Цитат на седмицата

21 януари 2014 г.

За кредита на таз-седмичния цитат се борят много предполагаеми автори, но който и да го е казал е бил много прав.
Едно от .. правилата по които живея живота си е да се старая да бъда добър човек, колкото мога, колкото често ми се отдаде възможност. Особено с хората пред мен.
Като човек, който е работил на каса в ресторант за бързо хранене цели две години съм отнасяла какви ли не ужасни думи и грубо отношение, с времето се научаваш да не отделяш такова внимание, но в онези дни, в които сякаш целия свят е тръгнал срещу теб и едва успяваш да стоиш прав.. грозното отношение на някой може да те докара до ръба.
Никога не знаеш какъв човек стои пред теб и какво е живота му, никога не знаеш срещу кого злословиш, кого наричаш 'глупав' или 'грозен' ..дори в интернет.
Толкова много омраза има по света, толкова много грозота, но без да подозираш.. някога, някъде дори с малка дреболия може да си последната капка в чашата на някой склонен към агресия или още по-лошо - самоубийство.
Една усмивка може да спаси живот, една мила постъпка, може да промени съдба. Бъдете добри!

~~~~~~~~
"Be Kind; Everyone you meet is fighting a hard battle"
—  Unknown


~
"Бъдете добри; Всеки, който срещате води тежка битка"
—  Неизвестен

5 коментара

  1. Много, много съм съгласна! И аз година и половина като барман.. бая неща съм преживяла. Но.. за съжаление - свят широк, ***** всякакви.

    ОтговорИзтриване
  2. Наистина е така! Когато някой се отнесе мило с теб в автобуса след като си имал лош ден може да те накара да се усмихнеш. :)) Страхотен цитат :)

    ОтговорИзтриване
  3. Аз отделям огромно внимание най-вече на продавачките в магазините, дори в кварталния супер... Една усмивка от тях ми оправя целия ден, а едно противно отношение ме вбесява и разочарова много, най-малкото. Така че и аз гледах докато работех да се отнасям добре, най-малкото на работното място, тези хора ти плащат заплатата все пак. Цитата е напълно верен.

    ОтговорИзтриване
  4. Уффф, много е трудно да се постигне това. Всеки път като направя добро и изяждам лайната после. -_- Накрая след толкова много лайна, почваш да ставаш безчувствена смрад. :D
    Но дам, напълно съгласна с цитата :)

    ОтговорИзтриване