20 важни неща за оцеляването на едно градско момиче

20 февруари 2014 г.


1. Малка черна рокля. Нужно ли е да казвам, че тя е задължителна в гардероба на всяко момиче? Изберете си удобна рокля от мека материя, на дължина до около коляното. Първо че не трябва да сглобявате цял 'ансамбъл' когато излизате, второ - винаги е стилно.

2. Слънчеви очила. Без тях не излизам, изберете си не много тъмен вариант, като тези от ASOS, за да не си ограничавате много зрението. UVA/UVB защитата е задължителна!

3. Шапка. Според вкуса си изберете нещо, което ви стои добре и може да се впише в стила ви. Аз избрах този 'флопи' модел, също от ASOS, защото е доста ..актуален, пък и ми ходи на роклята :P

4. Голяма чанта. Може ли момиче без огромна чанта? Избора на чанти е огромен, изберете си някоя здрава, не прекалено мека, защото се разпускат, пък и не прекалено твърда, защото като сложите нещо по-голямо вътре се деформират по грозен начин.

5. Удобни обувки. Много е важно да имате чифт удобни обувки, с които може да ходите доста време без да ви направят пришки, пък и да ви уморят краката за половин час. Знам, че тайничко всички си имаме чифт прекрасни обувки, които просто са направени от Сатаната за да ни измъчват. Те не са вариант за дълго висене из града.

6. Портфейл. Никога не носете много кеш в себе си, защото никога не се знае какво може да се случи. Тук избрах модел, който е също и кейс за телефон, според мен това е един от най-удобните възможни варианти, защото пести място ..пък и пари.

7. Дезинфектант за ръце. Нуждата от такъв препарат е въпрос на живот и смърт. Особено ако се возите в градския транспорт, посещавате обществени тоалетни, таксита, пари, брави на врати, магазини, чаши, чинии.. навсякъде дебне заплаха!

8. Балсам за устниАз лично имам около 5-10 вида, постоянно ги губя, но винаги имам 1-2 в мен, устните ми (както и на много други) са често сухи, което не е най-приятното усещане на света... пък и определено не най-красивата гледка. Може да си вземете някой с лек цвят.

9. Мокри кърпички. Използвам ги предимно за забърсване на обувки, дрехи ако съм се оцапала някъде (грух). Абе всички знаем за милионите им приложения!

10. Сух шампоан. Не е нужно да го носите със себе си, но е важно да присъства в живота ви. Ако още не сте открили магията на сухите шампоани е време да започнете, особено ако имате бретон като мен. Придава на косата обем и приятна миризма, не утежнява и не слепва. Прекрасен продукт!

11. Кафе! Аз деня не мога да видя, ако не пия поне едно-две кафета през деня. Ако ви се налага да излезете бързо от вкъщи, може да си вземете чаша от ..всякъде по улицата. Може да си купите термос и да си го вземете от вкъщи. Иначе от кафетериите из града най-обичам Costa vanilla late с допълнителен шот еспресо. Ням ням...

12. Телефон. Света в ръката ви, задължително прибягвам до GPS-а поне веднъж седмично. Всички знаете какво е телефон и защо ви трябва, не го забравяйте! Плюс може да го ползвате като плеър и да игнорирате досадната баба в метрото до вас.

13. Зарядно. Аз винаги нося допълнително зарядно в чантата си, защото андроида ми се разрежда всеки ден и не се знае къде ще ме завари. На работа, на вън, на гости. Зарядното и слушалките са наложителни.

14. Дебитна карта. Вече казах, че не е много хубаво да носите много кеш в себе си, пък и ако случайно ви потрябват повече пари е винаги добре да имате резерва в банката. С visa картите може да теглите и в чужбина. Абе .. хубаво си е да има.

15. Тефтерче. Колкото и много приложения за списъци и бележки има телефона ми, винаги предпочитам хартиения лист. Може би е въпрос на навик, но не винаги може да разчитаме на технологиите. Запишете си спешни телефони и такива на роднини!

16. Нещо за хапване. Аз обичам да имам някакви ядки или corny в чантата, просто за всеки случай. Често ми се приисква нещо за хрупкане, пък ако не мога да мръдна от мястото в което съм е по добре да мога да извадя нещо от чантата си. Гладна не мога да мисля.

17. Химикал. Имайте собствен химикал, мен винаги ме е срам да искам химикал на хората. Моя е лилав и странен, но си е химикал.. и си го имам.

18. Дамски принадлежности. Чувала съм че може да те изненада, пък и може да услужиш на мацка в беда. Винаги е готино да си подготвена или пък да си герой за някой.

19. Бутилка вода. През лятото винаги нося малка вода. Аз изключително страдам от жегите и ми прилошава, за това винаги я имам в ръка или в чантата. Често и изстисквам половин лимон вътре.. може и листенца мента. Свежо!

20. Аналгин. Според зависи човека, аз лично нося аналгин, но ако страдате от стомах примерно, носете си НО-ШПА. Носете си и двете, носете си и друго, каквото искате, но никой не обича да го боли и всякакви обезболяващи са задължителни в несесера ми.


За вас кое е важно за оцеляване ви в градска среда?

facebook | bloglovin | instragram

16 коментара

  1. Много добре! Бих добавила още няколко неща.. :D

    ОтговорИзтриване
  2. Супер пост Ман :) Може би съм единствената,но в момента нямам малка черна рокля в гардероба си :Д Не обичам да нося и от както изхвърлих трите,които имах не съм си взимала :( Искам,но все немога да намеря подходящата за мен.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Галка, и аз нямам малка черна рокля :) Имам широка черна пола :D И странна черна рокля, която съм купувала само един път хахахахах
      Мани, много як пост :)
      Добавям към мокрите кърпички и едни сухи, за всеки случай :) Всичко останало е точно както го описваш :)))) Всичко е налице, без роклАта хахахах И като се замисля... в чантата ми изобилстват касовите бележки хахаххаха

      Изтриване
    2. обличала* Не купувала хахаххаха

      Изтриване
  3. Абсолютно всичко си нося в чантата , даже в офиса винаги имам резервни балеринки в случай ,че съм на токчета и се наложи да пешаходствам повече от предвиденото за деня :)

    ОтговорИзтриване
  4. Аз явно не съм достатъчно градско момиче. c: Страхотно си се справям без кафе, слънчеви очила не мога да нося. Зарядно също никога не си нося, а тефтерчетата винаги ги губя или зарязвам.

    Аз обаче мога да добавя няколко неща. Чадър и mp3 player са задължителни, освен ако не искам да ме навали дъжда или да се окажа с телефон без батерия и да се загуба. xD А също и като горд студент в научния университет задължително имам 3-4 цвята химикали и 2 калкулатора в чантата. Бих добавила също крем за ръце и торбичка за покупки от плат.

    ОтговорИзтриване
  5. Абсолютно съм съгласна съм за всичко, много исках да ги сведа до 20, защото иначе става огромна колекция хаха. mp3 не съм включвала, защото от телефона може да се слуша музика ;)

    ОтговорИзтриване
  6. 18/20, спокойна съм :D
    страхотен пост, мани, браво

    ОтговорИзтриване
  7. Страхотен пост! Съгласна съм с всички неща, но аз бих добавила още десетина хахаха Моята чанта е голяма, побира много и тежи доста :)

    ОтговорИзтриване
  8. 15/20 са ми абсолютно сигурни, другите - не. :D Аз мога да добавя примерно пазарска чанта, слушалки, сухи кърпички, огледалце и гребен, парфюм.

    ОтговорИзтриване
  9. Всичко е налично като пропусна шапките (с тях съм в конфликт) :D

    ОтговорИзтриване
  10. Не само аз си нося зарядно винаги в чантата! :D освен повечето от нещата, които си изброила, винаги си нося с мен ebook reader-а ми. Също така огледалце и малък гребен; хапчета за гърло (особено през студените месеци).

    И после защо жените винаги мъкнем чанти... Но пък познавам и момчета, които винаги носят раница, пълна с... мъжкия еквивалент на нашия списък за оцеляване :D

    ОтговорИзтриване
  11. ДЪВКИИИ !!! Задължително! И после защо ни били големи чантите ! Ходи обяснявай, че всичко ти е супер мега нужно ! :))

    ОтговорИзтриване
  12. Не съм се замисляла какво е хубаво да имам винаги под ръка, но сега ми даваш очевидно много хубави хрумвания. Трябва да реорганизирам приоритетите, хареса ми хрумката за нещо дребно за хрупане и за водичката с лимон. При мен се получава същия мозъчен дефицит когато съм гладна, а понякога това става неочаквано.

    ОтговорИзтриване
  13. Обувки на високи токчета! За мен те се, каквото за останалите хора ниските!

    ОтговорИзтриване