[Топ 5] Мобилни приложения, които улесниха живота ми

27 февруари 2014 г.

Здравейте, ред е на новия пост в 'топ 5', този път няма да е нещо свързано с козметика, хаха. 
Аз като един tech-МАНИак, ако ме следите от достатъчно дълго, знаете, че обичам да говоря за мобилни приложения..  Като оставим настрана най-използваните приложения за социални мрежи, калкулатор, фенерче и т.н. има едни други такива, които се открояват със страхотна функционалност и високо ниво на полезност в живота ми. 
Ето го и моя топ 5:

Едно от най-често отваряните ми приложения, става за списъци, ремайндъри, to-do листове. Може да споделяте списъците си и с други хора и да ги управлявате и от компютъра си. Във всяка бележка може да прикачите снимка, файл, презентации, крайна дата или ремайдър. Има много приятен интерфейс и е супер лесно за употреба. Адски полезно приложение с безброй .. приложения хаха Аз го използвам предимно за напомняне за разни събития, идеи за блога и списъци за пазаруване.

2. AirDroid
ЕърДроид е клауд приложение, което се синхронизира с телефона ви в реално време. Дава ви пряк достъп от компютъра в паметта на телефона, може да следите дори състоянието на батерията си, да си четете SMS-ите и да пращате такива, да прегледате пропуснати повиквания и функцията която ми е най-полезна е да си свалям снимките от телефона в лаптопа без кабел. Улеснява живота ми толкова много и ми пести време. Страхотно приложение. Пълен достъп на всички функции на телефона през PC.

3. Shazam
Програмата която обезсмисли музикалните загадки :D Ползвам го когато съм навън, в някой магазин, мол, заведение и пуснат някоя песен, която или не знам коя е или не се сещам как се казва. Задействате програмата и приложението ви казва изпълнителя и името на песента за секунди. Получавате информация за изпълнителя и доста други интересни външни препратки. Който (случайно) го няма и не е чувал за него - веднага да сваля!

4. Spendee
Разбрах за това приложение буквално преди дни, но веднага знаех, че ще е любов от първо ..отваряне. Бо ме светна за нейното приложение Toshl и се разрових за подобни на него и така открих Spendee. Общо взето въвеждаш 'income', примерно заплата или някакъв друг източник на пари и започваш да въвеждаш колко пари харчиш при всяко даване на някой лев. По всяко време знаеш колко пари за какво си дал (може да си едитваш и добавяш тагове 'храна' 'сметки' 'транспорт' и т.н.) и знаеш колко ти остават. Мо
же да си направиш месечен баланс и т.н. Супер яко приложение ;)


5. Duolingo
Признавам, че не ползвам това приложение много често, но когато го ползвам .. върши работа! Това лято смятам да започна да уча друг език и смятам, че е прекрасно помагало на всеки човек, който учи в момента, или просто иска да упражни някой език. Приложението е разделено на езици и после нива, за да минеш всяко ниво ти трябват правилни отговори. Създадено е по брилянтен начин и наистина запомняш нещата. Единствения минус за българите е че се учи френски, немски, испански, италиански ..от английски. Няма как да учите от български, но ако вече знаете английски, приложението е върха!

Кои са приложенията, които улесняват вашия живот? Препоръчайте ми нещо!

facebook | bloglovin | instragram

15 коментара

  1. Най-използваното ми приложение е на градския транспорт. Точността му е до 30 секунди и за човек, който пътува по 10 пъти на ден е много полезно. Друго любимо ми е Cosmetic Ingredients Dictionary.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, за градския транспорт наистина са много идейни приложенията, жалко че тези които имаме за нашия са адски неточни, пък и транспорта ни не е от най .. организираните хаха. Яко е, че живея на 10 минути от работа, а походя ли още 5 вече съм на центъра и не пътувам почти до никъде хаха :D

      Изтриване
  2. Освен за Shazam, не бях чувала за тези приложения. Изглеждат доста полезни. Ще се пробват!
    ТЕНКС, МАНИ! <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се, че съм била полезна. Надявам се ти влязат в употреба ;)

      Изтриване
  3. Шазам е безценно!
    Ще пробвам и последните две от изброените. Трудно се придържам дълго време към вписване на неща и графици, така че ми се струва, че приложението за финансите няма да издържи много, особено при положение, че импулсивно харча пари за какви ли не безсмислени неща, но пък защо да не пробвам. Благодаря, че сподели =)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. пробвай наистина, много е полезно ;)))

      Изтриване
  4. Не честно как името ти се вързва с всичко :D Сега осъзнавам, че 90 на 100 от думите в блога започват с МАНИ, хаха

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. шаМАНИ, арМАНИ, наркоМАНИ хахахахахаха

      Изтриване
  5. Много полезна статия Мани благодаря ♥ Аз не мога без Viber

    ОтговорИзтриване
  6. O, Spendee звучи много добре :) А за cloud харесвам dropbox (макар че го използвам главно на лаптопа/компютъра за backup)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. и аз послвам dropbox, много е яко, ама еър-а е по-добър и има много повече функции ;)

      Изтриване
  7. Изтеглих си wunderlista, spendee и duolingo и вече са ми едни от най-любимите!

    ОтговорИзтриване
  8. Kayak, Evernote, Perfect piano, My budget book, Sphereshare, Smart tools, Mx player pro, MusiXmatch, playerpro , Allthecooks, BestHDR(което съм правил заедно с още 6 човека) и разбира се всички останали, които си споменала+още няколко спортни приложения, но не ги ползвам толкова често

    ОтговорИзтриване
  9. За ЕърДроид съм напълно съгласна, приложението е много удобно, особено ако снимате дълги и тежки видеоклипове и няма как да ги изпратите. Приложението Shazam на мен ми звучи страхотно, защото има няколко песни, които си нямам и представа кой изпълнява (за стари песни говоря) и даже не знам как да потърся в нета, за да си ги сваля само им се кефя като ги чуя по радиото. Моето много полезно и удобно приложение е MyDays. Недостатъкът му е, че полезно само за жени хихи, но това много ме улеснява, защото няма нужда да пресмятам нищо свързано с женската полова анатомия :)

    ОтговорИзтриване