и т.н... :)

      Изтриване
    5. Моят корем беше станал огромен просто беше неизбежно :)

      Изтриване
    6. То и моя не е малък.. аз съм много дребна и имам чувството, че кожата ми ще се скъса и малкия ще излезе като пришълец :D Но да чукна на дърво.. всичко е наред с татуса. Като родя, ще си направя още поне два, които отлагах с времето! ^_^

      Изтриване
  2. Йеее многоо лайк Ман :) Има ли някъде подробно за твойте? Обожавам татуси и скоро ще си направя още две,въобще не ми пука кой кво си мисли и на кой му харесва.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не, за моите не съм писала, няма и да пиша, защото както ти каза не искам да се ..показвам или да ..изглежда че парадирам ей така просто. Коментарите независимо добри или лоши ги смятам за излишни, защото са си моите татуси, моето тяло и не искам хорско мнение :D
      Естествено не ги крия, примерно на ootd-то ми се вижда един татус, на други снимки и други се показват, но ей така преки снимки няма да пускам, пък и нямам хаха :D

      Изтриване
    2. Абсолютно права си Ман :)

      Изтриване
  3. Ми добре, няма да те питам къде си я прави, пък! Ще отида при друг татуист :D
    КЛИШЕ: Дълго време исках да си направя тату, и поради липса на оправдания няма да казвам защо не я направих. Сега вече се съобразявам с мъжа до мен, който е най-прекрасното същество на света, но дори обицата на носа ми, му идва в повече :D Както казах - клише, но не ме е срам да призная :) А иначе много се кефя на такива като теб и Деси - които си правят наистина уникални татуси :) Тържествено обещавам да не ви питам нищо за тях :Р

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ааааа, не искам така да звучи!! Яко е хората да се интересуват, но не и да питат някакви .. странни неща. Не случайно въпроса в поста е 'къде си ГИ прави'.. множествено число .. аз имам .. не знам колко вече, и почти всичките са при различни хора. Ако на някой му хареса даден татус - винаги казвам кой го е правил ;)

      Изтриване
    2. Мери и моят е същият и затова му се паднах аз :)))))

      Изтриване
    3. И аз се паднах на консерва, дума не дава да се обели за още татуировки.. Е, не обелвам, планирам си следващата наум ;)

      Изтриване
    4. Освен да го "зарадвам" изненадващо с едно татусче хахахах Аз знам какво и къде искам :D Мммда, превъзпитание трябва :D

      Изтриване
    5. Maни, аз се шегувах :) Постът ти звучи точно както трябва :)))) Просто ме беше хванала лигата :D

      Изтриване
  4. Доста добра публикация, аз имам две татуировки и стереотипните въпроси са ми били задавани доста често. Крайно досадно е, но удряш право в десетката с тази статия и мисля да я share-на във фейсбук,за да видим дали някой няма да се усети колко не на място са му коментарите,хаха.

    ОтговорИзтриване
  5. Хаха, от мен отговорите най-често са "нищо", "не знам" и "не помня" :D Единствения въпрос, който истински ме дразни, е "какво значи" - при мен е крайно очевидно, даже не знам защо би му хрумнало на човек да пита.. А най-много се зарадвах, когато един познат толкова се изкефи, че реши да си направи същата. Дали го е направил, нямам идея - скоро след това се преместих в друг град. Благодаря ти за този пост :)

    ОтговорИзтриване
  6. Онзи ден ме изядоха с 90% от нещата, които си изредила и имах чувството, че някой ще полети през прозореца, но все още се сдържам и се усмихвам учтиво хах на някои хора обаче отговарям на въпросите особено като видя истинския им интерес към изкуството и като видя, че търсят помощ да вземат решителната крачка :-) а и трябва да правя оборот на татуиста ми та му водя след това щастието им и благодарноста с която ме гледат са си ласкави хехе :-)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да! Естествено всяко правило си има изключение. Естествено и нормално е хора, които като ти видят татуса да искат да знаят повече, защото се интересуват от теб, аз съм мил човек и се обяснявам винаги, превеждам, обяснявам, но и има и тези любопитковци с някакви предубеждения, които ме изкарват от релси :D

      Изтриване
  7. Хахахах, срам ме е да си призная, но аз съм от досадните хора които врещят : "уааааа, страхотни сааа, искам и аааз". Но просто не мога да се стърпя, имам лека мания по жени с татуси O_O

    ОтговорИзтриване
  8. Страшно неуместен пост. Половината въпроси са повече от нормални и с радост отговарям на тях. С татуировка съм от година и 4 месеца.
    Въпросът за болката - да, строго субективно е, но да, хората се интересуват. Какъв е проблемът да обясниш как ЛИЧНО теб те е боляло повече на ребрата отколкото на гръбнака (примерно)? Те питат именно за твоето мнение, не искат статистика.
    Как го приеха приятелят ти/родителите ти? - Да, няма еднакви хора, всички гаджета и родители са различни, но какво пречи да споделиш някакви тактики за облекчаване на ситуацията? Хората просто искат съвет... може би имат проблеми с близките си хора по темата.
    Ти при кого си ги прави? Е, тук вече изгубих ума и дума, направо не мога да повярвам, че го прочетох. Естествено, че ще питат, защо да не питат. Направили са проучване хората, но искат и лично мнение, не на някакви случайни непознати по форуми. Първото нещо, което направих, беше да питам познат с 5-6 татуировки по себе си къде си ги е правил. Благодарение на подробните му впечатления и лично посещение на студиото си избрах татуист и останах много доволна. Сега давам своя принос нататък по-веригата.
    Въпроси относно цената и растителната основа - отново - интересуват се хората. Едва ли имат планове да цепят стотинката на две, когато става дума за татус.
    Въпроси дали може да се заличи татуировка може да изглеждат неоснователни за теб, защото нямаш никакво намерение да ги заличаваш, но най-малкото хората очакват помощ от теб като човек, който е по-запознат по темата. Не виждам какво лошо има.

    Признавам обаче, че някои от въпросите са основателни, но дори и аз като човек с татуировка често казвам, че ми се иска нещо голямо на гърба, но тъй като ще прозира под риза, няма как да се случи. Споделям мнение (това по повод частта с "о, харесвам, ама не бих си направила") и не очаквам да бъда съдена за това.

    В заключение - когато имаш нещо ярко на видимо място, е видно лицемерие да се протестира срещу въпросите - особено когато са съвсем невинни, незлобливи и целящи получаване на информация. Малко като с мацка, извадила солидната гръдна обиколка на показ, ама протестираща срещу мъжете, които - не ги е срам - само там гледали.
    Да, едва ли си си ги правила с цел да ги показваш, но причината за нежеланието да отговориш на подобни въпроси - отново да напомня характера им, а именно невинен - далеч не се крие в задаващите въпросите.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ах, уау. :))) Поста е по-скоро с развлекателна насока, а не критична, В коментарите съм писала, че винаги отговарям на въпроси свързани с татуировките ми, въпроса 'къде си ГИ направи' пак обяснявам, че е зададен именно така, адски се хваля с хората, които са ме татурали и винаги споделям опит къде какво е било, но когато ме питат нещо общо и просто гледат да се заядат ми става някакво тъпо.. Винаги може да познаеш кога човек иска наистина да научи нещо полезно и да се информира и кога просто гледа да ОТБЕЛЕЖИ 'а у .. да ти имаш татус и кво, голяма работа ли си?' :)
      Не исках поста ми да звучи толкова сериозно колкото си го приела ;)

      Изтриване
  9. Аз харесвам татуси, но такива направени с мисъл, а не заради мода или за гъзареене... Лично на мен много ми харесват татусите на Риана. Когато един татус е направен красиво мога само да му се възхищавам и да се радвам на замисъла и вложеното творчество. Все пак всеки сам избира за себе си какво би искал да направи. Без значение е какво ще стане след като родиш или остарееш, това не влиза в работата на "зяпачите".
    Не е много в темата, но се сещам за един епизод на Приятели, Фийби как щеше да се татуира, но накрая само една точка стана хехее :-)

    ОтговорИзтриване