REVIEW: Lush "Angels on Bare Skin"

13 януари 2014 г.

Днес ще ви занимая с второто ревю от сравнително скорошните ми покупки от Lush. Днес обект на вниманието ни е Angels On Bare Skin, изцяло натурален продукт за почистване на лице. Не съдържа каквато и да е било синтетика или вредни съставки.


Kато при всяко друго нещо искам да предупредя, че това е моя поглед към продукта и начина по който действа върху МОЯТА кожа. 
Мнението ми е базирано на 2+ седмици ежедневна употреба  
Кожата ми преди този период на тест беше нормална, без излишно омазняване, понякога склонна към пъпки, а по бузите и около устата - суха.

Продукта е с изцяло натурално съдържание (в момента го няма наличност в сайта и не мога да дам препратка към продукта, но това е копирано от UK сайта на lush):

Ground Almonds (Prunus dulcis) , Glycerine , Kaolin ,Water (Aqua) , Lavender Oil (Lavandula hybrida) , Rose Absolute (Rosa centifolia) , Chamomile Blue Oil (Matricaria Chamomilla) , Tagetes Oil (Tagetes minuta), Benzoin Resinoid (Styrax tonkinensis pierre) ,Lavender Flowers (Lavendula hybrida) , *Limonene ,*Linalool

Клик за пълен размер
Аз си вземах вече отрязано парче, което беше 183гр. и струваше 23.79лв. Самия продукт прилича на голямо руло, от което ти отрязват желаното количество. На допир е като пластелин/мека глина и като всеки друг свеж продукт от Лъш се съхранява в хладилник. Аз отчупих половината и си го сложих в кутийка в банята, а другата половинка е в опаковчица в хладилника. От снимките се вижда как изглежда, поръсен е с зърна лавандула и мирише на лавандула, което аз лично не харесвам, но предпочитам това пред изкуствено умирисаните козметики.
Количеството, което ползвам е грахово зърно. Нанасянето в началото е малко странно, няма какво да се лъжем, отнема малко мачкане и мокрене на продукта за да стане подходящ за слагане върху лицето без да се отрони и да отиде в канала. Аз имам проблем с ръцете и ми е малко по-трудно от обикновено, но успявам да го държа в едната ръка и с другата да го мокря и разтривам докато се поразтвори. След като сте успели да го превърнете в желаната конситенция той става лека и млечна паста с ексфолиращи частички - натрошени бадеми. Лепвате го на лицето и започвате да разтривате. Нежно и полека го втривам в кожата на лицето, като естествено избягвам очите и устата. Отмива се лесно.


Клензъра има лек ексфолиращ ефект и според мен много добре почиства кожата, ползвам го ВСЕКИ ДЕН, след като отстраня грима си. Не съм пъпчасвала от него, не дразни кожата ми и не предизвиква зачервявания. Смея да кажа, че отново съм много доволна от Лъш! Тена ми е изравнен, кожата ми е гладка, цената е малко повече от това, което обикновено бих дала, но имайки предвид изцяло натуралните му съставки, икономичността му (ползвала съм по-малко от 1/3 от него за 2 седмици) и страхотното действие съм много доволна от покупката. След ползване кожата не ми опъва или пък обратното - не се омазнява. Доколкото знам е предназначен за всички видове кожа, докато моята си е нормална. Иначе за тези с по-мазна мисля че Herbalism или Dark Angels са по-подходящи, а за хората с по-суха и чувствителна кожа - Aqua Marina или Buche de Noel.
Опредено бих си купила отново някоя разновидност на клензъра (предполагам ще се насоча към тези за по-суха кожа)

Та, това е! Отново ще повторя че Lush се предлага само в The Mall, София, както и онлайн на lushbg.com. Персонала е прекрасен, използвайте ги за вскякви въпроси и консултации :D

6 коментара

  1. а колко дълъг е срокът на годност?

    ОтговорИзтриване
  2. Звучи, като необикновен продукт :) Записвам при желанията!

    ОтговорИзтриване
  3. Хмм, аз си взех Buche de Noel от магазина на Lush в Nottingham и на опаковката, която е стандартната черна кутийка (за разлика от хартията и фолиото в България) от 100гр пише: MADE ON 02/12/13 - USE BY 02/03/14

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аха, ами на мен ми казаха само да го държа в хладилник, за да не изветреят маслата..

      Изтриване
  4. Анонимен3 юни 2014 г., 21:52

    много хубаво и изчерпателно описание на продукта =) ще си го добавя в wish-листа =)

    ОтговорИзтриване