REVIEW: Lush "Mask of Magnaminty"

9 януари 2014 г.

Здравейте, ето го и обещания пост съдържащ първото ревю от скорошните ми покупки от Lush.
Реших да започна с продукта, който бях най-развълнувана да опитам а именно Mask of MagnamintyОбичам маски! Всякакви, а тази без съмнение вече заема първото място в класацията ми. Бие по всички параграфи всяка друга, която съм ползвала.


Като при всяко друго нещо искам да предупредя, че това е моя поглед към продукта и начина по който действа върху МОЯТА кожа. 
Мнението ми е базирано на 2 седмици редовна употреба (4-5 нанасяния). 
Кожата ми преди този период на тест беше нормална, без излишно омазняване, понякога склонна към пъпки, а по бузите и около устата - суха.

Първо описанието от Lush за продукта и съдържанието му:
"Не маскирайте пъпките, а се отървете от тях с Mask of Magnaminty. Това е един от върховните ни продукти и е предназначен за младежки пъпки – онези, които израстват за два дни, но им отнема пет да се махнат. И се появяват точно когато имаш среща или нещо друго важно. Mask of Magnaminty прави всичко възможно за борбата с тази напаст и помага на кожата да възвърне перфектното си състояние."
Съдържание: 
Бентонит гел (Bentonite Gel)Каолин (Kaolin)Мед от детелини (Honey)Талк (Talc)Смлян боб адуки (Phaseolus angularis)Глицерин (Glycerine)Масло от вечерна иглика (Oenothera biennis)Масло от мента (Mentha piperita)Масло от африкански невен (Tagetes erecta)Масло-абсолют от ванилия (Vanilla planifolia)*Лимонен (*Limonene)Парфюм (Perfume)Хлорофил (CI 75810),Метилпарабен (Methylparaben) 
     Натурални съставки      Безопасна синтетика

Вземах разфасофката от 125гр. срещу 10.90лв., опаковката е типичното черно пластмасово бурканче за марката. Доста икономичен продукт, съхранява се в хладилник за запазване на свежестта на съставките. Самата маска е зелена, мирише на глина, мента и сякаш нещо друго, но не знам какво. Конситенцията е перфектна, не се разтича, не е прекалено твърда или мека, съдържа МЕКИ ексфолиращи частици, които не се разтварят при допир с вода, мисля че са листенца мента . Разнася се много лесно! Аз я нанасям след душ, след като съм измила лицето си и все още порите ми са отворени. Още на същата минута след нанасяне се появява онова гъделичкащо, изключително приятно чувство, което трае през цялото време, докато не я свалиш. Аз лично я махам след 10 минути.

Отмива се сравнително лесно, малко мивката става зелена, но лесно се почиства. Аз гледам да си играя доста докато я махам. Първо си намокрям малко ръцете и започвам да разтривам и ексфолирам лицето си, след като вече е била изсъхнала лесно се връща пак в първоначалното си меко състояние върху кожата. Така лека по лека с масажиращи движения и мокрене на ръцете се размеква и я отмивам 2-3 наплисквания на лицето.




След ползване лицето ми е ИЗКЛЮЧИТЕЛНО освежено и меко, кожата изглежда сияеща и не ми дърпа от сухота или пък да оставя мазен филм. След като подсуша лицето слагам нормалния си хидратиращ крем и се радвам на кожа тип "бебешко дупе" доста дълго време.
За сега да чукна на дърво не ми е излизала зла пъпка откакто я ползвам, чувствам кожата си много добре (като се има предвид, че паралелно всеки ден ползвам Angels on bare skin). Не знам как би действала на някой с по-мазна или по-суха кожа от моята. За мен е перфектна и като свърши определено ще си я купя пак.
Съдържа 1 парабен, който грам не ми пречи да я обичам. Определено бих пробвала и други маски от марката, защото до сега не са ме разочаровали.
Препоръчвам горещо с две ръце на хора с нормална към комбинирана кожа.

Каквото и да решите прекрасния персонал на Лъш е винаги насреща за да помогне и препоръча най-доброто за теб, да ти даде тестер, да те понамаже и ..абе просто тези хора умеят да бъдат прекрасни във всяко отношение. За сега имат само един магазин - в The Mall, но може да купите и онлайн на lushbg.com

Ако сте я ползвали ще се радвам да чуя вашето мнение, а ако сега сте се навили да пробвате - чакам мнение скоро :DD

4 коментара

  1. Според това,което си писала за нея изглежда точно като за мен!!Определено я добавям в wishlist-a си :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Невероятна е! Направо се влюбих от първо ползване ;)))

      Изтриване
  2. Напомня ми на сладолед мента по някакъв начин.. Демек, изглежда вкусна! :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Точно като ментов сладолед е! Не съм я пробвала на вкус но си личи че си е мента и .. толкова готино и мекичко и ааааа.... думи нямам!

      Изтриване