[TAG] Любими песни на 2013

23 януари 2014 г.


Мисля, че прекалено рядко пиша за нещо свързано с музиката в този блог, може би защото винаги избягвам въпроси с музикална насоченост, не обичам много да обяснявам на хората, които настояват да им кажа какво точно слушам. Все гледам да се измъкна с 'всичко' (естетсвено не слушам всичко, но повечето хора го приемат за отговор). Реших все пак да направя този таг, защото дори на мен ми е интересно какво ще сложа, тръгвам без никаква първоначална идея, ще пиша на прима виста ;D

Снимка: SincerePhotography
~
Ето и какво се иска от вас:
1. Споделете какъв стил музика предпочитате
2. Напишете имената на любимите си изпълнители/групи
3. Чрез кое устройство най-често слушате музика? - радио, телевизия, youtube, mp3-ка или друго
4. Тагнете някого :)
5. Представете своята топ класация - няма ограничение откъм бройката на песните

[идея: ако изпитвате затруднения, в повечето плейъри има опция за показване на най-изпълняваните песни]
~

1. Споделете какъв стил музика предпочитате
Ох, така.. нека джамбалаята започне сега - най-много обичам да слушам futurepop и synthpop, new wave, post punk, visual kei, darkwave, dark electro ..много видове electronica (тук, моля не разбирайте хаус, дръм енд бейс, дъбстеп, транс и т.н.) EBM, industrial, gothic .. от друга страна също много харесвам indie, alternative и death rock, маалко metal и естествено - всичко останало. Рядко казвам че някоя музика НЕ мога да слушам, мога да слушам всичко, имам много любими комерсиални поп изпълнители, като цяло най-не се намирам в хип-хоп и рап музиката (но и там имам зключения).

2. Напишете имената на любимите си изпълнители/групи
(100% забравям нещо .. ама все тая)
Hurts, Depeche Mode, Marilyn Manson, She Wants Revenge, Combichrist, Placebo, Covenant, VNV Nation, Scissor Sisters, Assemblage 23, Diorama, The Smiths, The Cure, Front Line Assembly, Robbie Williams, The National, David Bowie, Die Antwoord, Editors, And One, Apoptygma Berzerk, Sisters Of Mercy, Colony 5

3. Чрез кое устройство най-често слушате музика? - радио, телевизия, youtube, mp3-ка или друго.
Определено Youtube, Spotify е на 2ро място. ;-)

4. Тагнете някого :)
Нина, Йоана, Деси, Мирсеа, МарияПреси, Кали, Анн, ВикиБо, Ви, Адриана, Моника и всеееки друг, който забравям и всички, които искат да го направят!

5. Представете своята топ класация - няма ограничение откъм бройката на песните
(това за песните които съм слушала през 2013 основно, иначе overall класацията ми е доста различна)
Hurts - Mercy
Robbie Williams - Different
VNV Nation - Chrome
Depeche Mode - Home
Macklemore & Ryan Lewis - Can't Hold Us
She Wants Revenge - These Things
And One -Military Fashion Show
Scissor Sisters - Fire With Fire
Die Antwoord - Cookie Thumper
Yeah Yeah Yeahs - Y Control
Colony 5 - The Great Commandment
Stateless - Ariel (Dark Sky Remix)
Yeah Yeah Yeahs - Sacrilege
Ellie Goulding - Burn
Biffy Clyro - Black Chandelier
s.p.o.c.k - Mr Jones (не мога да я намера в youtube, има я в spotify)
Miley Cyrus - Wrecking Ball
Zebra Katz - Y I Do
The Amplifetes - Somebody New
Diorama - Ignite
Assemblage 23 - Let me be your armor
2NE1 - I AM THE BEST
Florence + The Machine - Drumming Song
Depeche Mode - In Your Room

За повече инфо - Профила ми в Spotify


П.С. Сори за странните постове напоследък, нямам фотоапарат. :D

16 коментара

  1. Сега и аз го правя, Мании, мерси за тагването и от теб <3 Виждам много любими мои песни тук при тебе, нищо чудно и при мен да ги има :D Много са малко твоите обачеее!

    ОтговорИзтриване
  2. E не, 2NE1 - I AM THE BEST - ти ме разби!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. хахахаха, аз съм скрит лимонец :D

      Изтриване
    2. Не вярвах, че някой друг дивее на тази песен.. евала! :D

      Изтриване
    3. о и bing bang разни али бали слушам понякога .. буквално дивея на корейци аз :D

      Изтриване
    4. Още се смея на коментара ти за дивеенето :D Ама не, наистина 2NE1 са даже най-свястната корейска група и мен ме кефят, точно "I am the best" и "Lonely" са доста добри парчета (не че слушам корейски групи като цяло)...

      Изтриване
  3. Супер таг, тъкмо скоро бях на музикална вълна, ще се включа 100 %, хаха :)

    ОтговорИзтриване
  4. Оооп ооооп! Радвам се, че ТАГ-а ми ти е харесал! ^___^

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Доста добра възможност най-накрая да пиша за музика в блога хаха

      Изтриване
  5. scissor sisters
    oбожавам scissor sisters
    <3

    ОтговорИзтриване
  6. И аз се изненадах приятно на 2NE1 :D

    ОтговорИзтриване
  7. Страхотен таг! <3 Ако не е проблем, бих искала и аз да се включа, моля. :)
    http://linasfavoritestuff.blogspot.com/2014/01/tag-2013.html

    ОтговорИзтриване
  8. Мм, She Wants Revenge са готини :)
    Впрочем, ето и моя пост: http://microxcuts.livejournal.com/57997.html

    ОтговорИзтриване