Lets talk about blogs, baby ...

30 януари 2014 г.

.. lets talk about you and me. 
♪♫♫♪♪♫♫♫
Този пост е личен, имате право да не се съгласите или да ме наругаете, но както съм казвала и преди - my blog, my rules!

Не е истина в какъв свят попаднах откакто започнах да блогвам по-активно. Все едно съм в гимназията отново.. или по-скоро в латино-американски сериал. Интриги, хейт, клюки, завист, хапливи коментари, някакви прикрити състезания за лайкчета и внимание и какво ли още не. Преди някой да ми се е засегнал лично - не, това не е пост насочен към някой конкретен човек, или пък обратното - към всички притежатели на блогове. (Ама и гузен - негонен бяга са казали хората) Имам страхотно уважение към всяяяко едно човешко същество и правото му на мнение, интелект или глупост.
Всеки човек го вълнуват различни работи, но не мога да разбера защо по дяволите хората започват да въртят целия си живот около блога. Малко са хората в България, които блогват като професия, много са хората които блогват за да си избият липсата на личен живот или нещо друго (явно).
Не казвам че аз съм много хубава и безгрешна, страхотна и невероятна, но не мога да разбера хората, които блога им става, не развлечение, а начин да се покажат и да привлекат внимание.
Не е това смисъла, поне не за мен.
Нямам право да съдя никой, но имам право на мнение.
Блоговте започват да се вземат толкова сериозно, че се засягат толкова сериозни въпроси за живота, че чак се плаша. Джийзъс, тва е само блог, get real. 
100% вече доста хора се надяват да се изтърва какво се е случило, че да се провокира такава реакция от мен, както и има такива, които си мислят, че знаят какво се е случило и вече се имат за разбирачи на моята изкривена психика.
Тц. Не.
Вече от няколко месеца виждам как се обсъждат блогове и притежателите им, все едно са участници в биг брадър. Как, кога и какво са казали. Защо са го казали.
Толкова хора се мъчат да са толкова уникални, неповторими и лъскави, че чак се протъркват.
Определено оценявам качеството си да различавам нещата, които не правя, не мисля и не подкрепям от нещата, които са грешни.
Естествено не всички биха се съгласили моите приоритети, мнения и разбирания, както и vice versa.

 Просто момичета и момчета, социалните мрежи не са истинския живот.
Първо вижте себе си преди да обсъдите някой друг, грозно е, особено когато го правите пред други хора. Ако ще злобеете, злобейте само в сърцата си и не се хвалете с това. 
Когато си намерите другарче, което мисли като вас, се замислете дали и този съмишленик не приказва същите нещица и ЗА вас.
Все пак всичко казано, може да бъде използвано срещу теб в ...интернет.

Избирайте обкръжението си, не палете клади за други хора и си гледайте в паницата.

Пийс. 
Бързо, кратко и безболезнено.
Като лепенка.

19 коментара

  1. Знаеш, че моето мнение съвпада с твоето относно този въпрос и мисля, че нямам какво повече да допълня. Пийс. :D

    ОтговорИзтриване
  2. Адмирации за сдържаността и точността на изказването си. Изложи мнението си по красноречив и ненападащ начин. БРАВО.
    Благодаря на Нин, че ме запозна с такива стойностни хора като теб и другите ми съ-блогърки. <3
    Пийс.

    ОтговорИзтриване
  3. Ужасно съм съгласна с теб! Много се взеха на сериозно...:)

    ОтговорИзтриване
  4. Мани, така написани нещата звучат твърде по-сериозно отколкото са в действителност :-)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Теа, за съжаление нещата са точно така...

      Изтриване
    2. Тея, аз не написах поста с идеята да звучи все едно нещата са чисто бели или чисто черни, хаха ;)
      Най-малкото искам да звучи прекалено сериозно, но това е което аз виждам.
      Колкото и да се казва как всеки се е заел да си прави блог и сульо и пульо вече имат блогове, аз все още мисля че блогърскоро общество в БГ е малко и доста затворено, много от хората се познават и естествено започват и личните отношения към всичко, следенето и критиките. ;)

      Изтриване
    3. Аз лесно се паля и бързо гасна :-)
      Имам /може би/ идея защо е постът и разбирам написаното, но чудо голямо, честно :-)
      Хората имат нужда от повече офф- и по-малко он-лайн живот - и аз включително - и тогава много неща ще си дойдат на мястото :-)

      Изтриване
    4. Ако предполагаш за VIB, мисля че видяното там по-скоро .. затвърди мнението ми отколкото да го създаде. Като цяло ..вдъхновението не дойде от там (така да се каже) хаха :P
      Там като цяло ..проблемите ми бяха други (лични), защото се чувствах не на място. Помъчих се да ..се впиша или поне да намеря други хора, които не се интересуват само от грим и .. PRи ама не стана :D

      Изтриване
    5. ..игнорирай последното ми изречение, не е точно така. ИМА други хора, които се интересуват от много неща, но просто там не бяха на дневен ред :D

      Изтриване
    6. Там си беше баш тясно тематично, за нищо друго освен грим и козметика, не за изкуство, книги, музика, филми или друго :-)
      Пък и ми се ще, ако нещо е "затворено" и ти си влязла-излязла, да запазиш известна дискретност - иначе щеше да е широко публично :-)

      Изтриване
  5. Права си, Мани. Много точно го каза. Наистина започва да прилича на Биг Брадър. Взимат се прекалено на сериозно. Направо си е срамота.

    ОтговорИзтриване
  6. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  7. А на живо? Един шамар и айде. Моля ти се, всеки си е велик в блога, зад лаптопчето. Много лесно се фука човек, колко има и колко са му дали. Важното е, че готините хора и блогове се виждат явно и се усещат. Изобщо не ми дреме, нито ми е на дневен ред да имам блог, просто е забавно и е за губене на време. Моя живот не е в блогър и никога няма да бъде. Хип - хип! И кви са тия Fight Club истории.. умирам! :D:D:D

    ОтговорИзтриване
  8. Съгласна съм с поста напълно. Ама ми се струва, че съм леко далеч от тези неща, не искам и да се забърквам.... Не знам какво им става на някои хора, ама злобата и лудостта са си за тях. Какво толкова? Само да не пречат на другите. Stop the drama, please. Не разбирам даже... Ама аз не гледам/слушам Big Brother :) Аз лично си гледам себе си и своя блог, както и тези, които харесвам. Споделям си каквото на мен ми е интересно и стоя далеч от драмата и глупостите, с които не обичам да се занимавам и не виждам смисъл... И никой не би трябвало да вижда, всеки да си прави каквато драма иска, само да не пречи на другите :) Блоговете са места за себеизразяване, творчество, вдъхновение, упражнения за мозъка, щастие, лични истории и приключения, запознанства с известни хора и интереси, все неща, които вълнуват притежателите им... Аз не знам дали "живея" в блога си, но обичам да пиша в него и да споделям с хората, обичам и да се запознавам с много готини и интересни личности чрез него, обожавам и да чета чужди интересни блогове... Но искам не искам "истинския живот" всеки ден ме цапва през лицето и нямам много възможност (колкото и да искам) да живея само в блога си... Иначе щях :D Да не ви пука за "Big Brother", готините блогъри си остават такива до край :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. * интересни/стойностни хора, не известни... какво написах без да искам :D :X

      Изтриване
  9. Съгласна съм с теб. Драмата от фейсбук (която преди това се въртеше около майспейс) сега нахлува и в блог сферата (доколкото има такова животно). Искаме или не, се превръщаме в генерация на "like" бутона. Единствения начин да пребориш частично системата е да излезеш от нея - т.е. да намалиш показа в интернет простраството максимално. Не е за всекиго, но пък е доста приятно веднъж като свикнеш.

    ОтговорИзтриване
  10. Простете за невежеството, но май аз съм единствената, която досега не е разбрала за каква драма се говори. Но каквото и да се е случило, не мисля, че човек трябва да се взима свръх насериозно :) Блогът е едно хоби, което може да е полезно за някого (или поне това е моето виждане за моя блог) :)

    ОтговорИзтриване
  11. Реалността на живота е такава. По някога има неуспехи при едни, а при други се извършват значими и видни постижения. Именно тогава в нечия човешка душа се появява онова отрицателно чувство, което разяжда и опустошава всичко– завистта,но каквото и да кажем за съжаление винаги ще я има

    ОтговорИзтриване
  12. Честно казано, не съм забелязала нещо такова, може би защото избягвам българските блогове. Но пък от една страна, много момичета се оплакаха от същия проблем и най-вече от показността и надутостта. Всеки почна да си мери п.....ааа блога...И особено кой колко пара има. Защото, нали това е най-важното в живота...бла!

    ОтговорИзтриване