Little wishes

19 януари 2014 г.

Дори не знам какво да кажа повече .. мисля че дори и да го имам ще ме е страх да пиша вътре. Ще си го сложа в рамка .. и е в един от любимите ми цветове. Красиво е! А това видео, ааах!

Рядко се влиая от постове и препоръки, но това според мен е толкова уникален продукт, че задъжително искам да го притежавам. Става за тяло, лице, коса .. къде ли не. Искам!

Напомнят ми на Джефри Кемпъл, но са доста по-евтини. Изглеждат супер красиво и никога не съм притежавала подобни обувки. Мразя да нося обувки без чорапи и ми е интересно как бих се справила с тези хаха :D

Да бъда точна - искам я в medium red, не точно като тази от снимката. Имитация е на чантите кеймбридж, които изглеждат страхотно, но честно казано са скандално неудобни. Докато ги разкопчееш минава век, а са и страшно корави. 120 паунда за неудобна чанта - никога. По-добре тази от 15 ;)))

Изглежда доста обещаващо, определено ще се поглезя с нея. Изгледах сума ти ревюта и клипове .. сякаш отговаря на всичко, което търся в очна линия. Освен факта, че е писец, но явно си заслужава.


П.С. Не забравяйте за гивауейя ми от предишния пост!

5 коментара

  1. страхотни продукти аз бих искала да пробвам: Сухото олио на Nuxe и Stila Stay All Day Liquid Eyeliner

    ОтговорИзтриване
  2. Сухото олио е просто страхотно, днес го пробвах. Взех си за 20лв. от пътните комплектчета, на NUXE, за да пробвам няколкото продукта на марката, които включва и наистина е супер, всъщност всички са супер! Смятам да си взема голямата опаковка на олиото, когато ми свърши мини версията :)

    ОтговорИзтриване
  3. Сухото олио е супер наистина! Чантата е прекрасна, както знаеш, и аз имам подобна, мега удобни са. Обувките са уникални обаче! ( аз пък мразя да нося чорапи, хаха )

    ОтговорИзтриване